Fabio Silva (A), Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

En na Van Aanholt willen we ook Fabio Silva voor nog een seizoen huren. Hij doet het beter dan ik had verwacht de laatste tijd, maar dit is toch ook weer niet de geweldenaar waarop je hoopt om in de selectie te hebben. Maar bovenal ben toch wel een beetje bang dat we helemaal niets te besteden hebben volgend seizoen, ik had wel gehoopt dat we van de zomer als spelers 'goedkoper' zouden zijn we alsnog een deel van het Madueke-geld zouden uitgeven aan een goede vervanger voor Cody. Maar blijkbaar is het toch noodzaak om deze dure speler voor nog een seizoen te huren. In ieder geval lijkt het erop dat we het volgend seizoen weer met een huurlingenleger moeten doen.
 
En na Van Aanholt willen we ook Fabio Silva voor nog een seizoen huren. Hij doet het beter dan ik had verwacht de laatste tijd, maar dit is toch ook weer niet de geweldenaar waarop je hoopt om in de selectie te hebben. Maar bovenal ben toch wel een beetje bang dat we helemaal niets te besteden hebben volgend seizoen, ik had wel gehoopt dat we van de zomer als spelers 'goedkoper' zouden zijn we alsnog een deel van het Madueke-geld zouden uitgeven aan een goede vervanger voor Cody. Maar blijkbaar is het toch noodzaak om deze dure speler voor nog een seizoen te huren. In ieder geval lijkt het erop dat we het volgend seizoen weer met een huurlingenleger moeten doen.
PSV heeft geen cent te makken om spelers te kopen, maar betaalt wel hoge salarissen aan huurspelers.
We zijn een huurclub.
 
En na Van Aanholt willen we ook Fabio Silva voor nog een seizoen huren. Hij doet het beter dan ik had verwacht de laatste tijd, maar dit is toch ook weer niet de geweldenaar waarop je hoopt om in de selectie te hebben. Maar bovenal ben toch wel een beetje bang dat we helemaal niets te besteden hebben volgend seizoen, ik had wel gehoopt dat we van de zomer als spelers 'goedkoper' zouden zijn we alsnog een deel van het Madueke-geld zouden uitgeven aan een goede vervanger voor Cody. Maar blijkbaar is het toch noodzaak om deze dure speler voor nog een seizoen te huren. In ieder geval lijkt het erop dat we het volgend seizoen weer met een huurlingenleger moeten doen.
Mogelijk is het een kwestie van de waarheid nog niet onder ogen willen komen, maar ik heb ergens nog wel hoop dat we wel wat aankopen gaan doen komende zomer. Dat PSV huurt heeft er ook mee te maken dat je zodoende niet hoeft af te schrijven op transfersommen en ze na de huur periode weer uit het salarishuis verdwijnen. Er moeten heel veel gaten gevuld worden in de selectie en er zal geen geld zijn om alle gaten te dichten met contractspelers. Met het bedrag dat je voor Max vangt kun je Van Aanholt nog een jaartje aan je binden, wat op zich prima is. Silva vind ik vooralsnog geen enorme geweldenaar, maar doet het op zich prima en geeft je een extra optie voorin. Met hem erbij is de spits positie in ieder geval dubbel bezet, driedubbel als je Van Duiven meerekent. Een goede spits is enorm duur, dus als je Silva nog een jaartje kan houden is dat op zich geen slecht idee. Wellicht dat je Van Duiven volgend seizoen al wat minuten kan geven en dat hij het seizoen erop een prominentere rol in het eerste kan gaan spelen.
 
En na Van Aanholt willen we ook Fabio Silva voor nog een seizoen huren. Hij doet het beter dan ik had verwacht de laatste tijd, maar dit is toch ook weer niet de geweldenaar waarop je hoopt om in de selectie te hebben. Maar bovenal ben toch wel een beetje bang dat we helemaal niets te besteden hebben volgend seizoen, ik had wel gehoopt dat we van de zomer als spelers 'goedkoper' zouden zijn we alsnog een deel van het Madueke-geld zouden uitgeven aan een goede vervanger voor Cody. Maar blijkbaar is het toch noodzaak om deze dure speler voor nog een seizoen te huren. In ieder geval lijkt het erop dat we het volgend seizoen weer met een huurlingenleger moeten doen.
Het voordeel van langer huren is in ieder geval iets meer vastigheid.

Silva brengt werklust, maar hoe die jongen 40 miljoen gekost kan hebben? Ik vind hem duidelijk minder dan Madueke en zeker Gakpo.
 
Vanaf het begin zag je het al, maar zeker gisteren was het ook te zien: Xavi en Fabio vinden elkaar makkelijk en vullen elkaar goed aan. Als we Xavi kunnen behouden, zou het ook een goeie zijn om Fabio een extra jaartje te huren - kopen zal hem sowieso niet worden. Is geen geweldige lange termijn oplossing, maar dat kun je ook niet in 1 jaar bewerkstelligen.
 
Het voordeel van langer huren is in ieder geval iets meer vastigheid.

Silva brengt werklust, maar hoe die jongen 40 miljoen gekost kan hebben? Ik vind hem duidelijk minder dan Madueke en zeker Gakpo.
We hebben het wel vaak over Ajax, maar alles wat bij een Porto/Benfica/Sporting in Portugal een bal 5 keer goed kan raken is meteen tientallen miljoenen waard. Portugese spelers zijn zowaar nog meer overhyped als Nederlandse spelers.
 
We hebben het wel vaak over Ajax, maar alles wat bij een Porto/Benfica/Sporting in Portugal een bal 5 keer goed kan raken is meteen tientallen miljoenen waard. Portugese spelers zijn zowaar nog meer overhyped als Nederlandse spelers.
Ik zit net te kijken...

Die jongen heeft aan minuten voor iets meer dan 2 volle wedstrijden in het eerste van Porto gespeeld en er eentje gemaakt.:maniac:
 
Ik zit net te kijken...

Die jongen heeft aan minuten voor iets meer dan 2 volle wedstrijden in het eerste van Porto gespeeld en er eentje gemaakt.:maniac:
Ja, gaat nergens meer over. Portugezen zijn een beetje Brazilianen-lite. Als daar een jochie een bal een paar keer goed raakt staan de wereldtopclubs meteen in de rij om 60 miljoen over te maken voor spelers die nog niet eens oud genoeg zijn dat ze een profcontract mogen tekenen.
 
Serieus? En toen voor 40M verkocht?
Haha ja. Hij heeft in de competitie een keer 70 minuten en wat invalbeurten van hooguit 10 minuten gehad. Engeland is zo bizar geworden, er is eigenlijk niet meer tegen op te boksen. Zo’n Branthwaite zullen ze ook wel 15 miljoen voor willen zien. Onhaalbaar natuurlijk.
 
Haha ja. Hij heeft in de competitie een keer 70 minuten en wat invalbeurten van hooguit 10 minuten gehad. Engeland is zo bizar geworden, er is eigenlijk niet meer tegen op te boksen. Zo’n Branthwaite zullen ze ook wel 15 miljoen voor willen zien. Onhaalbaar natuurlijk.
Ongelooflijk.... daar kan dus zelfs ajax nog wat van leren.....
 
Ongelooflijk.... daar kan dus zelfs ajax nog wat van leren.....
Ook Ajax is een kleintje in een omgeving van gek geworden PL, CL, sjeiks en andere poenscheppers.
Maar wat ik lees over Silva nog een jaartje huren om met Xavi op het Stadhuisplein te eindigen - in elk geval in 2024 - lijkt me een goed plan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan