Fabio Silva (A), Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Lijkt een goede afronding te hebben. In ieder geval niet zo'n huis tuin en keuken spits meer die veel liever op de flank speelt. Ik geef hem het voordeel van de twijfel

O ja: geluid uit

Lijkt een goede afronding te hebben. In ieder geval niet zo'n huis tuin en keuken spits meer die veel liever op de flank speelt. Ik geef hem het voordeel van de twijfel

O ja: geluid uit
Ik zie hem eigenlijk niet veel kansen verzilveren. Hij is wel beter met zijn voeten dan Luuk, dat is al iets positiefs.

Nou, gezien Luuk is uitegevallen en er ongetwijfeld wel weer ff uit is (past in het beeld van dit seizoen) kan deze gast zich meteen opmaken voor zijn debuut straks. En hierom heb je dus een back-up spits. 5 maanden te laat, maar ach.
Ik hoop dat Luuk er even uit ligt. In dit team en in deze vorm is Luuk een liability. Letterlijk iedereen us nuttiger dan Luuk op dit moment.

Zo te zien een ander type speler dan Luuk. Dan zorgt wel voor de nodige variatie, alleen maar gunstig.
Dat ie nog geen half jaar bij Anderlecht fatsoenlijk kon presteren baart me dan weer zorgen. Zelfs onze vriend Luckassen kon dat.

Zo te zien een ander type speler dan Luuk. Dan zorgt wel voor de nodige variatie, alleen maar gunstig.
Dat ie nog geen half jaar bij Anderlecht fatsoenlijk kon presteren baart me dan weer zorgen. Zelfs onze vriend Luckassen kon dat.
Ik denk (jaja, psychologie van de koude grond, ik weet) dat het een baasje is. Die botsen wel eens. Maar als je ze mee hebt, winnen ze ook wedstrijden voor je.

Als hij een paar maanden weet te vlammen zijn we er wel denk ik.

Tot de penalty was de wedstrijd echt niet slecht. De kansen waren er maar werden niet afgemaakt. Als de kansen worden afgemaakt ziet de wereld er compleet anders uit.

Luuk is al lang over zijn houdbaarheidsdatum heen, deze gast is faalfiguur die overal komt en het nergens maakt, maar toch mag wel paar matches spelen. Erger dan Luuk kan het niet worden

Terug
Bovenaan Onderaan