Nep Scout
International
Hij lijkt er dan echt aan te komen. Niet precies de eerste positie die ik zou versterken, maar we zullen zien wat hij gaat brengen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Ik zie hem eigenlijk niet veel kansen verzilveren. Hij is wel beter met zijn voeten dan Luuk, dat is al iets positiefs.
Lijkt een goede afronding te hebben. In ieder geval niet zo'n huis tuin en keuken spits meer die veel liever op de flank speelt. Ik geef hem het voordeel van de twijfel
O ja: geluid uit
Malen vergeten?Kan iig voetballen, konden onze laatste 3 spitsen niet
Ah oké, dacht dat we het over de basisspitsen haddenDe laatste 3 zijn bij mij de Jong, Zahavi en vinicius. Malen kon wel voetballen (voor zichzelf)
Lijkt me niet dat Wolves een verlies van 20M+ willen nemenMisschien kan deze jongen wel verrassen…zal zeker geen optie tot koop op zitten of wel…?
Ik hoop dat Luuk er even uit ligt. In dit team en in deze vorm is Luuk een liability. Letterlijk iedereen us nuttiger dan Luuk op dit moment.Nou, gezien Luuk is uitegevallen en er ongetwijfeld wel weer ff uit is (past in het beeld van dit seizoen) kan deze gast zich meteen opmaken voor zijn debuut straks. En hierom heb je dus een back-up spits. 5 maanden te laat, maar ach.
Wilde ik net typen. Ik wil deze jongen wel een tijdje zien voorin. Luuk als Plan B.Ik hoop dat Luuk er even uit ligt. In dit team en in deze vorm is Luuk een liability. Letterlijk iedereen us nuttiger dan Luuk op dit moment.
Ik denk (jaja, psychologie van de koude grond, ik weet) dat het een baasje is. Die botsen wel eens. Maar als je ze mee hebt, winnen ze ook wedstrijden voor je.Zo te zien een ander type speler dan Luuk. Dan zorgt wel voor de nodige variatie, alleen maar gunstig.
Dat ie nog geen half jaar bij Anderlecht fatsoenlijk kon presteren baart me dan weer zorgen. Zelfs onze vriend Luckassen kon dat.
Als hij een paar maanden weet te vlammen zijn we er wel denk ik.Zo te zien een ander type speler dan Luuk. Dan zorgt wel voor de nodige variatie, alleen maar gunstig.
Dat ie nog geen half jaar bij Anderlecht fatsoenlijk kon presteren baart me dan weer zorgen. Zelfs onze vriend Luckassen kon dat.