Fabio Silva (A), Gehuurd van Wolverhampton Wanderers

Heerlijk die winnende te maken!

Erg apart: hij kwam hier naartoe om speelminuten te krijgen, krijgt die eigenlijk maar spaarzaam, maar wil toch blijven.
Ik weet dat de sfeer kennelijk heel goed is in dit team maar toch..

 
Heerlijk die winnende te maken!

Erg apart: hij kwam hier naartoe om speelminuten te krijgen, krijgt die eigenlijk maar spaarzaam, maar wil toch blijven.
Ik weet dat de sfeer kennelijk heel goed is in dit team maar toch..

Denk ook dat je aan het opbouwen bent als speler. Hier voelt hij zich goed. Eerste half seizoen warm gedraait en hoopt dan in het volgend seizoen zijn basisplek te veroveren.

Bij Wolves staat die verder van de basis af dan bij psv. Een nieuwe club is altijd maar de vraag. Denk als hij een niveau lager gaat dan psv dat hij nooit meer de premier league haalt. Dus qua selectie en niveau is psv gewoon het uitdagends. Zeker met Europees voetbal.

Moet zeggen, ik vind hem sympathiek. Van mij mag hij volgend seizoen blijven maar zou het ook niet erg vinden als hij vertrekt. Heeft mij nog niet helemaal kunnen overtuigen.
 
Het leek mij gisteren waarschijnlijker dat Silva de 2-1 zou maken dan Luuk de Jong. Wat mij betreft had hij er eerder in gebracht mogen worden.
 
Vastleggen, zodat Luuk niet meer alles hoeft te spelen. Prima spits waar ook bog wel rek in zit, al zal dat gezien zijn contract bij Wolves niet eenvoudig zijn.
 
Fábio Silva's current transfer value is between €12.3M and €20.4M. His last transfer was from Wolverhampton to PSV in 2023. PSV loaned Fábio Silva for free from Wolverhampton. Fábio Silva latest transfers and transfer rumours, season statistics and career statistics are available on FootballTransfers.

Wat? Gratis?

 
Fábio Silva's current transfer value is between €12.3M and €20.4M. His last transfer was from Wolverhampton to PSV in 2023. PSV loaned Fábio Silva for free from Wolverhampton. Fábio Silva latest transfers and transfer rumours, season statistics and career statistics are available on FootballTransfers.

Wat? Gratis?


Compensatie na die oplichterij met Hoever
 
Fábio Silva's current transfer value is between €12.3M and €20.4M. His last transfer was from Wolverhampton to PSV in 2023. PSV loaned Fábio Silva for free from Wolverhampton. Fábio Silva latest transfers and transfer rumours, season statistics and career statistics are available on FootballTransfers.

Wat? Gratis?

Dat PSV met die Pepi bezig is, lijkt d duidelijk te maken dat Silva weggaat.
 
Fábio Silva's current transfer value is between €12.3M and €20.4M. His last transfer was from Wolverhampton to PSV in 2023. PSV loaned Fábio Silva for free from Wolverhampton. Fábio Silva latest transfers and transfer rumours, season statistics and career statistics are available on FootballTransfers.

Wat? Gratis?

Niet geheel up to date deze site. :rolleyes:
PSV players whose contracts are set to expire within the next year.
Luuk de Jong ... contract end 30 Jun 23

Luuk de Jong heeft echter nog een contract tot 30 juni 2025.
 
Zou ik wel jammer vinden. Hij is duidelijk ook happy hier. Trainen als spits met advies van de Jong en van Nistelrooij is een privilege natuurlijk.
Vrees alleen wel dat zijn salaris flink is en dat hij na volgend seizoen niet te koop is.
Dan heb je het seizoen erop twee spitsen minder. Verwacht namelijk niet dat over 2 seizoen luuk nog basis is, hoogstens pinchitter.

Als je dan een jonge spits kan kopen die ook kan concureren lijkt het me wel een goeie stap. Vind Fabio wel sympathiek.
 
Het ED gaf al aan dat koop te duur is en dat Wolves ook qua huur een hoog bedrag vraagt. Dat wordt dus lastig ben ik bang
 
Leuke en enthousiaste jongen; zou een langer verblijf niet erg vinden, maar kopen voor een absurd bedrag, nee, dan laat maar. Als ie vorig jaar gratis hier kwam, kun je nu die dure huur wel overwegen, als het geen exorbitant bedrag is.
 
Leuke en enthousiaste jongen; zou een langer verblijf niet erg vinden, maar kopen voor een absurd bedrag, nee, dan laat maar. Als ie vorig jaar gratis hier kwam, kun je nu die dure huur wel overwegen, als het geen exorbitant bedrag is.
Ik vind het ook vooral bij het eerste blijven. Ik zie er nog geen doelpuntenmachine in. Dat is wat we zoeken toch?
 
Terug
Bovenaan Onderaan