Europees Kampioenschap 2020

Gelukkig is dit in ieder geval geen hands. Nou moet iedere scheidsrechter dit nog interpreteren als geen hands en dan lijkt het weer ergens op.

Hand los van zijn lichaam, hoe is dat geen hands? Was het in 1985 en hoort nu ook te zijn
 
Klopt ongeveer wel ja, misschien die keer dat Insigne de bal in de rechterhoek wilde plaatsen maar de bal te weinig effect had vond ik best een grote kans. Die weet zich altijd echt knap vrij te lopen en Immobile had geloof ik nog best een redelijke kop kans. Verder waren het heel wat halve pogingen, een paar keer vermeend hands en vooral enorm veel druk op de 16 van de Turken maar echt hele grote kansen waren er nog niet. Zoet zou het maar niks gevonden hebben al die afstandsschoten.
Na rust was het natuurlijk wel raak, frisse, creatieve ploeg hebben Italianen die ook af en toe leuk combineren. Ook wel toevallig dat het na die wissel in de aanval wel lukt maar aan de andere kant had Turkije vandaag ook helemaal niks in te brengen, en dat laatste had ik niet verwacht.

Wat ik ook wel mooi vond was dat Chiellini en de andere spelers gingen juichen toen hij in greep met een belangrijke verdedigende actie. Een oude taaie die dat even doet met zijn 36 jaar, en niet lang geleden was hij nog herstellende van een zware knie blessure.
Ja Chielini en Bonnuci dat zijn ervaren spelers op leeftijd en dat is sowieso een voorwaarde om kampioen te kunnen worden. De backs ook top En samen met een goede keep en frisse middenvelders een goed team. Komen wij aan met Timber in het centrum een veredelde jeugdspeler een basis fout van een slechte trainer.
 
Maaaaaar sowieso ik snap het niet, waarom je z'n corner gaat nemen, tik-tik-en de ander schiet hem naar voren en je hebt 1 man voor jan lul over bij de cornervlag staan. Hoe debiel ben je dan, ipv 6 man voor de goal + 1 die corner neemt staat 1 voor jan lul achter na de tikkie.. Gister zag je het goed, 5 Italianen in de 16, 2 bij de cornervlag :FP:

Ga verdomme gewoon rekenen, met 6 man voor de goal maak je meer kans op een goal dan met 5, of de corner dan goed of slecht is
 
Trouwens, even samenvattend: als ik het goed meegekregen heb is Donny van de Beek opgeroepen, hoewel hij nauwelijks speelminuten heeft gemaakt, is weer afgehaakt met een blessure, en er werd geen vervanger opgeroepen. En Bergwijn is niet opgeroepen omdat hij nauwelijks speelminuten heeft gemaakt, maar is niet alsnog opgeroepen nadat Donny is afgehaakt. :unsure: Makes sense...:clown:
 
Trouwens, even samenvattend: als ik het goed meegekregen heb is Donny van de Beek opgeroepen, hoewel hij nauwelijks speelminuten heeft gemaakt, is weer afgehaakt met een blessure, en er werd geen vervanger opgeroepen. En Bergwijn is niet opgeroepen omdat hij nauwelijks speelminuten heeft gemaakt, maar is niet alsnog opgeroepen nadat Donny is afgehaakt. :unsure: Makes sense...:clown:
Een geluk: Bergwijn maakt wel deel uit van Team KPN.
Bergwijn; de Barry Opdam van dit EK. ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan