Europees Kampioenschap 2020

It’s coming Rome!!! Forza di Azzuri.
Het voetbal heeft gewonnen en het anti voetbal krijgt de deksel op de neus! Nou South-Gate kom maar op met de Tweede Wereldoorlog..
 
It’s coming Rome!!! Forza di Azzuri.
Het voetbal heeft gewonnen en het anti voetbal krijgt de deksel op de neus! Nou South-Gate kom maar op met de Tweede Wereldoorlog..
Hehe. Tel het aantal titels van Italië en Duitsland na WO2 op en wees even heel stil over de oorlog.
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
CsP7OAeg


:CHEER: :DANCE: Chiellini is een baas. :D
 
Lekker wisselen voor een Penaltyserie en allebei mis. :FP: :ROFL: :lmao:

E6DCDI5WEAYDK86


De Duitsers lachen zich helemaal kaput. Het was zeker nog oorlog in zijn kop. :ROFL: :lmao:
 
Al met al een toernooi om snel te vergeten, vind ik. Weinig hoogtepunten, weinig goede wedstrijden, veel verdedigend spel, vreselijk toernooi van Nederland, en natuurlijk 1 heel groot dieptepunt bij Denemarken-Finland.

Een keeper wordt speler van het toernooi benoemd nu ook. Erg veelzeggend.

Paar hoogtepunten dan toch benoemen:
- Goals Schick, Pogba en Modric.
- Dumfries
- ......(vul maar aan als je wil, schieten me er geen meer te binnen.)
 
Al met al een toernooi om snel te vergeten, vind ik. Weinig hoogtepunten, weinig goede wedstrijden, veel verdedigend spel, vreselijk toernooi van Nederland, en natuurlijk 1 heel groot dieptepunt bij Denemarken-Finland.

Een keeper wordt speler van het toernooi benoemd nu ook. Erg veelzeggend.

Paar hoogtepunten dan toch benoemen:
- Goals Schick, Pogba en Modric.
- Dumfries
- ......(vul maar aan als je wil, schieten me er geen meer te binnen.)
Vond die avond van Spanje-Kroatië en Frankrijk-Zwitserland ook echt wel een hoogtepunt. Twee fantastische wedstrijden in de knock-outs.
 
Terug
Bovenaan Onderaan