Euro / Europese Unie

we staan er weer mooi op.
De vraag is wanneer hebben we minder respect voor de Graaff? Als hij zich tot collaborateur laat omkopen door de Russen, of wanneer hij hier niet eens geld voor hoeft te hebben?

we staan er weer mooi op.

Hoe halen die reptielen het in hun hoofd om hun marionetten vd politie een inval te doen in de woning en kantoor van een medewerker van deze patriot :mad:

Hoe halen die reptielen het in hun hoofd om hun marionetten vd politie een inval te doen in de woning en kantoor van een medewerker van deze patriot :mad:
1 dag nadat de controlled opposition een medewerker van de deepstate naar voren schuift als premier, ze zijn bang, het kaartenhuis staat op omvallen!

Zeg, leeft die Europese verkiezingen hier nog een beetje? Ik moet zelf zeggen dat ik vrij weinig of gehoord en gezien heb. Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen.

Zeg, leeft die Europese verkiezingen hier nog een beetje? Ik moet zelf zeggen dat ik vrij weinig of gehoord en gezien heb. Ik heb ook nog geen idee wat ik ga stemmen.
Er is wat meer aandacht voor geweest bij de diverse talkshows. Maar dat mag wel wat meer. Het blijft raar dat er veel meer aandacht is voor de Amerikaanse politiek en de EU weinig aandacht krijgt. Ik ga wel stemmen en weet ook in welke hoek. Het worden belangrijke verkiezingen in ieder geval.

Er is wat meer aandacht voor geweest bij de diverse talkshows. Maar dat mag wel wat meer. Het blijft raar dat er veel meer aandacht is voor de Amerikaanse politiek en de EU weinig aandacht krijgt. Ik ga wel stemmen en weet ook in welke hoek. Het worden belangrijke verkiezingen in ieder geval.

Inderdaad jammer dat er zo weinig aandacht voor is. Zat net op NPO3 naar Kiespijn te kijken en betrapte mezelf erop dat ik maar twee lijsttrekkers ken. Vind deze verkiezingen maar lastig. In tegenstelling tot bij de Nederlandse politiek twijfel ik bij de EU heel erg. Nog met mezelf aan het uitvechten hoe ik een ideaal EU voor mij zie.

Inderdaad jammer dat er zo weinig aandacht voor is. Zat net op NPO3 naar Kiespijn te kijken en betrapte mezelf erop dat ik maar twee lijsttrekkers ken. Vind deze verkiezingen maar lastig. In tegenstelling tot bij de Nederlandse politiek twijfel ik bij de EU heel erg. Nog met mezelf aan het uitvechten hoe ik een ideaal EU voor mij zie.
Wat mij betreft blijft het zoals het nu is. Wel is het moment dat de EU op gebied van immigratie, milieu en defensie moet doorpakken. Economisch gaat het wel goed. Geld is geen probleem in ieder geval.

Moet mevrouw Flodder dus bijmaken straks.. ☠️

Bekijk bijlage 6730
Dan krijg je dus dit soort lui: gepromoveerd, maar nog steeds niet in staat om het te snappen. Of doelbewust, om haar eigen baantje in stand te houden, een beetje liegen:

Of het waren hele generieke stellingen van het AD.

Is zo'n slider, dat je kan kiezen hoe extreem tegen, pro of neutraal je bent bij een vraag. Vind je milieu belangrijk? Kan je 55% ja kiezen of 100% ja.. of 33% tegen.. Daarom kom je uit bij zo'n uitslag als de mijne denk ik, mits je het eerlijk antwoord en niet zwart wit met 100% voor en 100% tegen alleen stemt

Is zo'n slider, dat je kan kiezen hoe extreem tegen, pro of neutraal je bent bij een vraag. Vind je milieu belangrijk? Kan je 55% ja kiezen of 100% ja.. of 33% tegen.. Daarom kom je uit bij zo'n uitslag als de mijne denk ik, mits je het eerlijk antwoord en niet zwart wit met 100% voor en 100% tegen alleen stemt
Ik had van jou wel verwacht dat je alles 100z zou stemmen. :ROFL:

Dan krijg je dus dit soort lui: gepromoveerd, maar nog steeds niet in staat om het te snappen. Of doelbewust, om haar eigen baantje in stand te houden, een beetje liegen:

Wat een dommigheid... Zelfs na de feiten voor je neus te krijgen, blijven volhouden dat je toch écht gelijk hebt.

Overigens is meerdere malen aangetoond dat plantaardig eten voor alle doelgroepen mogelijk is, al kan dat enige planning vereisen.

Dus deze mevrouw had op alle punten geen gelijk. Toch verwarrend dat er bovenaan het artikel staat dat wat ze zei voor de helft klopt.

Toch redelijk veel overlap moet ik zeggen, als je 8 (9 fracties strict genomen) tussen de 60 en 68% hebt.

Of het waren hele generieke stellingen van het AD.
Ik heb deze vanmorgen ook even gedaan onderweg naar werk. Het zat bij mij ook erg dicht bij elkaar. PVDA/GL bovenaan, dus stem ik die gewoon. Die had ik toch al in gedachten.

Terug
Bovenaan Onderaan