Euro / Europese Unie

Der Jaufe

Internationale Legende
Brengt hij de groet zelf, of doet 'ie dat om iemand anders te betichten van nazisme?
In beide gevallen niet wenselijk wat mij betreft.

Hier meer info, maar deze Joop is wel wat gekleurd, maar aangezien het meer een feitenrelaas is lijkt mij dat niet heel kwalijk

Bacchus

Batmin
Administrator
Wordt wel een beetje moe van al die mafkezen die geen mogelijk onbenut laten om op t extreemrechtse-hondenfluitje te blazen maar zichzelf direct in de slachtofferrol plaatsen als er commentaar volgt.
Oplossing: niet druk om maken. Je gaat er toch niks aan veranderen. Nooit.

Der Jaufe

Internationale Legende
Oplossing: niet druk om maken. Je gaat er toch niks aan veranderen. Nooit.
Snap ik, maar t is wel bijzonder. Beetje stoer doen als je hangt met je kaki-blouse-vrindjes maar janken als een baby als iemand iets zegt. Hun grote voorbeeld had toch een ander beeld bij mannelijkheid.

Bacchus

Batmin
Administrator
Snap ik, maar t is wel bijzonder. Beetje stoer doen als je hangt met je kaki-blouse-vrindjes maar janken als een baby als iemand iets zegt. Hun grote voorbeeld had toch een ander beeld bij mannelijkheid.
Dat geldt voor al die types. Schreeuwen tot je weerwoord krijgt en dan piepen. Geldt voor die eikels van Denk, voor Sylvana, voor Baudet, voor Geert. Voor alle schreeuwers, in de politiek én op straat.

Bovenaan Onderaan