Ergernissen

Kreunen tijdens het slaan van een tennisbal.
BAH.
Sterker nog; ik heb het ooit uitgemaakt met een dame omdat ze me op gezette tijden teveel deed denken aan een tennisspeelster.
Ik ben ook iemand die geen tennis kijkt vanwege die schreeuwende gasten.

Ze verpesten het hele spel totaal.

Vroeger was het een enkeling, nu gemeengoed...
 
Laatst bewerkt:
Ja, dan kan je beter gaan honkballen.

Daarom ben ik gaan golfen.
De een na snelste balsport.
En de schacht van zo’n golfstok is keihard en van ijskoud staal. Iets te dun, dat dan weer wel.

(Veelzeggend overigens: zelden zoveel directe en indirecte reacties gehad op een ergernis. En daar erger ik me dan weer aan. BAH)
 
Laatst bewerkt:
Halfgodjes Max Verstappen en Justin Kluivert.
Stuitend hoe ze door de media die rol toebedeeld krijgen, terwijl ze verder totaal geen realiteitsbesef hebben die status zelf enigszins te temperen.

BAH.
 
De terreur van de gehandicapte.

Ze rijden te hard of schuifelen te langzaam, en dat vlak voor mijn voeten.
Ze nemen teveel plaats in (in het gangpad van de supermarkt) met die vaak veel te ruime lijven.
Ze klagen, ze zeuren, praten slecht over een ander die er op dat moment nooit bij is. Doen op gezette tijden expres sloom en zielig, waardoor ze alle aandacht opeisen.
En dan dat eeuwige rekening-houden-met.

BAH.
 
Achterlijke reclames:

Kinder chocolade.
Eerst laten ze zien dat kinderen spullen nodig hebben, gemaakt op hun grootte. Een fiets, een stoel. Logisch. Dan roepen ze dat hun chocolade handig verpakt is in kleine porties! Want? Ooit een kind horen roepen “dat is teveel chocolade voor mij”? Ik niet. Als je wil dat je kind niet teveel eet, geef je hem gewoon een klein stuk ipv al dat voorverpakt spul wat relatief gezien veel duurder is. Mafketels.
Maar de volgende is nog erger. Filmpje van pubers die niks uitvoeren: ze doen geen boodschappen, ruimen niks op, doen geen klusjes en laten de hond niet uit. Maar gelukkig is de slungel van dienst zo goed om ook een pilsje te weigeren. En dan is alles goed...
Als de oudste, met zijn 16 inmiddels groter dan ik, de hond uitlaat, klusjes doet, goede cijfers haalt en ook nog de boodschappen verzorgt, dan zet ik indien gewenst zo een pils voor zijn neus. Proost, heb je verdiend. Maar nee, in dit land is alles goed, als je maar voor je 18e niet drinkt. Mag je als een kleuter verzorgd worden. Geen verantwoording nemen. Zo ga je verder met de pampergeneratie.
Als toetje komt er dan nog de maandverbandreclame;
“Geen vrouw is hetzelfde. Elke vrouw is uniek. Daarom hebben wij meerdere soorten maandverband ontwikkeld”
En dan komen ze met 4 types.
3,5 miljard vrouwen, iedereen is “uniek”. En dus zijn er 4 types. 850 miljoen vrouwen, da’s niet uniek. Da’s gewoon hetzelfde. Maar ook dat kun ie tegen die sneeuwvlokjes niet roepen natuurlijk...
 
Achterlijke reclames:

Kinder chocolade.
Eerst laten ze zien dat kinderen spullen nodig hebben, gemaakt op hun grootte. Een fiets, een stoel. Logisch. Dan roepen ze dat hun chocolade handig verpakt is in kleine porties! Want? Ooit een kind horen roepen “dat is teveel chocolade voor mij”? Ik niet. Als je wil dat je kind niet teveel eet, geef je hem gewoon een klein stuk ipv al dat voorverpakt spul wat relatief gezien veel duurder is. Mafketels.
Maar de volgende is nog erger. Filmpje van pubers die niks uitvoeren: ze doen geen boodschappen, ruimen niks op, doen geen klusjes en laten de hond niet uit. Maar gelukkig is de slungel van dienst zo goed om ook een pilsje te weigeren. En dan is alles goed...
Als de oudste, met zijn 16 inmiddels groter dan ik, de hond uitlaat, klusjes doet, goede cijfers haalt en ook nog de boodschappen verzorgt, dan zet ik indien gewenst zo een pils voor zijn neus. Proost, heb je verdiend. Maar nee, in dit land is alles goed, als je maar voor je 18e niet drinkt. Mag je als een kleuter verzorgd worden. Geen verantwoording nemen. Zo ga je verder met de pampergeneratie.
Als toetje komt er dan nog de maandverbandreclame;
“Geen vrouw is hetzelfde. Elke vrouw is uniek. Daarom hebben wij meerdere soorten maandverband ontwikkeld”
En dan komen ze met 4 types.
3,5 miljard vrouwen, iedereen is “uniek”. En dus zijn er 4 types. 850 miljoen vrouwen, da’s niet uniek. Da’s gewoon hetzelfde. Maar ook dat kun ie tegen die sneeuwvlokjes niet roepen natuurlijk...

Jaahaaaaaa! :mad:
 
Ik ben ook iemand die geen tennis kijkt vanwege die schreeuwende gasten.

Ze verpesten het hele spel totaal.

Vroeger was het een enkeling, nu gemeengoed...

Bij de mannen lijkt het wat afgenomen te zijn, maar bij de vrouwen is het gewoonweg ridicuul aan het worden. Het vrouwentennis is hierdoor verpest en ik ken een boel mensen die door dit gekreun niet meer willen kijken.
 
Soep voor katten. Na duizenden jaren vreten van ongedierte en zieke vogels hebben ze de afgelopen jaren eerst gevoel voor haute cuisine gekregen (Sheba met een toefje peterselie), en dat kan uiteraard niet zonder voorgerecht. Soep voor katten, met gevogelte of garnaal.
 
Soep voor katten. Na duizenden jaren vreten van ongedierte en zieke vogels hebben ze de afgelopen jaren eerst gevoel voor haute cuisine gekregen (Sheba met een toefje peterselie), en dat kan uiteraard niet zonder voorgerecht. Soep voor katten, met gevogelte of garnaal.

Ik niet snap niet....U heeft per ongeluk water in het brokjesbakje gedaan? Dat lijkt me best irritant omdat je dan de boel waarschijnlijk weg kan gooien (een kat eet nu eenmaal geen soep).
 
Terug
Bovenaan Onderaan