Ergernissen

Bitcoins. Ik kijk reikhalzend uit naar het moment dat de koers instort.
 
Dat het zo'n enorme hype geworden is, dat mensen maar instappen om de boot niet te missen. Puur gokken wat de later instappers (degenen die de bel nu zo doen opblazen) doen.



Dat helpt inderdaad niet mee. :D

Tegenwoordig proberen ze vanalles te hypen via alle nieuwskanalen..
Bitcoins zal wel geld overmaken aan de kranten zodat er weer berichten over deze grote luchtbel worden geplaatst....
 
Dat ze bij Bol.com andere dagdelen hebben als normale mensen. Bij bestelling aangeven overdag leveren en dan een mail krijgen tussen 17.30 en 20.00 uur.:mad:
 
Dat ze bij Bol.com andere dagdelen hebben als normale mensen. Bij bestelling aangeven overdag leveren en dan een mail krijgen tussen 17.30 en 20.00 uur.:mad:
Sowieso pakketbezorging die niet op tijd is, zich niet aan de afspraak houdt of gewoon een dag later komt. Bijvoorbeeld omdat ze je doos (diepvrieskip) 'vergeten' zijn op het depot.:fy:
 
Sowieso pakketbezorging die niet op tijd is, zich niet aan de afspraak houdt of gewoon een dag later komt. Bijvoorbeeld omdat ze je doos (diepvrieskip) 'vergeten' zijn op het depot.:fy:

Of gewoon op het goede huisnummer afleveren maar in een totaal andere straat.
 
Of gewoon op het goede huisnummer afleveren maar in een totaal andere straat.
Huisnummer omgedraaid, post van de buren bij jou in de brievenbus, post waarvoor getekend moest worden zelf aftekenen en bij de buren neergooien...
Ik moet wel zeggen dat dergelijke fouten bijna zonder uitzondering gemaakt worden door invalkrachten.
 
Heb wel een paar keer gehad dat de bezorging op bijv. maandag tussen 13:30 en 15:00 zou komen. Maar nadat ik ervoor thuis gebleven was, ging de bel niet. Kreeg ik wel vrolijk een mailtje met: "We hebben u gemist."

Volgende dag kwamen ze wel, dus ik vroeg of ze gister nog geweest waren. Zegt die vent vrolijk dat het even niet uitkwam gister, en dat het vandaag beter in het schema paste.

1. Kom gewoon wanneer je zegt dat je komt
2. Als je écht vandaag niet langs kan komen, stuur dan een mailtje met: "We hadden schijt, we komen morgen terug."
 
Of gewoon op het goede huisnummer afleveren maar in een totaal andere straat.

Dat had mijn buurman laatst. Een pakketje alsof een neushoorn er op was gaan zitten. En dan de reactie van de pakketdienstenknurft:

Wie zegt dat wij dat schuld zijn? Misschien is het zo wel opgestuurd.
 
Ik heb eigenlijk nooit problemen met bezorging. Maar voor die melding is dit natuurlijk niet het correcte topic, want ik zit ook niet op die problemen te wachten.
 
Proftennissers die ballenmeisjes/jongens na ieder punt hun gore zweethandhoek laat aangeven, en een paraplu boven hun hoofd moet houden tegen de zon. Ook erger ik.me dat ze na 2 games weer ruim een minuut op een stoeltje moeten uitrusten. Speel gewoon een hele set, ga uitrusten, en wissel dan pas van helft.

Ook erger ik me aan dat die arme kassa meisjes van de Albert Heijn de bonuskaarten van de goorste mensen moet aannemen om te scannen. Laat de klant dat lekker zelf doen.
 
Proftennissers die ballenmeisjes/jongens na ieder punt hun gore zweethandhoek laat aangeven, en een paraplu boven hun hoofd moet houden tegen de zon. Ook erger ik.me dat ze na 2 games weer ruim een minuut op een stoeltje moeten uitrusten. Speel gewoon een hele set, ga uitrusten, en wissel dan pas van helft.
Hear hear!!

Er komt nog een tijd dat bij elke profvoetballer zo'n klein kindje meerent met een parapluutje.:maniac:
 
Terug
Bovenaan Onderaan