Ergernissen

Pfffff, dat software waar je al bijna 12 jaar mee werkt iets niet doet en je er gewoon niet achter kan komen hoe dit komt :(
 
:unsure: Zou de oorzaak kunnen liggen in de ouderdom van de software? ;)

Gaat om Autocad, draai wel de nieuwste uitgave, heb in de wijzigingen tov eerdere versie geen variabele kunnen vinden die hierin is veranderd

En Google vertelt je ook niets?

Nope, kom wel 1x dezelfde vraag tegen, maar die blijft onbeantwoord, geeft alleen een oplossing die ik zelf ook wel kan bedenken maar indeze situatie niet toepasbaar is
 
Gaat om Autocad, draai wel de nieuwste uitgave, heb in de wijzigingen tov eerdere versie geen variabele kunnen vinden die hierin is veranderd



Nope, kom wel 1x dezelfde vraag tegen, maar die blijft onbeantwoord, geeft alleen een oplossing die ik zelf ook wel kan bedenken maar indeze situatie niet toepasbaar is

Stekker al uitgetrokken en weer ingestoken?
 
Nope, kom wel 1x dezelfde vraag tegen, maar die blijft onbeantwoord, geeft alleen een oplossing die ik zelf ook wel kan bedenken maar indeze situatie niet toepasbaar is

Dan delegeer je het werk toch gewoon, probleem en ergenis weer van je bord af:xp:

Ergenis is wel dat je de tags bovenaan zit staan en dus ook de naam van de grootste WC van Nederland:braak:
 
U bent sinds kort van de ICT-helpdesk naar ik aanneem :ROFL:

Ja, dat is het enige wat ik hoor. Stekker er in/uit. Opnieuw opstarten en als dat niet helpt weten wij het ook niet meer.
Voor deze twee antwoorden zijn er toendertijd veel mensen aangenomen in de showroom van Pon auto's die dezelfde dag met een leasebak de deur uitgegaan zijn.:(
 
Viezigheid op de sportschool. Vieze en te warme kleedkamers en douches en daar betaal je €35 pm voor. Zit ik toch mooi 2 jaar aan vast. Dom dat ik me heb laten verleiden tot een tweejarig abonnement omdat het goedkoper was... :(
 
Viezigheid op de sportschool. Vieze en te warme kleedkamers en douches en daar betaal je €35 pm voor. Zit ik toch mooi 2 jaar aan vast. Dom dat ik me heb laten verleiden tot een tweejarig abonnement omdat het goedkoper was... :(

Toch weer wat geleerd op de sportschool....
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Viezigheid op de sportschool. Vieze en te warme kleedkamers en douches en daar betaal je €35 pm voor. Zit ik toch mooi 2 jaar aan vast. Dom dat ik me heb laten verleiden tot een tweejarig abonnement omdat het goedkoper was... :(
Ik heb ooit een jaarabonnement bij een sportschool hier in het dorp gehad, wat me € 42.- p.m. kostte (onbeperkt sporten). Blijkbaar had ik mijn eerste indrukken opgedaan in de rustige periode want toen ik een paar maandjes bezig was en het sportseizoen aanbrak (september is populairder dan januari, schijnt) zat de hele toko vol met ouderen die alle apparaten bezet hielden terwijl ze een gezellig praatje aan het maken waren, waardoor ik steeds stond te wachten (en af te koelen)...Voor 42.- p.m. Ik ben de laatste 3 maanden niet eens meer gegaan. Dat geld was ik toch kwijt, maar het was me de ergernis niet meer waard.
 
Proftennissers die ballenmeisjes/jongens na ieder punt hun gore zweethandhoek laat aangeven, en een paraplu boven hun hoofd moet houden tegen de zon. Ook erger ik.me dat ze na 2 games weer ruim een minuut op een stoeltje moeten uitrusten. Speel gewoon een hele set, ga uitrusten, en wissel dan pas van helft.

Kreunen tijdens het slaan van een tennisbal.
BAH.
Sterker nog; ik heb het ooit uitgemaakt met een dame omdat ze me op gezette tijden teveel deed denken aan een tennisspeelster.
 
Terug
Bovenaan Onderaan