Ergernissen

Gelukkig zet je er een smiley achter, bespaart mij weer een betoog over verzuring, ademhaling en alle andere beperkende factoren die komen kijken bij hardlopen:).

Hardlopen is niets anders dan in een hoot tempo je ene been voor het andere slingeren zonder op je bek te gaan...:xp:
 
Wanneer een bekend niet-moslim persoon moslims een goede ramadan/suikerfeest wenst, en je direct van die reacties kan vinden 'waarom wenste je ons geen goede Pasen/Kerst? ...

Helemaal wanneer het blijkt dat die persoon juist hetzelfde met Pasen heeft gedaan. Dan zie je dat Pasen die mensen niks kan schelen, ze merken er niks van. Nee, het boeit ze alleen wanneer het stok is waarmee ze moslims mee kunnen slaan.

 
Wanneer een bekend niet-moslim persoon moslims een goede ramadan/suikerfeest wenst, en je direct van die reacties kan vinden 'waarom wenste je ons geen goede Pasen/Kerst? ...

Helemaal wanneer het blijkt dat die persoon juist hetzelfde met Pasen heeft gedaan. Dan zie je dat Pasen die mensen niks kan schelen, ze merken er niks van. Nee, het boeit ze alleen wanneer het stok is waarmee ze moslims mee kunnen slaan.

Ja maar het is ook al een feeststol ipv een paasstol, niets is meer heilig in hier NL :maniac:
 
Wanneer een bekend niet-moslim persoon moslims een goede ramadan/suikerfeest wenst, en je direct van die reacties kan vinden 'waarom wenste je ons geen goede Pasen/Kerst? ...

Helemaal wanneer het blijkt dat die persoon juist hetzelfde met Pasen heeft gedaan. Dan zie je dat Pasen die mensen niks kan schelen, ze merken er niks van. Nee, het boeit ze alleen wanneer het stok is waarmee ze moslims mee kunnen slaan.


En degenen die de deze correctie moeten lezen, omdat ze nu opgefokt zijn over imam Grapperhaus, zien het niet en smeulen verder.
 
Ik zit hier in quarantaine in een hotel, en ik kijk uit op de A16 bij dordrecht, en kijk nu al 25 minuten aan tegen een stilstaande file. Maar we blijven thuis?
 
Ik zit hier in quarantaine in een hotel, en ik kijk uit op de A16 bij dordrecht, en kijk nu al 25 minuten aan tegen een stilstaande file. Maar we blijven thuis?
Donders, een stilstaande file. Verkeer gaat weer aardig terug naar t oude peil ja. Thuiswerken is heel wisselend hoe daar mee omgegaan wordt bij bedrijven / mensen. Lang leve de polder-cultuur....

Btw, een stilstaande file kan duiden op een ongeluk, die komen in t weekend ook voor, hoeft niet werkgerelateerd verkeer te zijn.
 
Btw, een stilstaande file kan duiden op een ongeluk, die komen in t weekend ook voor, hoeft niet werkgerelateerd verkeer te zijn

Dat is inderdaad meestal het geval, maar als iedereen thuis blijft dan kunnen er ook weinig ongelukken komen.

Daarnaast schrok ik van de drukte op de weg in Nederland in vergelijking met België en Frankrijk waar ik gisteren doorheen reed.

En ook als ik in het algemeen naar buiten kijk snap ik Bacchus uitspraken over de drukke ineens helemaal.
 
Dat is inderdaad meestal het geval, maar als iedereen thuis blijft dan kunnen er ook weinig ongelukken komen.

Daarnaast schrok ik van de drukte op de weg in Nederland in vergelijking met België en Frankrijk waar ik gisteren doorheen reed.

En ook als ik in het algemeen naar buiten kijk snap ik Bacchus uitspraken over de drukke ineens helemaal.

Maar niet iedereen blijft thuis zitten. Werk thuis waar het kan gaat niet voor 100% van de werkende bevolking op.

"Daarnaast blijkt uit het RIVM gedragsonderzoek dat 66% van de werkenden aangeeft thuis te kunnen werken. De rest van de werkenden heeft een beroep of functie waarbij zij aangeven dat thuiswerken niet kan".

Even los van het feit of iedereen die het wel kan, daadwerkelijk thuiswerkt, heb je nog altijd kans op file. Zeker als het vanwege een ongeluk is en niet vanwege drukte omdat iedereen op dezelfde tijd naar huis rijdt.
 
Klopt maar om half twaalf zit iedereen of op zijn werk of thuis. Het aantal auto's wat hier voorbij komt zijn denk ik er het mijn van...

Qua tijdstip hebben ze inderdaad niet meteen recht op het voordeel van de twijfel.. :maniac: Maar goed, je mag van onze overheid dan ook gewoon met de auto rondjes gaan rijden als je daar zin in hebt he. Zo is het ook weer.

Afijn. Hoe dichter bij Dordt, hoe rotter het wordt. Weet iedereen.
 
Dat is inderdaad meestal het geval, maar als iedereen thuis blijft dan kunnen er ook weinig ongelukken komen.

Daarnaast schrok ik van de drukte op de weg in Nederland in vergelijking met België en Frankrijk waar ik gisteren doorheen reed.

En ook als ik in het algemeen naar buiten kijk snap ik Bacchus uitspraken over de drukke ineens helemaal.
En in NL is het sowieso "altijd" drukker op de weg dan in België en Frankrijk.
 
En in NL is het sowieso "altijd" drukker op de weg dan in België en Frankrijk.

Het is nergens drukke dan de ring van antwerpen, de meest verrotte plek allertijden qua verkeer en daar moest ik remmen voor de flitspalen, dat is heel lang geleden.

En daarnaast heeft belgie verhoudingsgewijs veel meer auto's dan Nederland.
 
Het is nergens drukke dan de ring van antwerpen, de meest verrotte plek allertijden qua verkeer en daar moest ik remmen voor de flitspalen, dat is heel lang geleden.

En daarnaast heeft belgie verhoudingsgewijs veel meer auto's dan Nederland.
Nou, als ik op vakantie naar het zuiden rijdt, wordt het steeds rustiger. Maar Vlaanderen doet inderdaad niet veel onder voor Nederland.
 
Nou, als ik op vakantie naar het zuiden rijdt, wordt het steeds rustiger. Maar Vlaanderen doet inderdaad niet veel onder voor Nederland.

Heel Belgie doet niet veel onder voor Nederland. In Wallonie is het ook ruk, omdat er weinig auto's zijn, maar ook weinig fatsoenlijke wegen, dus is het alsnog druk.

En in Frankrijk is het druk rond de steden, en op de peage is het bijna altijd rustig. Ook gisteren kwam ik weer stukken tegen met af en toe een vrachtwagen.
 
Heel Belgie doet niet veel onder voor Nederland. In Wallonie is het ook ruk, omdat er weinig auto's zijn, maar ook weinig fatsoenlijke wegen, dus is het alsnog druk.

En in Frankrijk is het druk rond de steden, en op de peage is het bijna altijd rustig. Ook gisteren kwam ik weer stukken tegen met af en toe een vrachtwagen.

De snelweg door de Ardennen richting Frankrijk is anders prima. Mooie route en behoorlijk rustig. Alles tussen Antwerpen en Brussel is ruk.
 
De snelweg door de Ardennen richting Frankrijk is anders prima. Mooie route en behoorlijk rustig. Alles tussen Antwerpen en Brussel is ruk.

Die ken ik niet, ik ken wel de weg van Charleroi naar Brussel, ook ruk, van Brussel naar Antwerpen idd ook ruk.

Je bedoelt de E411 richting Luxemburg? De enige goede snelweg die ik ken in wallonie is de E40 van Gent, via Brussel naar Liege.
 
Terug
Bovenaan Onderaan