Ergernissen

Hahaha, ik eigenlijk ook niet echt.
Heb er ook niks mee maar een ander heeft weer niks met voetbal dus van mij mogen ze genieten van het bromvliegen gezoem. Het enige wat ik over Max weet is dat hij voor PSV is, vaak wint, een Ome Willem pet draagt, voor Jumbo werkt en niet knielt voor BLM protesten. Oh ja hij is ook nog de zoon van Jos Verstappen, en die was iets minder goed?
 
Heb er ook niks mee maar een ander heeft weer niks met voetbal dus van mij mogen ze genieten van het bromvliegen gezoem. Het enige wat ik over Max weet is dat hij voor PSV is, vaak wint, een Ome Willem pet draagt, voor Jumbo werkt en niet knielt voor BLM protesten. Oh ja hij is ook nog de zoon van Jos Verstappen, en die was iets minder goed?
Jos maakte vaak sluipreclame voor een zekere zand en grindgroothandel tijdens sportprogramma's dacht ik? :unsure:
 
Al dat gelul over dat stomme auto-racen en Max Verstappen. Ik vind daar dus echt geen hol aan.
Ik vind het leuk omdat er een Nederlander mee doet om de prijzen. Zodra hij uit de race is, of zelfs helemaal stopt is het voor mij ook weer klaar.

Dat werkt ook zo bij andere sporten overigens. Ik kijk eigenlijk nooit puur voor de sport. Ik kijk alleen als er iemand -of een team- voor de prijzen vecht.
Om diezelfde reden kijk ik ook niet naar het Nederlands elftal. Dat intresseert me ook geen moet en voor het spelletje hoef ik dan niet te kijken.
 
Mensen die smiley's gebruiken in mails naar andere bedrijven (in dit geval aan mij gericht). Het zal vast hip en modern zijn maar deze ouwe zak vindt het getuigen van een gebrek aan professionaliteit.
 
Mensen die smiley's gebruiken in mails naar andere bedrijven (in dit geval aan mij gericht). Het zal vast hip en modern zijn maar deze ouwe zak vindt het getuigen van een gebrek aan professionaliteit.
Ik ben er geen voorstander van, maar als je de ander goed kent, zou het kunnen (m.i.).
 
Vetkwab Bruls die drie mondmaskers moet dragen om al zijn kinnen te bedekken en zijn Covid-beleidsinzichten.
 
Vetkwab Bruls die drie mondmaskers moet dragen om al zijn kinnen te bedekken en zijn Covid-beleidsinzichten.
Dat is voor mij ook altijd weer een 'puntje'. Dan zie je een man die duidelijk tot de risicogroep behoort kletsen over versoepelingen.
Da's hetzelfde als wanneer Max Verstappen zegt dat hij voortaan zonder autogordel wil rijden. :ROFL:
 
Da's hetzelfde als wanneer Max Verstappen zegt dat hij voortaan zonder autogordel wil rijden. :ROFL:
Kwestie van de ene HALO inruilen voor de andere😱.

Ik erger me trouwens kapot aan mensen die een hardloopprestatie puur ophangen aan een paar schoenen (de wondersloffen van Nike), want op die manier kan iedereen het😡. Doe het dan zelf maar eens!
 
Helemaal terecht om de schoenen de creditscte geven, die nikes doen al het werk immers tussen jouw voeten en de aarde :maniac:
Gelukkig zet je er een smiley achter, bespaart mij weer een betoog over verzuring, ademhaling en alle andere beperkende factoren die komen kijken bij hardlopen:).
 
Terug
Bovenaan Onderaan