Eredivisie Algemeen

Wat is dit seizoen het beste Eredivisie-elftal? Ik kom hierop uit:

Unnerstahl
Geertruida - Timber - Hancko - Kerkez
Kökcu - Simons - Eiting
Odgaard - Gimenez - Tannane

Trainer: Joseph Oosting
Ik heb niet direct een alternatief, maar ik vind Timber en Odgaard er eigenlijk niet bij horen.
 
Puntjes voor de moeite van The Joker
Jazeker. Goede suggestie. Van Crooij!
Volg ze niet maar onze Sambo doet het ook prima?

Heb dit seizoen veel fouten gezien bij de topspelers van de Eredivisie. Heb het idee dat spelers vroeger stabieler waren met hun spel. Geertruida heb ik steken zien laten vallen maar hoort er toch in denk ik. Simons is echt een speler die ik bijna geen onvoldoende kan geven.
 
Wat is dit seizoen het beste Eredivisie-elftal? Ik kom hierop uit:

Unnerstahl
Geertruida - Timber - Hancko - Kerkez
Kökcu - Simons - Eiting
Odgaard - Gimenez - Tannane

Trainer: Joseph Oosting

Dus jij slaat de allergrootste middenvelder van de laatste jaren, de messias van Rotterdam, de reïncarnatie van Beckenbauer, de zoon van God, Mats Wieffer over in je opstelling. Ze zouden je moeten stenigen voor deze godslastering.
 
Dus jij slaat de allergrootste middenvelder van de laatste jaren, de messias van Rotterdam, de reïncarnatie van Beckenbauer, de zoon van God, Mats Wieffer over in je opstelling. Ze zouden je moeten stenigen voor deze godslastering.
He's a joker...
 
Prima nieuws voor PSV: Groningen en Cambuur gaan degraderen.

Dat zijn een sloot verliespunten minder.

Het blijft een raar fenomeen dat PSV veel punten in het noorden verliest. Factor toeval is inmiddels heel toevallig. Ligt aan de reis en de timing van alles daar omheen, lijkt mij.
 
Geen wedstrijd gestaakt dit weekend, lik op stuk beleid lijkt vlot aan te slaan.
Dat is nog maar de vraag. Is er nergens wat op het veld gegooid? Of zijn de regels niet gehandhaafd?

Het helpt denk ik ook dat de wedstrijden er niet echt aanleiding toe gaven, er waren nergens verhitte potjes. Ajax-AZ zou dat kunnen zijn, maar iedereen bij Ajax is hartstikke gelaten en legt zich neer bij een kutseizoen. Datzelfde geldt voor Cambuur en Groningen, voor niemand is het een schok dat ze degraderen (en Groningen speelde een uitwedstrijd, zal ook helpen).
 
Dat is nog maar de vraag. Is er nergens wat op het veld gegooid? Of zijn de regels niet gehandhaafd?

Het helpt denk ik ook dat de wedstrijden er niet echt aanleiding toe gaven, er waren nergens verhitte potjes. Ajax-AZ zou dat kunnen zijn, maar iedereen bij Ajax is hartstikke gelaten en legt zich neer bij een kutseizoen. Datzelfde geldt voor Cambuur en Groningen, voor niemand is het een schok dat ze degraderen (en Groningen speelde een uitwedstrijd, zal ook helpen).
Heb niet alles gezien, dus geen idee of Kooy weer heet lopen machanderen ;). Overigens ook niets in de KKD gestaakt. We gaan het wel zien komende weken.
 
Dat is nog maar de vraag. Is er nergens wat op het veld gegooid? Of zijn de regels niet gehandhaafd?

Het helpt denk ik ook dat de wedstrijden er niet echt aanleiding toe gaven, er waren nergens verhitte potjes. Ajax-AZ zou dat kunnen zijn, maar iedereen bij Ajax is hartstikke gelaten en legt zich neer bij een kutseizoen. Datzelfde geldt voor Cambuur en Groningen, voor niemand is het een schok dat ze degraderen (en Groningen speelde een uitwedstrijd, zal ook helpen).

Misschien kan er iemand zondag in De Kuip wat op het veld gooien. Kunnen ze weer een week wachten :lol:
 
Terug
Bovenaan Onderaan