Eredivisie Algemeen

Is ook wel pietepeuterig foutje hoor: als je het % teken weghaalt, is er niks aan de hand. Maar 200 is niet 0,004 % van 50000, het is gewoon 0,004. In procenten is het 0,4 %.

Goed, ik ga weer wat nuttigs doen! Eenmaal besmet met het wiskundig virus, dus altijd pietje precies :maniac:
Mijn Engels leraar zei dan: “Als je dat kleine foutjes noemt dan hoop ik dat je geen apotheker wordt.“ ;)
 
Geen goed idee.

Het enige wat misschien werkt is sociale controlle binnen de groep stimuleren. Dus dat men weer een beetje op elkaar gaat letten om het niet te bont te maken qua wat er gebaard, geroepen en gedaan word tijdens wedstrijden. Dan denk ik als de horeca voor een bepaald vak dicht, of zelfs een heel vak een thuiswedstrijd leeg houden. Verder natuurlijk gewoon proberen te straffen en weren van de personen die over de schreef gaan. Camerabeelden voldoende lijkt me. Een recente foto voor elke seizoen of clubkaarthouder is (lijkt me) ook standaard? Of is dit van club tot club verschillend?

Voor misstanden buiten het stadion is het lastiger, maar sportief de club straffen lijkt me ook daar onwenselijk. Financiele schades verhalen op de club kan wel in mijn ogen.
Het is inderdaad geen goed idee.
Een mogelijke oplossing zou inderdaad kunnen zijn om de daders flink te straffen met voor de maatschappij nuttige taakstraffen.
Helaas zijn controleren en handhaven in dit land onbekende termen geworden.

Op elkaar letten is geen praktisch voorstel. Dat doet me denken aan onze premier die vindt dat we mensen op straat op wangedrag
moeten aanspreken.
Dat heeft mijn vocabulaire met heel wat nieuwe woorden uitgebreid die in ons parlement (nog?) niet gebruikt worden.
Daar zie ik dus voortaan maar van af.


De club straffen met puntenaftrek heb ik altijd ABSURD gevonden, of dat nu zou zijn om deze reden of om administratieve redenen.
Bij ons geldt dat voor ADO DenHaag. Welke bestuurlijke onbenul verzint zoiets?
In het Engelse Championship staat Derby County met 5 punten stijf onderaan; achter een bureau bestraft met 12 verliespunten.
Sportief gezien zouden ze aanhaken bij de middenmoot met 17 eerlijk op het veld behaalde winstpunten.

Te gek voor woorden , sommige vormen van "rechtspraak".
 
Puntenaftrek voor clubs waar supporters zich misdragen, goed idee of niet?

Het loopt de laatste tijd wel wat uit de hand met supporters, maar of dit meer is dan vroeger? Geen idee.
Nee ... "Supporters" die zich misdragen en zich crimineel gedragen achter de tralies zetten.
Onvoorwaardelijke gevangenisstraf. De duur ervan is afhankelijk van het gepleegde strafbare feit.
 

PSV ziet uitstel van wedstrijden als de beste optie na jobstijding van kabinet

link

PSV denkt dat het voor de eredivisie als geheel het beste is om de komende twee speelrondes te verplaatsen. Voor de Eindhovense club komt dat neer op twee wedstrijden (tegen Vitesse en sc Heerenveen) die naar een nieuwe datum moeten. De club heeft de KNVB inmiddels ook daadwerkelijk verzocht om tot uitstel over te gaan.

Natuurlijk met zoveel geblesseerden. :rolleyes: ;)
Uitstel tot wanneer? :cautious:
 

PSV ziet uitstel van wedstrijden als de beste optie na jobstijding van kabinet

link

PSV denkt dat het voor de eredivisie als geheel het beste is om de komende twee speelrondes te verplaatsen. Voor de Eindhovense club komt dat neer op twee wedstrijden (tegen Vitesse en sc Heerenveen) die naar een nieuwe datum moeten. De club heeft de KNVB inmiddels ook daadwerkelijk verzocht om tot uitstel over te gaan.

Natuurlijk met zoveel geblesseerden. :rolleyes: ;)
Uitstel tot wanneer? :cautious:
St Juttemis?
 
Uitgerekend PSV speelt 3 thuiswedstrijden in deze lockdown cyclus. Ajax maar 1. Lekker makkelijk.
Wie was ook alweer dat ploegje dat een ronde vrij kreeg van de KNVB...
 
Uitgerekend PSV speelt 3 thuiswedstrijden in deze lockdown cyclus. Ajax maar 1. Lekker makkelijk.
Wie was ook alweer dat ploegje dat een ronde vrij kreeg van de KNVB...
Als psv slim is vragen zij nu een verplaatsing van een wedstrijd aan onder het mom van “goede voorbereiding tegen Sturm Graz” kan je de wedstrijden eten Vitesse later spelen. Maar dat zal wel weer niet gaan omdat die er voor zit.
 
Terug
Bovenaan Onderaan