Eredivisie Algemeen

Als psv slim is vragen zij nu een verplaatsing van een wedstrijd aan onder het mom van “goede voorbereiding tegen Sturm Graz” kan je de wedstrijden eten Vitesse later spelen. Maar dat zal wel weer niet gaan omdat die er voor zit.
Ik lees het vaak…dat uitstellen slim zou zijn vanwege onze blessures, maar is het wel zo slim…? We missen Sangare, onze belangrijkste speler dit seizoen, in januari hè…
 
Ik lees het vaak…dat uitstellen slim zou zijn vanwege onze blessures, maar is het wel zo slim…? We missen Sangare, onze belangrijkste speler dit seizoen, in januari hè…
Bovendien, nu uitstellen betekent later een drukker programma. Levert ook weer blessures op.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Ik lees het vaak…dat uitstellen slim zou zijn vanwege onze blessures, maar is het wel zo slim…? We missen Sangare, onze belangrijkste speler dit seizoen, in januari hè…
Stellen we het uit tot februari. Duurt de competitie gewoon tot Qatar waar we toch niet heengaan..
 
Geweldig met een half elftal aantreden tegen Utrecht Vitesse en Graz zonder publiek.

Iets zegt me dat hier de titelstrijd wat betreft ons en overwintering Europa door wordt beslist.
 
Daarom vind ik het zo kortzichtig dan sommige sites impliceren dat PSV het doet omdat er veel geblesseerde zijn. 2 miljoen is gewoon een hoop geld.
Ach ... Als ze wat beter opletten met aankopen van spelers kunnen ze zich vele miljoenen meer besparen.

Je zal maar een seizoenskaart hebben en er worden je weer wat wedstrijden door de neus geboord. En het is nog lang niet zeker hoeveel wedstrijden dat dit seizoen weer zonder publiek of met maar een beperkte stadionbezetting gespeeld moeten worden.
 
"De hoop bij de clubs is dat er vanaf 4 december wel weer met publiek gespeeld kan worden."

qdG6Cg298DoIhoyS_KX9iAcqbMzk0d5F33PN4YXb6vHBVOrVDl7YoCa6kRtJmAuMfXbnaa0lbXcVm8c3MI9_VZyyTIdV52WYnSNlErMXq3iSIoV_sGYgPBsJlwgSOWA2OVhTk0AUpsJKReybBFMCMuT7tdeUQ3oStNaICkDdeJc

:cautious:
 
Ik had persoonlijk meer gehoopt op 3 weken stilleggen en dan hopen dat ze deze , in mijn ogen, onzinnige regel zouden schrappen of dat we dan zover zijn met 2G dat je dus wel met publiek kunt spelen. Clubs hebben nu geen inkomsten en ik denk niet dat ze gecompenseerd gaan worden voor deze 3 weken.
 
Ik had persoonlijk meer gehoopt op 3 weken stilleggen en dan hopen dat ze deze , in mijn ogen, onzinnige regel zouden schrappen of dat we dan zover zijn met 2G dat je dus wel met publiek kunt spelen. Clubs hebben nu geen inkomsten en ik denk niet dat ze gecompenseerd gaan worden voor deze 3 weken.

Helemaal mee eens. Voor PSV is dit met Utrecht Vitesse en Sturm al 3M en mogelijk meer als Sturm nog wint in EHV ook.

Je had prima uitvak gesloten kunnen houden en alleen gevaccineerden binnen laten.
 
Helemaal mee eens. Voor PSV is dit met Utrecht Vitesse en Sturm al 3M en mogelijk meer als Sturm nog wint in EHV ook.

Je had prima uitvak gesloten kunnen houden en alleen gevaccineerden binnen laten.
Hoe dan? dat onderscheid wordt immers niet gemaakt in de app?
 
Wat had je dan gewild, nu 3 weken stilleggen, in december zien dat publiek nog steeds niet toegelaten wordt? Gezien de opgelegde "lockdown" gaan we echt niet in drie weken op significant lager niveau komen qua opnames en zal er weinig aanleiding zijn voor versoepelingen.

Lekker met kerst en nieuwjaarsdag voetballen. Heeft ook wel wat.
 
Gewoon vragen aan de poort.

"Bent u gevaccineerd?"
"Nee"
"Dan mag ik u geen toegang verlenen, helaas"
"Oke, fijne dag!"

Of

"Bent u gevaccineerd?"
"Ja"
"Welkom! Treedt u binnen!"
"Bedankt, fijne dag!"

Moeilijker hoeft het niet te zijn toch? :grin:
In principe heb je het zwart-op-wit gekregen, maar dat is nogal makkelijk te vervalsen natuurlijk.
 
Ach ... Als ze wat beter opletten met aankopen van spelers kunnen ze zich vele miljoenen meer besparen.

Je zal maar een seizoenskaart hebben en er worden je weer wat wedstrijden door de neus geboord. En het is nog lang niet zeker hoeveel wedstrijden dat dit seizoen weer zonder publiek of met maar een beperkte stadionbezetting gespeeld moeten worden.
Dat staat los van elkaar ;)

Maar idd heel zuur voor die supporters weer.
Hoe dan? dat onderscheid wordt immers niet gemaakt in de app?
Internationaal kun je dan vlgms checken. Daar kijken ze naar vaccin toch?
 
Interessant artikel. Waarvan we blijkbaar kunnen zeggen dat het moeilijker wordt om als Nederlands jongetje door te breken in de eredivisie.

PSV had afgelopen seizoen 3% volgens het artikel. Dat lijkt me toch pertinent onjuist met veel speeltijd voor in ieder geval Teze en Gakpo. Respectievelijk 45 en 29 wedstrijden gespeeld. Dan moet je toch minstens al aan 10%-15% zitten? En daarnaast tellen toch ook minimaal Ihattaren (29), Hendrix (16), Vertessen (18), Piroe (14) en Obispo (5) mee. Twijfelgevallen Malen (45), Rosario (40), Madueke (32), Mauro (29), Maxi (2), Ledezma (6), Sadilek (3), Kjolo (1), Sambo (1), Antonisse (!), Felipe (1), Oppegard (1) en Saibari (2) tellen ook mee.
 
Verteßen (41?)
Doan (31)
Sanga (28)
Bruma (26)
Gakpo (25)
Boscagli (18)
Sanga (16)
Boscagli (3)
 
Terug
Bovenaan Onderaan