Engels voetbal

Van Europa?? Je bedoelt ook boven Messi dus.... Die gouden bal is steeds voor spelers geweest die al vanaf hun 20e (Messi) en 24e (Ronaldo) zowel hun eigen competitie als de CL domineren. Hazard is fantastisch maar is al 27 en telkens weer wisselvallig. Het ene jaar uitstekend en het jaar erop weer onzichtbaar. In de CL is hij sowieso nog nooit een uitblinker geweest. Hij heeft van die periodes waar die het op zijn heupen krijgt en niet af te stoppen is, maar dat is niet genoeg om de beste te zijn.
We klappen na het seizoen opnieuw. :D Hazard dit jaar gaat winnen wat er te winnen valt.
 
Van Europa?? Je bedoelt ook boven Messi dus.... Die gouden bal is steeds voor spelers geweest die al vanaf hun 20e (Messi) en 24e (Ronaldo) zowel hun eigen competitie als de CL domineren. Hazard is fantastisch maar is al 27 en telkens weer wisselvallig. Het ene jaar uitstekend en het jaar erop weer onzichtbaar. In de CL is hij sowieso nog nooit een uitblinker geweest. Hij heeft van die periodes waar die het op zijn heupen krijgt en niet af te stoppen is, maar dat is niet genoeg om de beste te zijn.
Kijk dan ook even naar dit seizoen en WK meegerekend, Messi is niet echt goed bezig op de moment, puur op dit moment zelf is er geen betere speler dan Hazard.
 
Kijk dan ook even naar dit seizoen en WK meegerekend, Messi is niet echt goed bezig op de moment, puur op dit moment zelf is er geen betere speler dan Hazard.
Dream on. De prijzen worden gelukkig niet op basis van een halfjaartje uitgedeeld maar obv bijna 1,5 seizoen. Laat Hazrad maar eerst eens de CL winnen voor Chelsea. Niet voor niets dat de echte grote clubs niet bereid waren om megabedragen voor hem te betalen. Zij zien ook dat hij met zijn 27 jaar kwa prestaties een behoorlijke achterstand heeft op veel topspelers. En als je 3e wordt op een WK dan is iedereen je weer vergeten. Daar weten wij hier alles van en wij zijn nota bene 3 keer 2e geworden op een WK...
 
Dream on. De prijzen worden gelukkig niet op basis van een halfjaartje uitgedeeld maar obv bijna 1,5 seizoen. Laat Hazrad maar eerst eens de CL winnen voor Chelsea. Niet voor niets dat de echte grote clubs niet bereid waren om megabezadragen voor hem te betalen. Zij zien ook dat hij met zijn 27 jaar kwa prestaties een behoorlijke achterstand heeft op veel topspelers. En als je 3e wordt op een WK dan is iedereen je weer vergeten. Daar weten wij hier alles van en wij zijn nota bene 3 keer 2e geworden op een WK...
Volgens mij heb jij onder een rots gewoond de laatste maanden, de enigste reden dat teams geen groot bedrag voor Hazard wouden betalen is omdat ze allemaal weten dat hij nog 1 jaar contract heeft en hoogstwaarschijnlijk niet gaat bijtekenen. Al zal Madrid het zich ondertussen wel beklagen.
 
Volgens mij heb jij onder een rots gewoond de laatste maanden, de enigste reden dat teams geen groot bedrag voor Hazard wouden betalen is omdat ze allemaal weten dat hij nog 1 jaar contract heeft en hoogstwaarschijnlijk niet gaat bijtekenen. Al zal Madrid het zich ondertussen wel beklagen.
Kun je nagaan. Zij willen hem enkel transfervrij binnen halen... Je haalt met dit soort redenatie Hazard alleen maar naar beneden.
 
Niemand haalt Hazard naar beneden, die jongen wilt gewoon lekker dollen en ballen. Hij kon ook net zoals Courtois niet komen opdagen voor de training maar dat zit niet in zijn persoonlijkheid. Een van de meer sympathieke voetballers en mensen binnen dat rot wereldje. Messi & Ronaldo gaan zelfs niet naar het FIFA gala omdat ze toch niet gaan winnen. Zo haal je jezelf naar beneden..
 
Paul Pogba heeft een definitief besluit genomen over zijn toekomst. De Fransman heeft volgens The Sun aan zijn zaakwaarnemer Mino Raiola laten weten dat hij in januari wil vertrekken bij Manchester United als José Mourinho tegen die tijd nog manager is. Volgens ESPN zou Barceloina belangstelling hebben in Pogba en hem over willen nemen.

Mino Raiola lacht zich kapot. :money::D
 
Kijk dan ook even naar dit seizoen en WK meegerekend, Messi is niet echt goed bezig op de moment, puur op dit moment zelf is er geen betere speler dan Hazard.

Volgens mij is Hazard er op het WK ook gewoon uitgegooid door Frankrijk. Ik denk dat hij qua niveau dan ook nog onder Modric zit als we het WK als maatstaf nemen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Volgens mij is het ego van de directie van Man Utd zelf de enige reden dat Mourinho er nog zit. Als ze hem eruit gooien geven ze toe na Van Gaal voor de tweede keer de verkeerde keuze te hebben gemaakt.

Ik vind het ook oprecht moeilijk om bij de naam uit te komen die ze weer naar de top kan brengen. Denk dat dat ook meespeelt.
 
Volgens mij is het ego van de directie van Man Utd zelf de enige reden dat Mourinho er nog zit. Als ze hem eruit gooien geven ze toe na Van Gaal voor de tweede keer de verkeerde keuze te hebben gemaakt.

Ik vind het ook oprecht moeilijk om bij de naam uit te komen die ze weer naar de top kan brengen. Denk dat dat ook meespeelt.
Derde keer, na Moyes. Ik kan wel een aantal namen opnoemen: Zidane, Pochettino, Simeone.
 
Derde keer, na Moyes. Ik kan wel een aantal namen opnoemen: Zidane, Pochettino, Simeone.

Derde keer, inderdaad!

Ik ben niet overtuigd van Zidane. Heb het gevoel dat die gewoonweg heeft geprofiteerd van een topselectie, en alles - heel verstandig - heeft afgestemd op het laten pieken van Ronaldo in vooral de CL. Tactisch heb ik hem weinig slimme dingen zien doen, en ik denk niet dat je er in de hedendaagse Premier League komt met alleen een goede people manager zijn die 11 poppetjes op het veld zet. Pochettino zou inderdaad kunnen, en Simeone zeker. Al vind ik zijn vechtvoetbal qua stijl niet bij Man Utd passen.
 
Derde keer, inderdaad!

Ik ben niet overtuigd van Zidane. Heb het gevoel dat die gewoonweg heeft geprofiteerd van een topselectie, en alles - heel verstandig - heeft afgestemd op het laten pieken van Ronaldo in vooral de CL. Tactisch heb ik hem weinig slimme dingen zien doen, en ik denk niet dat je er in de hedendaagse Premier League komt met alleen een goede people manager zijn die 11 poppetjes op het veld zet. Pochettino zou inderdaad kunnen, en Simeone zeker. Al vind ik zijn vechtvoetbal qua stijl niet bij Man Utd passen.
Tactisch ben ik het met je eens wat betreft Zidane, alleen ik denk dat hij heel intelligent is en ervoor zorgt dat zijn topspelers zich prettig voelen. En ik denk dat het belangrijk is dat jongens als Pogba, Sanchez, Lukaku en Martial zich prettig voelen - dat is nu onder Mourinho verre van het geval.
 
Derde keer, inderdaad!

Ik ben niet overtuigd van Zidane. Heb het gevoel dat die gewoonweg heeft geprofiteerd van een topselectie, en alles - heel verstandig - heeft afgestemd op het laten pieken van Ronaldo in vooral de CL. Tactisch heb ik hem weinig slimme dingen zien doen, en ik denk niet dat je er in de hedendaagse Premier League komt met alleen een goede people manager zijn die 11 poppetjes op het veld zet. Pochettino zou inderdaad kunnen, en Simeone zeker. Al vind ik zijn vechtvoetbal qua stijl niet bij Man Utd passen.

Niet dat ik Real Madrid of Zidane echt heb gevolgd, maar ik geloof dat Zidane in tegenstelling tot Benítez wat behoudender ging spelen (met Casemiro op het middenveld). Het is maar een voorbeeld, maar het geeft wel aan dat Zidane meer realist is dan opportunist. (Ik dacht dat James Rodríguez er toen aan moest geloven, die toch voor vele miljoenen was binnengehaald.)
 
Jan Vertonghen heeft een hamstringblessure en ligt er waarschijnlijk 4 tot 6 weken uit. :bandage: Hij mist 2 interlands van België waaronder de wedstrijd tegen Nederland en waarschijnlijk ook de 2 wedstrijden tegen PSV in de Champions League. :p:D

link
 
Volgens The Mirror wordt Mourinho dit weekend ontslagen na de wedstrijd Manchester United - Newcastle United ongeacht de uitslag.

Jose Mourinho set to be sacked THIS WEEKEND whatever Manchester United's result vs Newcastle

link

Senior United sources have told Mirror Sport he has reached the point of no return, with the axe ready to fall whatever the outcome of Saturday’s match against Newcastle. Mourinho has alienated players, fans and staff at Old Trafford with his divisive approach in recent months, and those in charge of the club, led by executive vice-chairman Ed Woodward, have had enough.

Het zat er al een tijd aan te komen. :bye: Mourinho zal weer een vette afkoopsom cashen. :money:
 
Volgens The Mirror wordt Mourinho dit weekend ontslagen na de wedstrijd Manchester United - Newcastle United ongeacht de uitslag.

Jose Mourinho set to be sacked THIS WEEKEND whatever Manchester United's result vs Newcastle

link

Senior United sources have told Mirror Sport he has reached the point of no return, with the axe ready to fall whatever the outcome of Saturday’s match against Newcastle. Mourinho has alienated players, fans and staff at Old Trafford with his divisive approach in recent months, and those in charge of the club, led by executive vice-chairman Ed Woodward, have had enough.

Het zat er al een tijd aan te komen. :bye: Mourinho zal weer een vette afkoopsom cashen. :money:

Goed nieuws. Daarna moet er eerst een trauma-chirurg aan te pas komen om dit comateuze United weer op de rails te krijgen. Zou zo 1-2-3 niet weten welke beschikbare trainer in staat is om die ruïne weer op te bouwen tot iets groots.
 
Terug
Bovenaan Onderaan