Engels voetbal

Locadia kan ook maar beter weggaan bij BHA. Die coach is gewoon waardeloos. Aanvallend brengen ze echt 0,0, en die coach blijft maar vasthouden aan dat fossiel Murray, en gaat hij niet aanvallender spelen. Beetje het Australië van de PL zo.
 
Locadia kan ook maar beter weggaan bij BHA. Die coach is gewoon waardeloos. Aanvallend brengen ze echt 0,0, en die coach blijft maar vasthouden aan dat fossiel Murray, en gaat hij niet aanvallender spelen. Beetje het Australië van de PL zo.
Ook Alireza komt er niet echt aan te pas.
 
Van Tottenham ben ik ook totaal niet overtuigd trouwens. Niet dat er geen niveau verschil zit tussen ons en Tottenham, maar ik zie die thuiswedstrijd over 4 weken wel positief in als ze zo blijven sukkelen.
 
Van Tottenham ben ik ook totaal niet overtuigd trouwens. Niet dat er geen niveau verschil zit tussen ons en Tottenham, maar ik zie die thuiswedstrijd over 4 weken wel positief in als ze zo blijven sukkelen.

Oogde vooral verdedigend erg kwetsbaar. De aanval blijft natuurlijk wel heel leep, met die Son, Kane, Alli en Ericksen om hen te bedienen.
 
Manchester United verliest in de League cup met 7-8 de Penaltyserie thuis in eigen stadion tegen Derby County (uit de Championship) en ligt eruit.
Lekker voor Mourinho. :p
De coach van Derby County is Frank Lampard die Mourinho zelf als trainer heeft gehad bij Chelsea. :D
 
Laatst bewerkt:
Tja, das dus n spits die scoort bericht
Ja, wat een verhaal hè!
Manchester United verliest in de League cup met 7-8 de Penaltyserie thuis in eigen stadion tegen Derby County (uit de Championship) en ligt eruit.
Lekker voor Mourinho. :p
De coach van Derby County is Frank Lampard die Mourinho zelf als trainer heeft gehad bij Chelsea. :D
Misschien heeft hem dat geholpen met het bepalen van zijn tactiek?
 
Manchester United verliest in de League cup met 7-8 de Penaltyserie thuis in eigen stadion tegen Derby County (uit de Championship) en ligt eruit.
Lekker voor Mourinho. :p
De coach van Derby County is Frank Lampard die Mourinho zelf als trainer heeft gehad bij Chelsea. :D

Ik ben verbaasd dat die Portugees nog niet ontslagen is. Ik zou graag Van Gaal zien terugkeren bij ManU, puur als grap alleen al om die lul van een Mourinho te tergen. Tot op het bot. Tot in z'n kleine teen. Tot in z'n Portugese blinde darm.
 
Ik ben verbaasd dat die Portugees nog niet ontslagen is. Ik zou graag Van Gaal zien terugkeren bij ManU, puur als grap alleen al om die lul van een Mourinho te tergen. Tot op het bot. Tot in z'n kleine teen. Tot in z'n Portugese blinde darm.

Dat zal wel met zijn afkoopsom te maken hebben. ;)
 
Relatie Pogba en Mourinho bereikt dieptepunt op training

link

Paul Pogba en José Mourinho zijn momenteel als water en vuur bij Manchester United. Dat bevestigen de felle blikken die vanochtend op de training over en weer gingen. Dat het niet botert tussen de Franse sterspeler en zijn coach is inmiddels wel bekend, maar de ontmoeting op de ochtendtraining laat helemaal weinig aan de verbeelding over.

Mourinho doet er alles aan zich nog onmogelijker te maken dan hij al is. :maniac: :clown: :braak:
 
Liverpool verspeelt een 1-0 voorsprong tegen Chelsea in de League Cup.
58' Sturridge 1-0
79' Emerson 1-1
85' Hazard 1-2

De 2e goal van Chelsea is een hele mooie goal van Eden Hazard.
 
Relatie Pogba en Mourinho bereikt dieptepunt op training

link

Paul Pogba en José Mourinho zijn momenteel als water en vuur bij Manchester United. Dat bevestigen de felle blikken die vanochtend op de training over en weer gingen. Dat het niet botert tussen de Franse sterspeler en zijn coach is inmiddels wel bekend, maar de ontmoeting op de ochtendtraining laat helemaal weinig aan de verbeelding over.

Mourinho doet er alles aan zich nog onmogelijker te maken dan hij al is. :maniac::clown::braak:
Ik heb een heikel aan Mourinho maar nog meer hekel aan Pogba en al die andere arrogante ***-Fransen.
Overschatte danser.
 
Liverpool verspeelt een 1-0 voorsprong tegen Chelsea in de League Cup.
58' Sturridge 1-0
79' Emerson 1-1
85' Hazard 1-2

De 2e goal van Chelsea is een hele mooie goal van Eden Hazard.
Hazard is momenteel de beste speler van de PL en van Europa. Onder Sarri lijkt hij echt helemaal tot zijn recht te komen. En stiekem wilt hij ook gewoon die gouden bal :D
 
Chelsea - Liverpool 1-1, Liverpool scoorde in 89e minuut.
Kampioenschap lijkt te gaan tussen Chelsea, Liverpool en Manchester City.
 
Hazard is momenteel de beste speler van de PL en van Europa. Onder Sarri lijkt hij echt helemaal tot zijn recht te komen. En stiekem wilt hij ook gewoon die gouden bal :D
Van Europa?? Je bedoelt ook boven Messi dus.... Die gouden bal is steeds voor spelers geweest die al vanaf hun 20e (Messi) en 24e (Ronaldo) zowel hun eigen competitie als de CL domineren. Hazard is fantastisch maar is al 27 en telkens weer wisselvallig. Het ene jaar uitstekend en het jaar erop weer onzichtbaar. In de CL is hij sowieso nog nooit een uitblinker geweest. Hij heeft van die periodes waar die het op zijn heupen krijgt en niet af te stoppen is, maar dat is niet genoeg om de beste te zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan