Engels voetbal

Over beste spelers gesproken, Virgil van Dijk wordt door de Engelsen als 1 van de beste verdedigers van de de wereld beschouwd, terecht?
 
Over beste spelers gesproken, Virgil van Dijk wordt door de Engelsen als 1 van de beste verdedigers van de de wereld beschouwd, terecht?

Hangt van je definitie van "een van de beste" af. Zitten nog wel een aantal spelers voor hem (Ramos, Marcelo, Godin, Thiago Silva), maar denk dat hij daar niet ver achter zit.
 
Vind ik niet. Ook zo overgetypt als je het mij vraagt... Hij laat heel wat steekjes vallen.
Wat ik ervan zie laat hij juist bijzonder weinig steekjes vallen. Als ik naar Liverpool kijk betrap ik hem zelden op een fout.. Misschien kijken wij op andere momenten, en zie ik toevallig vaker zijn goede momenten, dat kan.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Vind ik niet. Ook zo overgetypt als je het mij vraagt... Hij laat heel wat steekjes vallen.

Die spellingscontrole van jou toch, Payam... ;P

Ik ben het met Joost eens, vind hem heel erg dicht bij de absolute toppers op zijn positie zitten. Is in korte tijd immens veel beter geworden, en het is in het algemeen aardig ongekend om zo kort na de start bij een topclub al zó onmisbaar en cruciaal te zijn geworden. Speelt nu consequent zeer solide, en de zeldzame keren dat hij nog een steekje laat vallen lijkt tegenwoordig iedereen net verbaasd, waar dat vroeger elke wedstrijd nog wel een keer voorkwam.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Die spellingscontrole van jou toch, Payam... ;P

Ik ben het met Joost eens, vind hem heel erg dicht bij de absolute toppers op zijn positie zitten. Is in korte tijd immens veel beter geworden, en het is in het algemeen aardig ongekend om zo kort na de start bij een topclub al zó onmisbaar en cruciaal te zijn geworden. Speelt nu consequent zeer solide, en de zeldzame keren dat hij nog een steekje laat vallen lijkt tegenwoordig iedereen net verbaasd, waar dat vroeger elke wedstrijd nog wel een keer voorkwam.
Hahaha weet niet wat het is vandieg :grin:
Ik vind hem te nonchalant en niet hard genoeg voor een cv. De fout tegen Frankrijk was echt cruciaal en als hij een keer echt wil verdedigen veroorzaakt hij een penalty. Ook tegen Duitsland kon hij een penalty tegen krijgen, hij kwam er wat wild in. Kwa uitstraling en rust is hij meer dan prima maar ik verwacht veel meer van hem. Want heel erg jong is hij nou ook niet.
 
Chelsea scoort 2-2 in de 96e minuut. o.O
90'+ 6' :BALL: Barkley
Zonde, zonde, zonde. Dat provoceren van de Chelsea staf ook... Bah.

Ik had het United gegund. Die knokken echt tegen de hele wereld op dit moment.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Helicopter eigenaar Leicester City stort neer.


Volgens diverse Engelse media zaten er diverse bestuursleden van de club - die zaterdagavond thuis met 1-1 gelijkspeelde tegen West Ham United - in het toestel. Of er slachtoffers zijn, is nog niet bekend.

link

https://sportnieuws.nl/voetbal/buitenland/heftig-helikopter-crasht-vlakbij-leicester-stadion-videos/

Er zullen zeker slachtoffers zijn gezien de vuurzee die te zien is. :eek::sad:
 
'Eigenaar Leicester City en dochter onder slachtoffers helikoptercrash'

link

Aan boord van de helikopter die gisteravond in Leicester neerstortte, waren vijf personen. Onder hen was ook Vichai Srivaddhanaprabha, de eigenaar van Leicester City, en een van zijn dochters.

Dat melden bronnen rond de club. De andere drie slachtoffers zouden de twee piloten en een nog onbekend persoon zijn. Of de vijf zijn overleden, is nog altijd niet officieel bekendgemaakt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan