Engels voetbal

Volgens mij is er geen Marcel Brands topic meer, dus ik post het hier. Leuk filmpje over zijn eerste periode bij Everton.

Klik

Ik mag hem toch wel, en gun hem het beste. Hopelijk slaagt hij daar en wordt hij een grote meneer (Y).
 
Volgens mij is er geen Marcel Brands topic meer, dus ik post het hier. Leuk filmpje over zijn eerste periode bij Everton.

Klik

Ik mag hem toch wel, en gun hem het beste. Hopelijk slaagt hij daar en wordt hij een grote meneer (Y).

Hij is er in ieder geval in geslaagd om een meer gebalanceerde selectie neer te zetten dan waar Koeman mee moest werken. Ziet er op papier aardig uit, maar of de structurele stap richting de top 5-6 te zetten is vraag ik me af.
 
Hij is er in ieder geval in geslaagd om een meer gebalanceerde selectie neer te zetten dan waar Koeman mee moest werken. Ziet er op papier aardig uit, maar of de structurele stap richting de top 5-6 te zetten is vraag ik me af.
Dat is ook wel heel moeilijk. Dan moet je sowieso over Arsenal heen gaan, maar ook Chelsea/Spurs/Liverpool achter je laten. Mooie droom, prima doelstelling. Je moet ook niet klein dromen natuurlijk.
 
Ik ben toch benieuwd hoe bij ons die scouting eruitziet als je die gasten daar in Liverpool ziet in hun kantoor met al hun laptopjes. Lijkt me een erg leuke baan overigens, de hele dag voetbaltalenten die hun voetballende talent etaleren te beoordelen of ze een aanwinst voor je selectie zijn.
 
Ik ben toch benieuwd hoe bij ons die scouting eruitziet als je die gasten daar in Liverpool ziet in hun kantoor met al hun laptopjes. Lijkt me een erg leuke baan overigens, de hele dag voetbaltalenten die hun voetballende talent etaleren te beoordelen of ze een aanwinst voor je selectie zijn.
Totdat je zo een door jou gescoute speler in de ploeg ziet luisterend naar de naam Luckassen, Maher, Kromkamp, zonneveld, van Ankeren, Boerebach, Kralj, poulsen,.... ?
 
Vincent Janssen is door Tottenham Hotspur niet eens op de spelerslijst gezet voor de Premier League. Dat betekent dat hij in ieder geval in 2018 niet meer in actie komt. Het zal wel helemaal einde oefening bij Tottenham zijn.
 
Vincent Janssen is door Tottenham Hotspur niet eens op de spelerslijst gezet voor de Premier League. Dat betekent dat hij in ieder geval in 2018 niet meer in actie komt. Het zal wel helemaal einde oefening bij Tottenham zijn.
Verhuur mag toch nog wel in Engeland?
 
Meen dat dat in eigen land wel mag, inderdaad. Maar volgens mij is hij op het moment nog geblesseerd, dus dat zal lastig worden voor hem dit kalenderjaar.

En volgens zitten daar ook nog bepaalde eisen aan buiten de transferwindow. Indien een club wil huren buiten de transferwindow, moet er sprake zijn van een bepaalde 'noodsituatie', dus bv een langdurige blessure (oid) bij alle eerste elftal spitsen van een hurende club. Volgens mij speelt dit vaker bij keepers.
 
Liverpool staat met nog een kwartier spelen 0-2 voor tegen Tottenham Hotspur. De eerste goal werd gescoord door Georginio Wijnaldum. :)
 
Tottenham Hotspur - Liverpool 1-2. Tottenham scoort dan nog wel in de 93e minuut, maar verliest kansloos tegen Liverpool.
 
Het was inderdaad kansloos. 0-6 had niet geflatteerd geweest. Als Tottenham dit niveau vast weet te houden, gaat onze kans om te stunten van 0% naar 4%.

En die gore Jan V. Dat hij nog niet in de cel is beland, is ook een wonder.
 
Het was inderdaad kansloos. 0-6 had niet geflatteerd geweest. Als Tottenham dit niveau vast weet te houden, gaat onze kans om te stunten van 0% naar 4%.

En die gore Jan V. Dat hij nog niet in de cel is beland, is ook een wonder.
Begreep dat Vorm keepte omdat de 1e keeper afwezig was... Hoe lang verwachten ze dat ze die moeten missen?
 
Blij te zien dat Wijnaldum zich blijft ontwikkelen. Uitstekende jongen, prima mentaliteit!
 
Begreep dat Vorm keepte omdat de 1e keeper afwezig was... Hoe lang verwachten ze dat ze die moeten missen?

De eerste verwachting was dat hij er al weer bij zou zijn. Nu wordt gesproken over nog 1-2 weken geloof ik.

Het is hopen dat de blessure toch nog tegenvalt, want met Vorm op goal zie ik een stuk meer perspectief voor PSV.
 
Het was inderdaad kansloos. 0-6 had niet geflatteerd geweest. Als Tottenham dit niveau vast weet te houden, gaat onze kans om te stunten van 0% naar 4%.

En die gore Jan V. Dat hij nog niet in de cel is beland, is ook een wonder.
Liverpool zette echt geweldig druk. Wijnaldum was een van de beteren, zoals al vaker dit seizoen, van het veld. Op deze manier hoeft hij niet te vrezen voor zijn plek, ondanks de aanwezigheid van Fabinho, Keita, Henderson, Milner en Oxlade-Chamberlain. Joe Gomez begint zich ook, naast van Dijk, te ontwikkelen tot een topverdediger, evenals de jonge rechtsback Alexander-Arnold. En dan hebben ze verder nog Sturridge en Shaqiri op de bank zitten... Sterk elftal.

Tottenham heeft een uitstekende ploeg, maar nu met twee nederlagen op rij, en vooral vandaag een vrij kansloze, al een flinke achterstand opgelopen. De grote 'transfers' daar waren het aanblijven van jongens als Alderweireld, Dembele en Eriksen, maar misschien had wat vers bloed toch niet misstaan. Jongens als Wanyama, Rose en Sissoko hadden prima vervangen kunnen worden, die komen eigenlijk net iets te kort voor de ambities van de Spurs.
 
Ai, Virgil van Dijk is geblesserd uitgevallen in de 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Southampton. Hij is gelukkig niet zwaar geblesseerd.
Man City won met 5-0, Man United speelde 1-1 tegen Wolves.
Weer wint Man United niet, de derde keer dit seizoen. De druk op Mourinho neemt toe.
 
Ai, Virgil van Dijk is geblesserd uitgevallen in de 3-0 gewonnen wedstrijd tegen Southampton. Hij is gelukkig niet zwaar geblesseerd.
Man City won met 5-0, Man United speelde 1-1 tegen Wolves.
Weer wint Man United niet, de derde keer dit seizoen. De druk op Mourinho neemt toe.
Als ik iets voor Mourinho kan doen, dan hoor ik het graag. Dat geldt ook voor zijn jankende landgenoot die nu zelf een keer werd genaaid met een onterechte rode kaart.
 
Terug
Bovenaan Onderaan