Engels voetbal

Precies het probleem van oranje, onze spelers bij grote clubs zijn daar de 'kleine' spelers ipv de uitblinkers die het publiek op de banken krijgen.
Dat is niet het probleem van Oranje. We hebben het EK niet eens gehaald met 24 deelnemers. Je gaat me niet vertellen dat er in Europa 24 landen zijn die meer kwaliteit hebben dan Oranje. Kijk maar naar Zweden, IJsland of Zwitserland, hebben die nou echt meer kwaliteit? Ik denk het niet. Kwaliteit is niet het probleem van Oranje, de mentaliteit is het probleem van Oranje.
 
Dat is niet het probleem van Oranje. We hebben het EK niet eens gehaald met 24 deelnemers. Je gaat me niet vertellen dat er in Europa 24 landen zijn die meer kwaliteit hebben dan Oranje. Kijk maar naar Zweden, IJsland of Zwitserland, hebben die nou echt meer kwaliteit? Ik denk het niet. Kwaliteit is niet het probleem van Oranje, de mentaliteit is het probleem van Oranje.
Plus slechte trainers en de chaos bij de KNVB.
En met alle nobody’s van nu zoals Jan Smit en Erik Gudde of een vd Looi en Maduro bij Jong Oranje, gaat het niet echt beter worden. Er zijn tijden geweest waarbij van Gaal de trainer van Jong Oranje was en later de TD.....
 
Dat is niet het probleem van Oranje. We hebben het EK niet eens gehaald met 24 deelnemers. Je gaat me niet vertellen dat er in Europa 24 landen zijn die meer kwaliteit hebben dan Oranje. Kijk maar naar Zweden, IJsland of Zwitserland, hebben die nou echt meer kwaliteit? Ik denk het niet. Kwaliteit is niet het probleem van Oranje, de mentaliteit is het probleem van Oranje.
De KNVB is gewoonweg een chaos. Slechte beleidsbepalers en veel slechte trainers. Hoe had Blind anders ooit aangesteld kunnen worden?
 
Plus slechte trainers en de chaos bij de KNVB.
En met alle nobody’s van nu zoals Jan Smit en Erik Gudde of een vd Looi en Maduro bij Jong Oranje, gaat het niet echt beter worden. Er zijn tijden geweest waarbij van Gaal de trainer van Jong Oranje was en later de TD.....

Misschien is van Gaal wel onderdeel van het probleem geweest. Die was altijd al meer van het individu wegstrepen tegen het systeem. Een eenheidsworstenfabriek. Van Gaal houdt wel van multifunctionele spelers, maar daarmee krijg je maximaal allemaal 7's, maar geen enkele 10.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Wolverhampton Wanderers - Manchester City 1-1. Eerste puntenverlies voor Manchester City dit seizoen.
 
Manchester United - Tottenham Hotspur 0-3.
Het rommelt in Manchester. 3 x gespeeld en nu al 2 nederlagen. Persconferentie vooraf van Mourinho was een grote aanfluiting en het heeft er alle schijn van dat hij niet lang meer trainer is bij Manchester United. Dat vindt hij overigens helemaal niet erg. Hij stuurt zelf aan op een ontslag.
 
Mourinho: "3-0. Maar deze vingers betekenen ook drie Premier League-titels. Want ik heb meer Premierships gewonnen dan de andere negentien managers in Engeland samen. Drie voor mij en twee voor de anderen. Respect, respect, respect", waren zijn laatste woorden voordat hij uit het zicht verdween.

Bron: Nu.nl
 
Mourinho: "3-0. Maar deze vingers betekenen ook drie Premier League-titels. Want ik heb meer Premierships gewonnen dan de andere negentien managers in Engeland samen. Drie voor mij en twee voor de anderen. Respect, respect, respect", waren zijn laatste woorden voordat hij uit het zicht verdween.

Bron: Nu.nl
De man is gewoon rijp voor de inrichting. Als je de laatste dagen en gisteren nog die blik in zijn ogen zag plus alles wat hij geroepen en gedaan heeft.... Ook na afloop met een lege blik richting de supporters en minutenlang applaudisseren. Een engnek, bah!
 
De man is gewoon rijp voor de inrichting. Als je de laatste dagen en gisteren nog die blik in zijn ogen zag plus alles wat hij geroepen en gedaan heeft.... Ook na afloop met een lege blik richting de supporters en minutenlang applaudisseren. Een engnek, bah!

Een engnek is het altijd al geweest. Ongelofelijk dat hij steeds trainer kan worden bij die topclubs.
 
Vind het zelf ook wel fun de PL (top 10 dan..) te volgen.
Linkje.
Ook benieuwd wat Ugain Bolt er straks van zal bakken als loopwonder op het gras, ergens in australische football circuit.
(a) of :lmao:
 
Het trucje werkt niet meer... Dat was bij Van Gaal in zijn Bayern tijd ook zo, als ik me niet vergis.
Hij doet vooral een ander trucje. Mourinho brandt nu openlijk zijn spelers af, terwijl hij dat voorheen nooit deed. Hij lijkt diep ongelukkig te zijn, wat overigens geen reden is om je zo krankzinnig te gedragen als gister bij de persconferentie. Vroeger vond ik 't wel grappig, zijn interviews met die gespeelde verongelijkte blik, maar dit is gewoon zielig aan het worden.

United speelde trouwens een goede eerste helft, Tottenham een uitstekende tweede. Wat een talent loopt daar, met Alli, Eriksen, Kane, Lucas, Dembele, Vertonghen, Alderweireld, Trippier... goed elftal, zeg. Net niet goed genoeg voor het kampioenschap vrees ik, met City en Liverpool daar net boven.
 
Hij doet vooral een ander trucje. Mourinho brandt nu openlijk zijn spelers af, terwijl hij dat voorheen nooit deed. Hij lijkt diep ongelukkig te zijn, wat overigens geen reden is om je zo krankzinnig te gedragen als gister bij de persconferentie. Vroeger vond ik 't wel grappig, zijn interviews met die gespeelde verongelijkte blik, maar dit is gewoon zielig aan het worden.
[...]
Dat het een ander trucje is, is niet zo gek. Ik doelde meer op het feit dat zowel Mourinho als Van Gaal het moe(s)ten hebben van een trucje. En zodra de spelersgroep dat trucje door heeft, werkt het niet meer.
 
Laatst bewerkt:
Heel erg dominant werkt alleen bij heel erg jong. Op je 27e heb je geen behoefte meer aan een leraar.
Als Mourinho een ding niet kon en kan dan is dat werken met jonge onbekende spelers. Hij heeft altijd sterren gekocht.
Als je het over van Gaal hebt: het werkte iig nog heel erg kort voordat hij naar United ging: met een jong middelmaat + een uitstekende Robben en twee andere oude rotten 3e van de wereld worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan