Eerste Divisie Algemeen

:D Tirzah is niet de jongste meer, maar hij is wel scherp! :)

Dank voor het compliment.
Een man is zo scherp,sorry, zo oud als hij zich voelt.
Net terug uit het stadion-onderweg wat jonge mannen voorbij fietsend, maar dat terzijde, - ben ik weer wat optimistischer over onze toekomst.
Ik zag dat we de hekkensluiter van de Jupiler League met 3-0 van de mat veegden en durf nu het cliche aan dat het wel goed komt met PSV.
Maar vraag nog even niet naar een jaartal.;)
 
Dank voor het compliment.
Een man is zo scherp,sorry, zo oud als hij zich voelt.
Net terug uit het stadion-onderweg wat jonge mannen voorbij fietsend, maar dat terzijde, - ben ik weer wat optimistischer over onze toekomst.
Ik zag dat we de hekkensluiter van de Jupiler League met 3-0 van de mat veegden en durf nu het cliche aan dat het wel goed komt met PSV.
Maar vraag nog even niet naar een jaartal.;)

Wat had jij dan verwacht, dat we met 5-0 van de mat geveegd zouden worden :p
 
Wat had jij dan verwacht, dat we met 5-0 van de mat geveegd zouden worden :p

Neen, maar ons "kampioenselftal" van vorig seizoen verloor toch maar mooi van de blauwwitten na strafschoppen.
Dan geeft deze zege de burger moed.
Doelsaldo tot nu toe 14 voor en 0, jawel, nul tegen.
Mag ik dan lichte "euforie" voelen?:)
 
:D Kun je nagaan hoe goed ik die competitie volg. Zal volgend seizoen wel anders zijn met de intrede van Jong PSV.

Ik volgde de jupilerleague een beetje ivm FC Oss, maar zeker met de Jong elftallen erbij zal ook mijn aandacht iets meer richting de JL gaan......
 
Ivm dat mensen mij aanmoedigen het actiefste lid van het forum te worden dit weekend..
Dit door het afwezig zijn van Bacchus ( Appelpop ) ...
Het staat nog 0-0 bij Helmond sport - Fc Dordrecht tweede helft net begonnen ;) :gek: :puh:
 
Laatst bewerkt:
Zeker een terechte voorsprong .
Niks op af te dingen al schoot Helmond 2 minuten later wel op de paal.
 
Sparta Rotterdam - Fc Eindhoven 1-1 dus bij deze stand en de stand bij Helmond sport - Fc Dordrecht ( 0-1 ) gaat de bronzen stier naar Fc Dordrecht
 
2-1 voor Helmond Sport.
Nu lijkt Helmond de periodetitel bij Dordrecht door de neus te boren , dit nadat het vorig seizoen ook gebeurde maar toen was het andersom :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan