Derrick Luckassen (V)

H
Dat heeft Brands nooit aangegeven. Luckassen werd gezien als een multifunctionele speler die behalve centrale verdediger ook als rechtsback en verdedigende middenvelder kon spelen. Maar hij is gehaald als centrale verdediger.

Hij is inderdaad gehaald als centrale verdediger. Onbegrijpelijk, want op die positie had hij het zelfs bij AZ erg lastig. Hij viel afgelopen seizoen pas op toen hij op het middenveld ging spelen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat heeft Brands nooit aangegeven. Luckassen werd gezien als een multifunctionele speler die behalve centrale verdediger ook als rechtsback en verdedigende middenvelder kon spelen. Maar hij is gehaald als centrale verdediger.

Ja why not? Een halfjaartje bij AZ goed spelen en dan als de vervanger van die koekkebakker Moreno bij PSV komen, voor 6 miljoen. Moet kunnen.
 
Ja why not? Een halfjaartje bij AZ goed spelen en dan als de vervanger van die koekkebakker Moreno bij PSV komen, voor 6 miljoen. Moet kunnen.

Een half jaartje goed spelen als verdedigende middenvelder en dan als rechtsbenige speler gehaald worden als vervanger van de linksbenige ervaren rot Moreno, voor een luttele zes miljoen, wat kan er mis gaan?
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Een half jaartje goed spelen als verdedigende middenvelder en dan als rechtsbenige speler gehaald worden als vervanger van de linksbenige ervaren rot Moreno, voor een luttele zes miljoen, wat kan er mis gaan?

Precies, zoiets zie je toch niet aankomen? :shifty:
 
Tenenkrommend interview weer met Paul Post. Lijkt wel alsof die niet blij is met zijn goal. Blijft het krankzinnig vinden dat we voor Luckassen 5-6 miljoen hebben betaald.

Is geen fan van de media. Nou, dat merk je wel ja. Sjonge jonge jonge.
 
Jammer voor Luckassen, maar we gaan hem totaal niet missen :unsure:

Dat had ik een paar dagen geleden ook gezegd, maar ik vond hem op het middenveld op de plek van Hendrix wel goed spelen eigenlijk. Achterin is het inderdaad dramatisch.
 
Mag ik stellen dat ik dit een walgelijke vent vind? Een nutteloze stand-in met de houding van een vedette?


Ik vind dit heel kwalijk. Deze jongen zou überhaupt geen minuten mogen maken bij een topclub als PSV of Ajax, aangezien hij kwalitatief echt tekort komt om centraal achterin te spelen (zelfs als je huidige duo bestaat Isimat en Schwaab), maar dankzij deze houding is de gunfactor bij mij in ieder geval totaal weg. Iedere minuut die hij krijgt dit seizoen is er één teveel.

Wat is dat toch dit seizoen met al die middelmaat die zich negatief uit in de media? Eerst Hendrix en Zoet, en nu deze amateur. Terwijl de spelers die echt hard zijn aangepakt zoals Luuk de Jong (van topscorer, aanvoerder en international naar bankzitter en aanvoerder-af), Pereiro (vorig seizoen topscorer als flankspeler, maar toch iedere wedstrijd gewisseld en vaak op de bank gezet) en Arias (gepasseerd worden voor langere tijd tot twee maal toe voor pure middelmaat als Brenet en eenmaal zelfs na 20 minuten al gewisseld worden). Deze spelers zijn echter altijd positief en netjes gebleven en hebben zich allemaal teruggeknokt in de basis. Mijn diepste respect daarvoor.

Nee, dan komt deze miskoop van zes miljoen even met z'n pedante houding voor de camera. Vanaf minuut 1:42 gaan m'n nekharen echt stijf overeind zijn. Bah.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Ik heb me in een ander topic (zal het wedstrijdtopic van de pot tegen PEC zijn) ook al uitgelaten over deze prinses en ik sluit mij dan ook met graagte bij bovenstaane bijdrage aan. Waar haalt deze over het paard getilde prutser het vandaan? Denkt hij dat hij kan voetballen omdat er veel te veel is betaald voor hem? Heeft hij afgekeken bij Locadia? Het is echt stuitend om zo'n jongen boos te zien worden omdat de technische staf niet goed naar hem, de messias van de kleuterspeelzaal, luistert. Ik heb het al duizend keer gezegd, ik ben geen rechtsback...En dus laat ik me 'op z'n Willems' op het gemak voorbij draven door iedereen die daar zin in heeft. Als ik m'n best niet doe, zullen ze vast zeggen dat ik gelijk heb en dan krijg ik m'n zin wel.
Voor deze aandoening is een naam. Het syndroom van Salcido, heet dat. Ik ben geen rechtsback...Tsss, je moet in je handjes knijpen dat Brands nul verstand heeft van verdedigers en dat je bij een -voor Nederlandse begrippen- grote club als PSV onder contract staat, mafklapper! Naar het tweede ermee en kom maar terug als je je verbeterd hebt, qua spel én instelling.
 
Laatst bewerkt:
Mag ik stellen dat ik dit een walgelijke vent vind? Een nutteloze stand-in met de houding van een vedette?



Ik vind dit heel kwalijk. Deze jongen zou überhaupt geen minuten mogen maken bij een topclub als PSV of Ajax, aangezien hij kwalitatief echt tekort komt om centraal achterin te spelen (zelfs als je huidige duo bestaat Isimat en Schwaab), maar dankzij deze houding is de gunfactor bij mij in ieder geval totaal weg. Iedere minuut die hij krijgt dit seizoen is er één teveel.

Wat is dat toch dit seizoen met al die middelmaat die zich negatief uit in de media? Eerst Hendrix en Zoet, en nu deze amateur. Terwijl de spelers die echt hard zijn aangepakt zoals Luuk de Jong (van topscorer, aanvoerder en international naar bankzitter en aanvoerder-af), Pereiro (vorig seizoen topscorer als flankspeler, maar toch iedere wedstrijd gewisseld en vaak op de bank gezet) en Arias (gepasseerd worden voor langere tijd tot twee maal toe voor pure middelmaat als Brenet en eenmaal zelfs na 20 minuten al gewisseld worden). Deze spelers zijn echter altijd positief en netjes gebleven en hebben zich allemaal teruggeknokt in de basis. Mijn diepste respect daarvoor.

Nee, dan komt deze miskoop van zes miljoen even met z'n pedante houding voor de camera. Vanaf minuut 1:42 gaan m'n nekharen echt stijf overeind zijn. Bah.

:unsure:Is niet zo slim om ongeveer 10 x op dezelfde vraag in te gaan. :re: Derrick Luckassen oogt dan ook niet als een van de slimsten.:shifty: Hij doet er alles aan om dom over te komen. ;)
 
Laatst bewerkt:
Laat ik voorop stellen dat hij zich onhandig uitlaat in het interview. Daar heeft Thijsie nog het nodige werk aan :D Maar ik snap zijn ergernis wel ergens. Je wilt je in het eerste seizoen graag bewijzen bij een topclub en laten zien dat PSV en Feyenoord niet voor niets voor je hebben gestreden afgelopen zomer. Je wordt voor een groot bedrag binnengehaald. Beland vervolgens snel op de bank. Krijg nauwelijks een kans in de basis. En als je net dat ene kansje wel krijg, dan word je op een positie gezet waar je zwakke plekken blootgelegd worden. Dan is het niet gek dat je gefrustreerd raakt. Maar hij moet antwoorden met zijn benen en niet met zijn onhandige lippen.
 
Tsja. Ze hadden ook het geld voor Luckassen kunnen besparen en een goede LB kunnen kopen...
 
Of een echte centrumverdediger. Nu blijkt Luckassen meer een middenvelder te zijn...

Dat blijkt niet nu pas, maar dat was hij al bij AZ. Dat Brands en hijzelf denken van niet maakt hem niet ineens een vedediger. Onbegrijpelijke, nutteloze aankoop van Brands, en qua postuur zou je zeggen dat je iig nog wat kracht in huis hebt gehaald, maar nee, ook dat niet, hij laat zich telkens kinderlijk eenvoudig van de bal zetten. Laatst zelfs door de iele Mokhtar.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Dat blijkt niet nu pas, maar dat was hij al bij AZ. Dat Brands en hijzelf denken van niet maakt hem niet ineens een vedediger. Onbegrijpelijke, nutteloze aankoop van Brands, en qua postuur zou je zeggen dat je iig nog wat kracht in huis hebt gehaald, maar nee, ook dat niet, hij laat zich telkens kinderlijk eenvoudig van de bal zetten. Laatst zelfs door de iele Mokhtar.

Gelukkig had PSV geen echte verdediger nodig....
 
Terug
Bovenaan Onderaan