Derrick Luckassen (V)

Haha nou idd! Dan zou het echt de grap vh jaar zijn geweest :D

We roepen het ook pas sinds het vertrek van Alex, dus Brands heeft nog niet echt de tijd gehad om in te grijpen.

Je kunt natuurlijk ook geen ijzer met handen breken, terwijl je over één nacht ijs gaat om een gegeven paard niet in z'n bek te kijken.
 
Bacchus, suggereer je nu, door al die gezegdes op te sommen, dat Brands een nar is ipv onze zeer respectabele TD ? ;):brands::jes:
 
We roepen het ook pas sinds het vertrek van Alex, dus Brands heeft nog niet echt de tijd gehad om in te grijpen.

Je kunt natuurlijk ook geen ijzer met handen breken, terwijl je over één nacht ijs gaat om een gegeven paard niet in z'n bek te kijken.

Zoals mevrouw Luckassen zegt: beter één Luckassen in de hand dan een gegeven paard in de mond.
 
Stond weer eens te schutteren met Jong PSV tegen Newcastle. Die 3-1, sjonge jonge zeg.

6 miljoen heren.

Maar ja, aan die geldsom kan Luckassen natuurlijk ook weinig doen; het is Brands die zo ongelooflijk debiel is geweest om dat exorbitante en compleet ongerechtvaardigde bedrag voor die speler neer te tellen. Heb de aankoop nooit gesnapt; zeker niet vanuit de kant van Brands. Iedereen kon zien dat die jongen aan een stuk door aan het schutteren was in de verdediging en kaart na kaart pakte, en op het middenveld een stuk beter speelde, maar dan nog was hij ook op die plek natuurlijk in geen 100 jaar 6 miljoen waard. Vervolgens haalt Brands hem voor de verdediging.:crazy:
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Stond weer eens te schutteren met Jong PSV tegen Newcastle. Die 3-1, sjonge jonge zeg.

6 miljoen heren.

En als Ajax een back haalt voor 5 miljoen dan zeggen mensen: tja Ajax heeft veel geld en kan dit soort risico’s wel nemen.... Die Huijberts, die lacht zich echt rot met zoveel geld voor spelers als Maher, Lukassen, Janssen, Gudelj... Die verkoopt pas goed.
 
En als Ajax een back haalt voor 5 miljoen dan zeggen mensen: tja Ajax heeft veel geld en kan dit soort risico’s wel nemen.... Die Huijberts, die lacht zich echt rot met zoveel geld voor spelers als Maher, Lukassen, Janssen, Gudelj... Die verkoopt pas goed.

Brands heeft AZ weer naar de subtop geholpen met het geld van PSV. :D
 
Wat ik niet begrijp is dat Luckassen nu al ruim een halfjaar in de selectie van PSV zit, absoluut niets laat zien als nieuwe aanwinst, de afgelopen maanden gedegradeerd is tot bankzitter met een paar korte invalbeurten, masr dat niemand van de directie of technische staf tekst en uitleg geeft over dit weggegooide geldbedrag can 6 miljoen euro...juist een club als PSV, transparant en eerlijk, die ook nog eens nauwelijks geld te besteden heeft, elke keer weer gaten in de begroting dichtmet de verkoop van spelers, presteert het om 6 miljoen euro uit te geven aan een totaal voor PSV begrippen waardeloze speler....en nog steeds heeft Brands niet uitgelegd waarom Luckassen gehaald is, voor welke positie en waarom er na ruim een halfjaar nog steeds geen basisplek is voor Luckassen.....ik denk dat Luckassen een impulsaankoop geweest is van Brands, toen hij zag dat alle verdedigende talenten al door andere clubs weggekaapt waren voor zijn neus: Haps en St.Juste door Feyenoord en Dumfries door Heerenveen. Brands dacht: nu moet ik ook wat laten zien en een talent toevoegen aan de selectie, dus laten we maar Lyckassen halen voordat ook deze lak voor mijn neus weggekocht wordt door Ajax, Vitesse of Utrecht....
 
Maar ja, aan die geldsom kan Luckassen natuurlijk ook weinig doen; het is Brands die zo ongelooflijk debiel is geweest om dat exorbitante en compleet ongerechtvaardigde bedrag voor die speler neer te tellen. Heb de aankoop nooit gesnapt; zeker niet vanuit de kant van Brands. Iedereen kon zien dat die jongen aan een stuk door aan het schutteren was in de verdediging en kaart na kaart pakte, en op het middenveld een stuk beter speelde, maar dan nog was hij ook op die plek natuurlijk in geen 100 jaar 6 miljoen waard. Vervolgens haalt Brands hem voor de verdediging.:crazy:

Eens. Tot nu toe lijkt het meer een Derijck. Zo'n speler die bijna niets kost en handig kan zijn in het geval van veel schorsingen/blessures. Geen basismateriaal zeg maar. Dus het lijkt erop dat er een nulletje teveel is betaald. Niet handig als de financiën niet oneindig zijn.
 
2x geel=rood en strafschoppen veroorzaken. Goh wat een verrassing. Wie had dat ooit gedacht van Luckassen?

Dit is het beeld dat iedereen (behalve Brands kennelijk) van Luckassen had, en hij gaat er gewoon vrolijk mee door. Wat een volkomen onbegrijpelijke aankoop is en blijft het toch. 6 miljoen hè? :CENSORED::bandage::fever::sneeze::horen::zien::zwijgen:
 
Beste Brands, ik zou naar aanleiding van vanavond graag willen solliciteren als de nieuwe nummer 3 van PSV. Mijn passnauwkeurigheid is ongeveer 10%, ik maak zo'n vier tot vijf overtredingen per wedstrijd en speel vaak op het randje van geel. Met mijn liefde voor PSV ben ik echter wél bereid negentig minuten lang mijn spieren kapot te lopen. Gezien de kwaliteiten van de huidige nummer 3 lijkt het mij eerlijk te beginnen met een bod van 6 miljoen euro. Mvg, Kevin.
 
Luckassen. Tjah na die ene pot een paar jaar geleden tegen PSV, toen AZ binnen een helft helemaal te kijk werd gezet wist ik het eigenlijk al. Dan geef je hem hoop en dan verwacht je na zo'n pot tegen Utrecht uit dat hij zich wel ontwikkeld heeft. Helaas is het weer een ouderwetse Eredivisie miskoop. 6 miljoen de prullenbak in en AZ lacht zich kapot.
 
Beste Brands, ik zou naar aanleiding van vanavond graag willen solliciteren als de nieuwe nummer 3 van PSV. Mijn passnauwkeurigheid is ongeveer 10%, ik maak zo'n vier tot vijf overtredingen per wedstrijd en speel vaak op het randje van geel. Met mijn liefde voor PSV ben ik echter wél bereid negentig minuten lang mijn spieren kapot te lopen. Gezien de kwaliteiten van de huidige nummer 3 lijkt het mij eerlijk te beginnen met een bod van 6 miljoen euro. Mvg, Kevin.
Beste Marcel, negeer het aanbod van Kevin, ik ben bereid de nr.3 positie naar eer en geweten te vervullen voor slechts 5000 euro netto per maand....inclusief een auto van de zaak zoals de rest van de selectie.
 
En dat te bedenken, dat die ook naar Feyenooit kon. Maar helaas koos deze wereldspeler voor PSV.

Werkelijk waar alles fout gedaan. Belachelijke aankoop, miskoop van de eeuw inderdaad. Past mooi in het rijtje Marcelo en Derijck, misschien nog wel veel erger. 6 focking miljoen. Iedereen wist dat het 3 punten zou opleveren tegen AZ als Luckassen in de basis mocht beginnen, maar wij betalen lekker de hoofdprijs omdat het zo lekkere multifunctionele speler is.

Wieberen, heel gauw. Wat mij betreft, per direct contract ontbinden en lekker naar AZ terug sturen.
 
En dat te bedenken, dat die ook naar Feyenooit kon. Maar helaas koos deze wereldspeler voor PSV.

Werkelijk waar alles fout gedaan. Belachelijke aankoop, miskoop van de eeuw inderdaad. Past mooi in het rijtje Marcelo en Derijck, misschien nog wel veel erger. 6 focking miljoen. Iedereen wist dat het 3 punten zou opleveren tegen AZ als Luckassen in de basis mocht beginnen, maar wij betalen lekker de hoofdprijs omdat het zo lekkere multifunctionele speler is.

Wieberen, heel gauw. Wat mij betreft, per direct contract ontbinden en lekker naar AZ terug sturen.
 
Oeps quote ik mezelf ipv het bericht te bewerken. Achja, nog een keer. Belachelijke aankoop, miskoop van de eeuw, duidelijk.
 
Terug
Bovenaan Onderaan