Derrick Luckassen (V)

Ik denk dat Luckassen dit jaar positief gaat meevallen. Heb tot nu toe bij de 3 nieuwelingen een goed gevoel. Met nog een goede vervanger voor Jetro ben ik benieuwd naar het nieuwe PSV. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Alleen Luuk he....die had geen aanvoerder mogen zijn. En of de trainer er niet al te lang zit. Verder ben ik geneigd met frisse moed het nieuwe seizoen tegemoet te zien.
 
Ik denk dat Luckassen dit jaar positief gaat meevallen. Heb tot nu toe bij de 3 nieuwelingen een goed gevoel. Met nog een goede vervanger voor Jetro ben ik benieuwd naar het nieuwe PSV. Heb er eigenlijk wel vertrouwen in. Alleen Luuk he....die had geen aanvoerder mogen zijn. En of de trainer er niet al te lang zit. Verder ben ik geneigd met frisse moed het nieuwe seizoen tegemoet te zien.

En graag nog een keeper erbij.....
 
En graag nog een keeper erbij.....

Of PSV gaat de eerste club worden die (ik geloof dat het ooit een idee van Cruijff was) het nut van de vaste doelman logenstraft. Een controleur met goede pass die achterin de boel organiseert en die tijdens de aanval zo'n 10 meter voor de 16 staat. Een heel goed meevoetballende keeper, maar dan nog verder ontwikkeld. Zodoende creëer je altijd overtalsituaties.
 
Of PSV gaat de eerste club worden die (ik geloof dat het ooit een idee van Cruijff was) het nut van de vaste doelman logenstraft. Een controleur met goede pass die achterin de boel organiseert en die tijdens de aanval zo'n 10 meter voor de 16 staat. Een heel goed meevoetballende keeper, maar dan nog verder ontwikkeld. Zodoende creëer je altijd overtalsituaties.

Toch maar eens René Higuita polsen.
 
Deze gast gaat ons positief verassen denk ik. Als ik zijn filmpjes bekijk valt me op dat hij veel energie gooit in zijn acties. Geen half werk :)
 
Of PSV gaat de eerste club worden die (ik geloof dat het ooit een idee van Cruijff was) het nut van de vaste doelman logenstraft. Een controleur met goede pass die achterin de boel organiseert en die tijdens de aanval zo'n 10 meter voor de 16 staat. Een heel goed meevoetballende keeper, maar dan nog verder ontwikkeld. Zodoende creëer je altijd overtalsituaties.

In het kader van "bij het spelen tegen een handbalverdediging, kun je maar het best een handbal aanval opzetten". (Y)
 
Deze gast gaat ons positief verassen denk ik. Als ik zijn filmpjes bekijk valt me op dat hij veel energie gooit in zijn acties. Geen half werk :)

Hij moet echter nog wel flink bijleren. Veel knullige overtredingen zijn me van hem bijgebleven. Ook pakt hij veel kaarten en ziet hij toch nog regelmatig een directe tegenstander over het hoofd. Op zich zie ik het wel zitten in Lucassen dat er potentie in zit, maar dan zie ik wel het liefst een ervaren leider ernaast. Een centraal duo van Derrick en Nicolas lijkt me vragen om problemen.
 
Meer vertrouwen in hem dan in Isimat en Zwaap. En als we dan toch geen echte topper voor de verdediging kopen, laat dan Rosario en Soulas het maar eens zien.

Je bent niet de enige Isimat en schwaab komen ernstig veel kwaliteit tekort. Volgens een AZ fan die uit en thuis Az support was Luckassen vorig seizoen veruit de beste Az'er.
 
Ik ben tevreden met de komst van Luckassen naar Eindhoven! Prima jongen met een goede mentaliteit. In mijn ogen zeker klaar voor het niveau bij PSV!
 
Je bent niet de enige Isimat en schwaab komen ernstig veel kwaliteit tekort. Volgens een AZ fan die uit en thuis Az support was Luckassen vorig seizoen veruit de beste Az'er.

Als middenvelder was hij goed, centrale verdediger een stuk minder. Maar we gaan het zien :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan