Davy Pröpper (M)

Zojuist heeft Brighton z'n contract verlengd. Hier wat stats:

EQCjEatWoAI3mri


Die is dus onhaalbaar, zou wel de allerbeste versterking mogelijk zijn, drie keer beter dan de Van Ginkel gok.

Hij en z'n familie hadden het uitstekend naar hun zin. Kan ik wel begrijpen, Brighton is echt een fanstastische stad
 
Die is dus onhaalbaar, zou wel de allerbeste versterking mogelijk zijn, drie keer beter dan de Van Ginkel gok.

Hij en z'n familie hadden het uitstekend naar hun zin. Kan ik wel begrijpen, Brighton is echt een fanstastische stad
 
Die is dus onhaalbaar, zou wel de allerbeste versterking mogelijk zijn, drie keer beter dan de Van Ginkel gok.

Hij en z'n familie hadden het uitstekend naar hun zin. Kan ik wel begrijpen, Brighton is echt een fanstastische stad

Tuurlijk, zou echt fantastisch zijn, maar dus onhaalbaar. Ik denk dat hij het ook prima zou doen bij een Arsenal oid. Ik lees wat oude posts hier boven, ook van mij. Ik was altijd al een fan van hem, blijkbaar.
 
Ik vind het moeilijk om ze in een context te plaatsen, maar de ratio van succesvolle dribbels en passes komt op mij heel. goed over.

hrm... zal inderdaad aan de context liggen. Ken de gemiddeldes niet. Maar ze leken me zo op het eerste gezicht aan de magere kant.
Met name de long pass accuracy en tackles en in mindere mate de assists en goals.
 
hrm... zal inderdaad aan de context liggen. Ken de gemiddeldes niet. Maar ze leken me zo op het eerste gezicht aan de magere kant.
Met name de long pass accuracy en tackles en in mindere mate de assists en goals.

Ligt denk ik weer aan wat een 'long pass' is. Als dat een ingewikkelde crosspass is over veertig meter... Ach... wat zeggen die cijfers nou eigenlijk... Als iemand veel risico in zijn passing legt, en daardoor een lager gemiddelde heeft, maar wat wél aankomt is ook meteen gevaarlijk, dan is dat toch veel waardevoller dan veilig balletje-breed. Misschien dat Rosario wel heel hoog scoort...
 
"Bergwijn... nee. Pröpper dan? Pröpper JA! Pröpper doet het, PSV doet het!"


Kwam naar aanleiding van dit bericht in Granada topic weer uit op Dit compilatiefilmpje van Propper. Dat is wel een speler he, heerlijk die beheersing en techniek. Zie je ook weer paar keer de heerlijke trap van Mi Amigo, en glimpsen van Santi en V Ginkel. Wat hebben we toch ook een boel goeie en leuke spelers gehad.
 
Kwam naar aanleiding van dit bericht in Granada topic weer uit op Dit compilatiefilmpje van Propper. Dat is wel een speler he, heerlijk die beheersing en techniek. Zie je ook weer paar keer de heerlijke trap van Mi Amigo, en glimpsen van Santi en V Ginkel. Wat hebben we toch ook een boel goeie en leuke spelers gehad.
En daar komt nog zo veel goei bij.
 

PSV nog volop bezig met Pröpper, die open staat voor terugkeer​

link

Davy Pröpper staat open voor een stap terug naar zijn vorige club PSV en dus naar de eredivisie, zo melden ingewijden. De 29-jarige middenvelder van Brighton & Hove Albion komt al weken nauwelijks in actie bij zijn club. Eerder werd duidelijk dat PSV ongeveer tien miljoen euro voor hem zou moeten betalen, maar dat is een kansloze vraagprijs voor de Eindhovenaren.

Tsja ... Hij heeft nog een contract tot 30 juni 2023.
In 2017 verkocht aan Brighton voor € 13 mln en nu terugkopen voor € 10 mln? :rolleyes:

Voor Baumgartl heeft PSV zo € 10 mln betaald. :maniac:
 

PSV nog volop bezig met Pröpper, die open staat voor terugkeer​

link

Davy Pröpper staat open voor een stap terug naar zijn vorige club PSV en dus naar de eredivisie, zo melden ingewijden. De 29-jarige middenvelder van Brighton & Hove Albion komt al weken nauwelijks in actie bij zijn club. Eerder werd duidelijk dat PSV ongeveer tien miljoen euro voor hem zou moeten betalen, maar dat is een kansloze vraagprijs voor de Eindhovenaren.

Tsja ... Hij heeft nog een contract tot 30 juni 2023.
In 2017 verkocht aan Brighton voor € 13 mln en nu terugkopen voor € 10 mln? :rolleyes:

Voor Baumgartl heeft PSV zo € 10 mln betaald. :maniac:
Kortom, ruilen voor Baumgartl dan maar! ;)
 

PSV nog volop bezig met Pröpper, die open staat voor terugkeer​

link

Davy Pröpper staat open voor een stap terug naar zijn vorige club PSV en dus naar de eredivisie, zo melden ingewijden. De 29-jarige middenvelder van Brighton & Hove Albion komt al weken nauwelijks in actie bij zijn club. Eerder werd duidelijk dat PSV ongeveer tien miljoen euro voor hem zou moeten betalen, maar dat is een kansloze vraagprijs voor de Eindhovenaren.

Tsja ... Hij heeft nog een contract tot 30 juni 2023.
In 2017 verkocht aan Brighton voor € 13 mln en nu terugkopen voor € 10 mln? :rolleyes:

Voor Baumgartl heeft PSV zo € 10 mln betaald. :maniac:
Als hij ons nog een keer met die droge knal naar de volgende ronde in de CL kan schieten is hij die 10m dubbel en dwars waard
 
Dat was 6 jaar geleden ook al zo. :rolleyes:
En toen hadden we het al over Corona. Hoe bizar. :eek: :maniac:

23 maart 2015:

Schijnbaar. :(

Zie ik net deze tweet en ik krijg een heel slecht gevoel:

thijsslegers @thijsslegers · 6 sec. 6 seconden geleden
#psv heeft #pröpper (#vitesse) informeel gepolst en denkt tevens aan #corona (#fctwente). Potentiële vervangers Wijnaldum/Memphis.
Proper is een prachtige voetballer om naar te kijken maar wel echt een mooi-weervoetballer. Corona is een groot talent, halen. Alleen scoort hij veel minder dan Memphis en is ook een speler die het koppie laat hangen. Maar misschien dat de aanwezigheid van Guardado hem helpt.
:lmao:
 
Terug
Bovenaan Onderaan