Davy Pröpper (M)

Als hij ons nog een keer met die droge knal naar de volgende ronde in de CL kan schieten is hij die 10m dubbel en dwars waard
10 miljoen voor een 29-jarige speler van Brighton? Op Drommel na, haalt PSV tot nu toe allemaal spelers die over 2-3 jaar geen restwaarde meer hebben, laat staan dat je ze voor 20+ mio gaat verkopen. En dat zijn wel de verkopen die PSV elk jaar hard nodig heeft.
 
10 miljoen voor een 29-jarige speler van Brighton? Op Drommel na, haalt PSV tot nu toe allemaal spelers die over 2-3 jaar geen restwaarde meer hebben, laat staan dat je ze voor 20+ mio gaat verkopen. En dat zijn wel de verkopen die PSV elk jaar hard nodig heeft.
Als Propper er persoonlijk voor zorgt dat we een ronde verder komen in de CL levert hij die 10m al wel weer op. Al val ik nu in herhaling en was mijn eerste opmerking niet geheel serieus bedoeld.

De aankopen die PSV nu doet zijn gewoon nodig om aan te haken bij de Europese teams. Maar goed, blijkbaar is het PSV supporter eigen om te klagen op elke beslissing die PSV neemt, want elke keer is er wel weer iets niet goed.
 
10 miljoen voor een 29-jarige speler van Brighton? Op Drommel na, haalt PSV tot nu toe allemaal spelers die over 2-3 jaar geen restwaarde meer hebben, laat staan dat je ze voor 20+ mio gaat verkopen. En dat zijn wel de verkopen die PSV elk jaar hard nodig heeft.
PSV gaat geen 10 mln uitgeven, die vraagprijs was te veel. Het bedrag zal dus een 'flink stuk lager' zitten dan de 10 mln. Verder klopt het dat PSV nu veel spelers haalt die 27+ zijn, maar dat is toch waar veel van ons om vroegen? Ervaring, leiderschap en leeftijdsbalans? Dat is wat JdJ nu aan het doen is, en weer is het niet goed🙄
 
PSV gaat geen 10 mln uitgeven, die vraagprijs was te veel. Het bedrag zal dus een 'flink stuk lager' zitten dan de 10 mln. Verder klopt het dat PSV nu veel spelers haalt die 27+ zijn, maar dat is toch waar veel van ons om vroegen? Ervaring, leiderschap en leeftijdsbalans? Dat is wat JdJ nu aan het doen is, en weer is het niet goed🙄
En daarnaast loopt er nog zo veel goei in de jeugd.
 
Als Propper er persoonlijk voor zorgt dat we een ronde verder komen in de CL levert hij die 10m al wel weer op. Al val ik nu in herhaling en was mijn eerste opmerking niet geheel serieus bedoeld.

De aankopen die PSV nu doet zijn gewoon nodig om aan te haken bij de Europese teams. Maar goed, blijkbaar is het PSV supporter eigen om te klagen op elke beslissing die PSV neemt, want elke keer is er wel weer iets niet goed.
Het is vooral ook nodig om aan te haken bij ajax. De tijden dat ajax aankopen voor een appel en een ei en de eigen jeugd probeerde kampioen te worden zijn voorbij. Het is ook vooral te hopen dat PSV geen ajax-salarissen gaat betalen.
 
PSV gaat geen 10 mln uitgeven, die vraagprijs was te veel. Het bedrag zal dus een 'flink stuk lager' zitten dan de 10 mln. Verder klopt het dat PSV nu veel spelers haalt die 27+ zijn, maar dat is toch waar veel van ons om vroegen? Ervaring, leiderschap en leeftijdsbalans? Dat is wat JdJ nu aan het doen is, en weer is het niet goed🙄
Precies. Ervaring bij de mannen en bij het vrouwenteam is 20 jaar een mooie leeftijd. Of lijk ik nu te veel op Leicester Phoolies? 😄
 
PSV gaat geen 10 mln uitgeven, die vraagprijs was te veel. Het bedrag zal dus een 'flink stuk lager' zitten dan de 10 mln. Verder klopt het dat PSV nu veel spelers haalt die 27+ zijn, maar dat is toch waar veel van ons om vroegen? Ervaring, leiderschap en leeftijdsbalans? Dat is wat JdJ nu aan het doen is, en weer is het niet goed🙄
Ervaring en leeftijdsbalans is prima, maar de harde realiteit is ook dat PSV elk jaar wat grote transfers moet maken. Had persoonlijk liever 'n ervaren verdediger gezien die er staat in Europese wedstrijden. Da's harder nodig dan Propper.
 
Ervaring en leeftijdsbalans is prima, maar de harde realiteit is ook dat PSV elk jaar wat grote transfers moet maken. Had persoonlijk liever 'n ervaren verdediger gezien die er staat in Europese wedstrijden. Da's harder nodig dan Propper.
Ramalho is toch gekomen? Of dacht jij dat we een speler van een hoger niveau binnen kunnen hengelen? Je doet ook alsof PSV nu helemaal geen spelers met waarde bezit, terwijl het probleem eerder juist was dat er te veel talent rondliep die ervaring om hun heen nodig had.
 
Groot fan van Propper; zijn techniek en balbehandeling altijd een zwak voor gehad! Dat met ervaring in Engeland er bij maakt het voor mij een no brainer. Geweldige aankoop; zeer blij mee!!

Dit is wat mij betreft ook wel genoeg routine; vervanger van Malen achter Madueke moet dan weer een toptalent zijn en niet perse Luuk.
 
Groot fan van Propper; zijn techniek en balbehandeling altijd een zwak voor gehad! Dat met ervaring in Engeland er bij maakt het voor mij een no brainer. Geweldige aankoop; zeer blij mee!!

Dit is wat mij betreft ook wel genoeg routine; vervanger van Malen achter Madueke moet dan weer een toptalent zijn en niet perse Luuk.
Is volgens mij allemaal gebaseerd op hoe hij was. Ik volg hem niet, maar als ik lees dat hij 210 heeft gespeeld, bij een degradatie kandidaat, ben ik er niet zo zeker van of hij dat niveau nog heeft. Maar wat ik al zei, ik heb hem die 210 minuten niet zien spelen.
 
Die 210 min in een seizoen zeggen niet altijd heel veel. Ik volg Brighton dan ook niet tot nauwelijks maar een wisseling van trainer (technische staf) kan ook wel eens bijdragen aan weinig minuten. Niet elke trainer heeft dezelfde visie op spelers tenzij je van niveau Mbappe Messi etc bent, daar kan je niet omheen.

Gezien zijn seizoenen bij PSV heb ik wel het vertrouwen dat Propper het goed gaat doen. Mooie speler, ook net een speler die we vorig jaar heel goed konden gebruiken. Nu nog een extra verdediger en spits en elftal begint aardig vorm te krijgen.
 
Ik mis bij Pröpper, en ook bij Van Ginkel de power voor het ''Schmidt-voetbal''. Bij De Jong zie ik die power wel, maar zijn kwaliteiten passen niet bij het voetbal van Schmidt. De verhalen die ik lees over Ramalho en Mwene maken mij ook niet positief, degelijke spelers maar niet ook niet meer dan dat. Drommel heb ik totaal geen vertrouwen in. We moeten hoger inzetten en verder kijken dan onze neus lang is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan