Davy Pröpper (M)

15 miljoen klopt ook niet. Het is in de richting van het bod van Zenit heeft brands aangegeven. Dus dat kan ook 10 miljoen zijn. Nog altijd beter dan 4 miljoen. Tja, kun je in elk geval gat van 5 miljoen mee opvullen en linksback kopen.

En een nieuwe middenvelder dan?
 
En een nieuwe middenvelder dan?

Daar is geen geld voor. Waarschijnlijk moet PSV ook nog een paar miljoen afstaan aan Vitesse brands kennende. Ik hoop dat psv ook ramselaar kan verkopen want dat is een enorme miskoop gebleken. Wellicht middenvelder huren? Of anders Pereiro op 10 zetten en Van Ginkel met Hendrix erachter.
 
Nou ja. Een seizoen gepiekt en een seizoen motivatieproblemen. Bedankt voor dat ene seizoen en succes. 15 Miljoen is wen mooie prijs. Nu hopelijk een gemotiveerde speler erbij.
 
Prima prijs. Een seizoen genoten en gedacht dat hij door zou groeien. 2e seizoen en tot nu toe drama. Als je het over slechte motivatie hebt straalt hij dat zeker uit. Succes iig!
 
Nou ja. Een seizoen gepiekt en een seizoen motivatieproblemen. Bedankt voor dat ene seizoen en succes. 15 Miljoen is wen mooie prijs. Nu hopelijk een gemotiveerde speler erbij.

Een gemotiveerde speler erbij? Motivatie? Bij PSV? :D
We gaan gewoon lekker naar Maher kijken komend jaar want die zal volgens Brands wel veel geleerd hebben en ontzettend gegroeid zijn.
 
Maar vinden jullie 15 miljoen nou goed of slecht?

Prima bedrag. Daarmee dek je in principe al het mislopen van de CL, ook al gaat zelfs een eerste plek aankomend seizoen geen CL opleveren. Niet dat dit zwalkende PSV ook maar enigzins aanspraak kan maken op een eerste plek, maar je kan het mislopen ervan maar vast gedekt hebben. Bovendien ben je nu een slapjanus kwijt. Hij kon geen corners nemen, geen vrije trappen, goals maken was ook al niet bepaald zijn handelsmerk, zijn (handelings)snelheid was niet bijzonder, had geen duelkracht, en kon zich niet motiveren ondanks dat hij miljoenen betaalt krijgt om zijn hobby uit te oefenen; blijft er over dat hij volgens sommigen een goede pass had. Al met al is een bedrag dat op kan lopen tot 15 miljoen dan helemaal niet slecht.
 
Bel jij Brands even Pietje? :piet::brands:

Hahaha, respect, dat had je goed onthouden. Tsja, na dit seizoen was z'n waarde weer flink omlaag. Hoop wel dat ze goed doorverkooppercentage hebben afgesproken.


Ik maak me wel zorgen. Pröpper heeft ooit lang op PSV willen wachten. Hij leek niet zo'n golddigger. Maar nu naar Brighton & Hove Albion ?! En gelet op recente uitlatingen ook... Óf ik heb hem aanvankelijk verkeerd ingeschat (kan hoor, lijkt inmiddels meer regel dan uitzondering :(), of er is meer aan de hand bij PSV. Niemand lijkt blij, dat zie je ook aan het spel, iedereen moppert en heeft motivatieproblemen, ik vrees dat er structurelere problemen zijn...
 
Heeft iemand De Bondscoach gezien?

Hopelijk verwerkt hij het verlies van zijn held beter dan ik de mijne: Guardado en Moreno.
 
Gezien de financiële situatie waar de club momenteel in verkeerd, denk ik dat we tevreden mogen zijn met dit bedrag. Vond Pröpper de tweede seizoenshelft van afgelopen seizoen een stuk minder sterk spelen dan de eerste. In mijn ogen een prima transfersom. Davy, succes in Engeland!
 
Gezien de financiële situatie waar de club momenteel in verkeerd, denk ik dat we tevreden mogen zijn met dit bedrag. Vond Pröpper de tweede seizoenshelft van afgelopen seizoen een stuk minder sterk spelen dan de eerste. In mijn ogen een prima transfersom. Davy, succes in Engeland!

Financiele situatie ? En ze hebben pas Lozano en Luckassen voor veel geld binnengetrokken ??
 
Niks mis mee, goede prijs en als Luuk ook vertrekt voor n bedrag van rond de 8 is het wat mij betreft n goede transfer week. De bedragen voor Lozano en Lucassen zullen we eind dit jaar nog maar eens moeten bekijken, of ze het inderdaad waar maken. Wat me wel zorgen baart is dat we vrijwel alle routine kwijt zijn na deze zomer. Guardado, Moreno, Luuk, Pröpper, Siem, Pasveer, Willems en mogelijk dan ook nog Zoet en Arias daarbij.. Ik houd wel van verassingen waarin jonge spelers opstaan maar de balans is wel zoek zo. Maakt t er niet makkelijker op om uit de neerwaartse spiraal en de bijbehorende druk uit te voetballen. Misschien Bruma een jaartje proberen te huren voor de defensie (volgens mij sinds blessure even geen basisspeler al ik t goed heb, correct me if i'm wrong) en n routinier op het middenveld. Zo'n IJslander ofzo? Iemand die iig qua inzet, rust, spelplezier en ervaring n voorbeeld kan zijn voor deze groep.
 
Financiele situatie ? En ze hebben pas Lozano en Luckassen voor veel geld binnengetrokken ??

Door het mislopen van de Europa League moest het begrotingstekort van ongeveer 5 miljoen worden gedicht. Tijdens het aantrekken van Luckassen en Lozano hadden ze dit waarschijnlijk ook niet voorspeld.
 
Prima bedrag echter de clubs waar onze spelers naar toe verhuizen is veelzeggend, brighton,betis,Frankfurt enz ..... stuk voor stuk clubs uit de kelder of grijze middenmoot van Europa. Dat zegt genoeg over ons nivo in de huidige PSV selectie. Scouts van real,barca,manU,Bayern komen niet meer in het Philips stadion.
 
Niks mis mee, goede prijs en als Luuk ook vertrekt voor n bedrag van rond de 8 is het wat mij betreft n goede transfer week. De bedragen voor Lozano en Lucassen zullen we eind dit jaar nog maar eens moeten bekijken, of ze het inderdaad waar maken. Wat me wel zorgen baart is dat we vrijwel alle routine kwijt zijn na deze zomer. Guardado, Moreno, Luuk, Pröpper, Siem, Pasveer, Willems en mogelijk dan ook nog Zoet en Arias daarbij.. Ik houd wel van verassingen waarin jonge spelers opstaan maar de balans is wel zoek zo. Maakt t er niet makkelijker op om uit de neerwaartse spiraal en de bijbehorende druk uit te voetballen. Misschien Bruma een jaartje proberen te huren voor de defensie (volgens mij sinds blessure even geen basisspeler al ik t goed heb, correct me if i'm wrong) en n routinier op het middenveld. Zo'n IJslander ofzo? Iemand die iig qua inzet, rust, spelplezier en ervaring n voorbeeld kan zijn voor deze groep.

Bruma heeft inderdaad sinds begin dit jaar niet m,eer gespeeld. Pröpper zal ik geen seconde missen, transferbedrag is het maximale dat we hadden kunnen verwachten. Bizar vind ik dat een ploeg als Brighton & Hove Albion FC, promovendus, zo'n bedrag kan neerleggen. Hier genoemde alternatieven als Ritzmaier en Maher, alsjeblieft niet.

Liever een sterk verjongd middenveld met een creatieve voorwaartse en een controlerende speler. Ik weet niet of Hendrix dat kan, maar ik mag toch van Ginkel verwachten dat hij de leidende rol op zich kan nemen.

 
Terug
Bovenaan Onderaan