Davy Pröpper (M)

Jantje tering psv.. ik kan er nog boos om worden ook als psv hem voor zo'n schijntje laat gaan dan mogen er toch wel echt koppen gaan rollen
 
Premier League new boys Brighton close in on £3.5m PSV star Davy Propper to bolster their midfield


In de winterstop een bod geweigerd tussen € 15.000.000,= en € 20.000.000,= van Zenit. Op transfermarkt een waarde van € 10.000.000,=
En dan verkopen voor € 4.000.000,=

:ai:

:p :crazy: :puke: :bat: :gc: :cry: :tom::bomb: :sick:


:eek:mg:

Dit kan toch niet waar zijn.

PSV is doodziek. :mad:

Het bericht komt wel van Daily Mail UK, dus de kans dat het waar is is niet groot, dat moet er dan wel bij gezegd worden. Anderdzijds, met deze beleidsmannen zou het me gewoon echt niet verbazen als dit ook gewoon waar zo is.
 
Davy Propper naar Brighton. :FP: Lekker degradatievoetbal spelen in Engeland. :p Wacht dan op een ander club. :shifty:

Hij zal wel denken: 'Gini ging na een jaartje Newcastle naar Liverpool; misschien kan ik me ook wel in de kijker spelen en Brighton na een jaar verlaten voor een betere PL club'. Maar hij komt flink tekort om mee te kunnen in de duelkracht in de PL, dus zijn droom zal wel uiteenspatten.
 
Tweet Paul Post: "Pröpper, PSV en Brighton wel serieus in gesprek. 4.5 miljoen is veel te laag en dus lariekoek."
"Pröpper, PSV en Brighton wel serieus in gesprek. 4.5 miljoen is veel te laag en dus lariekoek."
 
Laatst bewerkt:
Hij zal wel denken: 'Gini ging na een jaartje Newcastle naar Liverpool; misschien kan ik me ook wel in de kijker spelen en Brighton na een jaar verlaten voor een betere PL club'. Maar hij komt flink tekort om mee te kunnen in de duelkracht in de PL, dus zijn droom zal wel uiteenspatten.

Ik denk dat hij vooral weg wil bij PSV. Cocu die eerst zegt dat hij een dragende speler is en direct de eerste wedstrijd in de Europa League op de bank zet.
 
Ik denk dat hij vooral weg wil bij PSV. Cocu die eerst zegt dat hij een dragende speler is en direct de eerste wedstrijd in de Europa League op de bank zet.

Als hij zo denkt dan zie ik hem ook graag vertrekken.
 
Ik denk dat hij vooral weg wil bij PSV. Cocu die eerst zegt dat hij een dragende speler is en direct de eerste wedstrijd in de Europa League op de bank zet.

ik denk dat 60% van de PSV speler zo denkt door de afgelopen weken, en geef ze is ongelijk.
 
PSV is akkoord met Brighton en ontvangt de hoofdprijs voor Pröpper

http://www.ed.nl/psv/psv-is-akkoord-...pper~a29eafd2/

PSV heeft een akkoord bereikt met Brighton & Hove Albion over de transfer van Davy Pröpper. De middenvelder, die nog een contract had tot 2020, levert PSV rond de 15 miljoen euro op. Pröpper moet nog wel tot een persoonlijk akkoord komen.

€ 15.000.000,=

:unsure:That's a different cook. :re:
 
15 miljoen klopt ook niet. Het is in de richting van het bod van Zenit heeft brands aangegeven. Dus dat kan ook 10 miljoen zijn. Nog altijd beter dan 4 miljoen. Tja, kun je in elk geval gat van 5 miljoen mee opvullen en linksback kopen.
 
15 miljoen klopt ook niet. Het is in de richting van het bod van Zenit heeft brands aangegeven. Dus dat kan ook 10 miljoen zijn. Nog altijd beter dan 4 miljoen. Tja, kun je in elk geval gat van 5 miljoen mee opvullen en linksback kopen.

Zenit had al 14 tot 15 miljoen geboden in januari.
 
Misschien maar weer gaan voor huur van een aardige speler. Dan heb je kans op wat kwaliteit en bespaart je miskopen a la Perreiro. En bij koop lopen ze na 2 seizoenen ook weg
 
Ja dus? In de richting van dat bod is dus geen 15 miljoen. In de richting van dat bod is eerder 10 miljoen

14 miljoen is meer in de richting van dat bod dan 10 miljoen. :D ;)

We zullen het zien. Er zullen nogal wat clausules en bonussen aan te pas komen.
 
Laatst bewerkt:
14 miljoen is meer in de richting van dat bod dan 10 miljoen. :D ;)

We zullen het zien. Er zullen nogal wat clausules en bonussen aan te pas komen.

Brands zei niet heel erg in de richting van 15 miljoen. 10 miljoen klinkt als in de richting van 10 miljoen. Maar inderdaad, vast veel clausules helaas. Helaas want ik verwacht niet veel van propper in de PL.
 
13 miljoen + eventuele bonussen tot 15 miljoen met daarnaast een doorverkoop percentage, als ie goedgekeurd wordt :dt:
 
Terug
Bovenaan Onderaan