Coronavirus

Vrijwel zeker meerdere besmettingen in Nederland met nieuwe virusvariant uit zuidelijk Afrika

link

In Nederland zijn vrijwel zeker meerdere besmettingen met de omicronvariant van het coronavirus vastgesteld, meldt het RIVM zaterdagavond. Deze nieuwe variant, die voor het eerst werd gevonden in het zuidelijke gedeelte van Afrika, is besmettelijker dan de bestaande coronavirusvarianten.

Tsja je kon er natuurlijk op wachten. Dit is geen verrassing.
 
HIer 4 kinderen van groep 5 t/m brugpieper . Vergelijkbaar met Der Jaufe, wel wat gevallen maar geen uitbraak in de klas of school gehad. Openbare school met van alles en nog wat aan geloofsbelijding danwel atheist/agnost.
Denk dat er geen enkele forummer met kinderen hier zal zijn die geen besmetting heeft gehad in de klas van een van zijn kinderen (dan tel ik degene die het als griep classificeren dus ook mee)
Oh, ik wist helemaal niet dat jij zo religieus bent? :lol:

Hier 2 kinderen. Een keer een klas naar huis gesteurd met een aantal besmettingen. Mijn dochter is toen na een paar dagen ook positief getest. Mijn vrouw en zoon even later ook. Dit was nog pre-vaccinatie.
 
Laatst bewerkt:
Ondertussen in een voorbeeldland waar het gaat om vaccinaties:

'Belenenses zou de wedstrijd tegen Benfica zaterdag sowieso al niet ingaan als favoriet, maar zal hopen dat er geen nederlaag met dubbele cijfers wordt geleden. Belenenses start het duel namelijk met negen spelers, onder wie twee doelmannen.


Soms moedeloos...
 
Oh, ik wist helemaal niet dat jij zo religieus bent?

Hier 2 kinderen. Een keer een klas naar huis gesteurd met een aantal besmettingen. Mijn dochter is toen na een paar dagen ook positief getest. Mijn vrouw en zoon even later ook. Dit was nog pre-vaccinatie.
Want bij niet religieuzen klapt de baarmoeder dicht na 2 kinderen?
 
  • Hahaha!
Reactions: IPF
Ondertussen in een voorbeeldland waar het gaat om vaccinaties:

'Belenenses zou de wedstrijd tegen Benfica zaterdag sowieso al niet ingaan als favoriet, maar zal hopen dat er geen nederlaag met dubbele cijfers wordt geleden. Belenenses start het duel namelijk met negen spelers, onder wie twee doelmannen.


Soms moedeloos...

Ik heb dus oprecht wel respect voor hoe ze er mee omgaan. Geen gezeik en gewoon weigeren om uitstel en spelen. Bizarre situatie. Inmiddels al 0-5 in de 35ste minuut.

Buiten dat, je weet inmiddels toch wel dat je na een vaccinatie nog steeds corona kunt krijgen he?
 
Veel meer dan dit probeer ik hier ook niet te zeggen, maar elke post van mij roept al een tijdlang zoveel negatieve reacties op van een paar mensen dat ik maar een tijdje aan andere topics de voorkeur geef.
Jammer omdat jij en enkele anderen niet alle nuance in de discussie uit het oog zijn verloren.
Het zij voorlopig maar even zo.
Door mensen als jij, zit ik als taxiondernemer thuis.
En al die andere mensen en bedrijven die door egoïsten als jij dreigen over de kop te gaan.
Mocht je op de IC komen, hoop ik dat je je alsnog laat vaccineren, en anderen ervan overtuigd, dit ook te doen.
Het vaccin biedt niet alleen bescherming voor jezelf, maar juist ook voor je medemens.
Je geliefden bescherm je hiermee. Carin ondergaat helaas hetzelfde lot...:sad:
Post aangepast.
 
Laatst bewerkt:
Rot ff lekker op man. Door mens..figuren als jij, zit ik als taxichauffeur thuis.
En al die andere mensen en bedrijven die door egoïsten als jij dreigen over de kop te gaan.
Ik gun je echt een plaats op de IC.
Het vaccin biedt niet alleen bescherming voor jezelf, maar juist ook voor je medemens.
Je geliefden bescherm je hiermee. Ik zou een levenslange ban terecht vinden, Bacchus.
Ik begrijp de emoties, maar een ban voor iemand die op een respectvolle manier zijn mening geeft? Je hebt ook een negeer-knop. We blijven wel een forum waar discussie mogelijk moet zijn, toch?
 
Rot ff lekker op man. Door mens..figuren als jij, zit ik als taxiondernemer thuis.
En al die andere mensen en bedrijven die door egoïsten als jij dreigen over de kop te gaan.
Ik gun je echt een plaats op de IC.
Het vaccin biedt niet alleen bescherming voor jezelf, maar juist ook voor je medemens.
Je geliefden bescherm je hiermee. Ik zou een levenslange ban terecht vinden, Bacchus.
Sorry mods en admins. Het zit echt hoog bij mij.
Probeer de emotie hier wel iets te kanaliseren.. ook ik vind antivaxxers egoïstisch en totaal maar dan ook totaal blind voor de maatschappelijke belangen. Helaas is het ook zo dat de overheid het antivax probleem toch wat laat heeft herkend en erkend. Dus los van het egoïstische egotripperige gedrag van de ene groep staat het beleid tot nu toe nog teveel toe als je ongevaccineerd bent...
 
Ik begrijp de emoties, maar een ban voor iemand die op een respectvolle manier zijn mening geeft? Je hebt ook een negeer-knop. We blijven wel een forum waar discussie mogelijk moet zijn, toch?
Ergens wel, maar waar is zijn respect voor de medemens dan?
Halsstarrig weigeren om over te gaan naar vaccinatie getuigt toch niet van respect?
Als PSV fan las ik graag zijn posts.
Maargoed, je hebt gelijk met die knop.
Een PB'tje had ook gekund naar onze mods/admins.
Maar ik wil jou wel eens horen wanneer je baan op de tocht staat.
Voorlopig geen Stratumseind voor mij...:sad:
 
Laatst bewerkt:
Ergens wel, maar waar is zijn respect voor de medemens dan?
Halsstarrig weigeren om over te gaan naar vaccinatie getuigt toch niet van respect?
Als PSV fan las ik graag zijn posts.
Maargoed, je hebt gelijk met die knop.
Een PB'tje had ook gekund naar onze mods/admins.
Maar ik wil jou wel eens horen wanneer je baan
Haal anders ff dat stukje van die ban weg?
 
Ff ter steekproef, een hoop mensen hier hebben volgens mij schoolgaande kinderen? Wie daarvan hebben nog geen besmettingen in de klas van hun kinderen meegemaakt? Volgens mij is dit namelijk een flinke lont in de verspreiding die bij n volgende golf dan grotendeels wegvalt?
2 kinderen op een katholieke basisschool. Al verschillende besmettingen. Aantal klassen al thuis, maar over het algemeen kan het onderwijs prima door. Hoog percentage hoogopgeleide ouders, erg veel artsen ook die met name hier in het UMCG en het Martini werkzaam zijn. Wel een paar bio-mama’s, maar ik vermoed een erg hoge vaccinatiegraad.
 
Ergens wel, maar waar is zijn respect voor de medemens dan?
Halsstarrig weigeren om over te gaan naar vaccinatie getuigt toch niet van respect?
Als PSV fan las ik graag zijn posts.
Maargoed, je hebt gelijk met die knop.
Een PB'tje had ook gekund naar onze mods/admins.
Maar ik wil jou wel eens horen wanneer je baan op de tocht staat.
Voorlopig geen Stratumseind voor mij...:sad:
Hij doet geen vlieg kwaad, leeft in een vacuüm en gaat nog net niet in een plastic pak naar de super. Hij wil alleen (nog) geen prik en is wat wantrouwend naar de overheid. Dat laatste vind ik sowieso een deugd. ;) Hoe dan ook lijkt Antenor mij niet de personificatie van alle wappies, ook al ben ik het vaak genoeg niet mét hem eens. Je toon mag best wat milder, hoe gefrustreerd je ook bent.
 
Ergens wel, maar waar is zijn respect voor de medemens dan?

Haal anders ff dat stukje van die ban weg?
Kan alleen in mijn eigen post.
edit: post aangepast.
Trieste aanblik, Stadhuisplein, Stratumseind helemaal dood.
Ik reed er net langs op weg naar een klant.
21 jaar taxiondernemer in Eindhoven, en dan dit.
 
Laatst bewerkt:
FFOt9BuXMAYBxay
 
Terug
Bovenaan Onderaan