Der Jaufe
Forum Hall of Fame Inductee
We gaan t zien,Geen ide. Denk de kans ziek te worden.
We gaan t zien,Geen ide. Denk de kans ziek te worden.
geen idee, gaat de 96% naar 84% om kans om t op te lopen, om ernstig ziek te worden of ziekenhuisopnames.
Maar als de kans om ernstig ziek te worden minder sterk afneemt dan zitten we nog steeds goed voor de druk in de ziekenhuizen, daar gaat t immers om.Het eerste.
Mydtjylland 2-1 voor.
Daar spelen 5 Brazilianen in de basis.
Oh nee. Ik ben voor de duvel niet bang.Jij vreest voor een besmetting van de Braziliaanse variant bij de Denen?
Ik zou er geld op zetten, dan weet je zeker dat je goed zit!Zooo de 10de coronatest gedaan net, nodig voor vakantie. Met mijn bad karma zal je zien 10de x is het positief en heel de vakantie verneukt zaterdag![]()
![]()
Maar ik zou er geen bitcoins op zetten, dan weet je het nooit.Ik zou er geld op zetten, dan weet je zeker dat je goed zit!
Zooo de 10de coronatest gedaan net, nodig voor vakantie. Met mijn bad karma zal je zien 10de x is het positief en heel de vakantie verneukt zaterdag![]()
![]()
Die is druk met psv jinxen, geen tijd voor persoonlijke deals zei dieMisschien kan viergever het voor je jinxen?
Lubach...![]()
Ik ook. Ze begonnen iets teveel het gelijk te claimen ipv zaken gewoon aan de kaak te stellen. Dan haak ik altijd af.Vond hem het laatste jaar zwakker, een aantal keer duidelijk niet de waarheid verteld, of delen verzwegen.
Als ik iemand niet mis...Tijd dat hij dus terugkeert zodat hij het weer goed kan maken met jullie.
Als ik iemand niet mis...
Mooi wegblijven.
Over wie gaat dit?Ik twijfelde of ik jou nog even met naam en toenaam moest noemen als fan van het eerste uur.![]()