Coronavirus

Maaaar de grote vraag is, Tjierry wel of geen corona... twitterdoctors beweren van wel en hij zelf zit rustig buiten op straat. Indien die het wel heeft en hij loopt nog buiten de boel nog meer te verspreiden, meteen oppakken :FP:
 
Maaaar de grote vraag is, Tjierry wel of geen corona... twitterdoctors beweren van wel en hij zelf zit rustig buiten op straat. Indien die het wel heeft en hij loopt nog buiten de boel nog meer te verspreiden, meteen oppakken :FP:
Nee, hij heeft t niet. Iemand heeft bewust dat bericht geplaatst om aan te tonen dat een tweet geen nieuwsbron is. En dat het roepen van iets en dan zeggen dat de ander maar bewijs moet leveren dat t niet zo is ook geen normale werkwijze is.
 
d5d39d4872572ea5507af22da5a37ed6.png
 
En jij ziet dit als waarheid omdat haar achternaam dicht tegen terras aanzit?

Heb dr achternaam niet eens gezien..
Puur haar achterliggende gedachte van al die versoepelingen dat het alleen ellende gaat opleveren, dat ze straks weer opgesloten zitten zonder hun vrijheid en crappy terrassen onzin
 
Heb dr achternaam niet eens gezien..
Puur haar achterliggende gedachte van al die versoepelingen dat het alleen ellende gaat opleveren, dat ze straks weer opgesloten zitten zonder hun vrijheid en crappy terrassen onzin
Zoals ik al een paar posts eerder aangaf, het is ff afwachten hoe de cijfers zich deze week ontwikkelen. Daarbij, het terras gaat niet zoveel besmettingen opleveren.
 
Daarbij, het terras gaat niet zoveel besmettingen opleveren.

Dat roept men wel, het zitten op de terras is 3% van het geheel, wat dus vrij veilig 3% is. Overige shit als chillen/verplaatsing/afterpartys enz is het 97% wat de scores gaat doen ontploffen. Men praat alleen over zittende mensen op een terras, das echt niks en het minst onschuldige deel. Problemen zitten er om heen en er naast aka vrijheid/alcohol etc.
 
PF-07321332 (pfizer) zou wel lekker zijn als t de belofte waar maakt en veilig en effectief blijkt. In theorie: een pil die tijdelijk een van de knipeiwitten die het virus kaapt om zich te vermenigvuldigen bezet houd. Zitten nu in de eerste testfase op mensen. In mei de eerste resultaten verwacht.
 
PF-07321332 (pfizer) zou wel lekker zijn als t de belofte waar maakt en veilig en effectief blijkt. In theorie: een pil die tijdelijk een van de knipeiwitten die het virus kaapt om zich te vermenigvuldigen bezet houd. Zitten nu in de eerste testfase op mensen. In mei de eerste resultaten verwacht.
Ja, dat zou het nog makkelijker maken. Gewoon ff langs de apotheek of per post verzenden door de gemeente.
 
Ja, dat zou het nog makkelijker maken. Gewoon ff langs de apotheek of per post verzenden door de gemeente.
Zou er wel n doktersrecept aanhangen, "lukraak" eiwitten inhiberen lijkt me ook niet wenselijk, maar als je hiermee driekwart van de gevallen die nu doorschuiven naar de IC voorkomt, en de opnametijd naar n dag of twee-drie terugdringt dan scheelt dat echt n hoop.
 
Ik vind het moedig dat je het überhaupt nog probeert. Het is zoals je het zelf al omschrijft, twee partijen die elkaar geen licht in de ogen gunnen. Dat is geen discussie meer te noemen. Ik vond de pandemie aan het begin zeer intrigerend om te volgen en heb mijn best dan ook gedaan om verspreiding zo veel mogelijk tegen te gaan. Maar momenteel is het gewoon een grote soap serie geworden waarbij ik maar heb besloten om mezelf af te schermen van al die drama. In mijn eigen bubbel kruipen en proberen een zo normaal mogelijk leven op te pakken. Ik zie wel in de nieuwskoppen verschijnen als deze crisis voorbij is.
Precies hetzelfde hier, ik hou me aan de maatregelen en rekening met anderen, maar volg het nieuws er omheen niet eens meer. Nieuwe variant daar, dit vaccin “kan” een trombose veroorzaken, wordt helemaal sad van al dat nieuws. Hoe meer ik erover lees hoe slechter me dag wordt. Hopen dat het binnenkort klaar is met covid😅
 
Laatst bewerkt:
Die avondklok heeft dus nul effect gehad. Dat is alvast 1 achterlijke maatregel die we niet meer gaan terugzien. :fy:
Hoe weet je dat? Overigens ook niet of het wel werkt. Wat ik overigens wel verwacht, want bij elkaar op bezoek gaan werd hiermee beperkt. Dus minder contacten, dus minder besmettingen.
 
Hoe weet je dat? Overigens ook niet of het wel werkt. Wat ik overigens wel verwacht, want bij elkaar op bezoek gaan werd hiermee beperkt. Dus minder contacten, dus minder besmettingen.
Kuipers heeft geroepen dat het geen invloed heeft gehad op ziekenhuisopnames. Hoe hij dat kan zeggen op t moment dat bv de R van de buitenlandse varianten, aantal opnames per 1.000 zieken van die varianten niet bekend is.
Je kan niet stellig zeggen dat t wel hielp, net zomin als t niet hielp. De redenatie 'minder contacten' is het enige wat we vooralsnog hebben.
 
Precies hetzelfde hier, ik hou me aan de maatregelen en rekening met anderen, maar volg het nieuws er omheen niet eens meer. Nieuwe variant daar, dit vaccin “kan” een trombose veroorzaken, wordt helemaal sad van al dat nieuws. Hoe meer ik erover lees hoe slechter me dag wordt. Hopen dat het binnenkort klaar is met covid😅

Ach, de Britse variant kwam eraan en volgens mij las ik pas geleden op nu.nl dat die toch niet erger bleek. Ik lees het ook allemaal niet meer heel uitvoerig. Doorprikken.
 
Kuipers heeft geroepen dat het geen invloed heeft gehad op ziekenhuisopnames. Hoe hij dat kan zeggen op t moment dat bv de R van de buitenlandse varianten, aantal opnames per 1.000 zieken van die varianten niet bekend is.
Je kan niet stellig zeggen dat t wel hielp, net zomin als t niet hielp. De redenatie 'minder contacten' is het enige wat we vooralsnog hebben.
Ook omdat er altijd meerdere maatregelen zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan