Coronavirus

Hij had maar 21 duizend aangiftes tegen zich toch, op een land van 17 miljoen niks dus, terecht dat die vrij is :zien:
En die andere gasten die bewezen straatraces deden en iemand doodreden kwamen er ook vanaf met 150 uur strafje ofzo, kan allemaal :sneaky:
 
Hij had maar 21 duizend aangiftes tegen zich toch, op een land van 17 miljoen niks dus, terecht dat die vrij is :zien:
En die andere gasten die bewezen straatraces deden en iemand doodreden kwamen er ook vanaf met 150 uur strafje ofzo, kan allemaal :sneaky:
21000 aangiftes is inderdaad niets 🤔
 
Strafrechtelijk irrelevant qua strafmaat natuurlijk, 1,10, 100 of 21.000 aangiftes speelt hooguit n rol in de media en communicatie.
Het is een duidelijk signaal. Laat de rechter uiteindelijk maar beslissen of hij heeft aangezet tot opruiing.
 
Willem heeft zichzelf vergeleken met Mandela.
I know. Nadat ik vanochtend het ontbijt voor mijn dochters heb gemaakt, heb ik mezelf nog vergeleken met Ghandhi. Misschien niet voor 100%. Misschien 75%. Maar dan wel de resterende 25% Moeder Theresa.
Willem is een gekkie. Jammer dat hij steeds zo serieus genomen wordt hier. Krijgt ie alleen maar wat ie hebben wil: aandacht.
 
Zo is het. Je mag al geen afgewerkte olie in de sloot gieten, geen asbest op je dak leggen of zelf jenever stoken. Het lijkt hier wel Noord-Korea!
En als je met je blote leuter op straat wil lopen word je er zomaar op aangesproken. Wat een dictatuur 😁
 
En als je met je blote leuter op straat wil lopen word je er zomaar op aangesproken. Wat een dictatuur 😁

Ik kan niet over de situatie in nederland spreken aangezien ik daar niet woon tijdens de covid crisis

maar in belgie mocht je bv niet met veel personen in je eigen huis zitten bv je hebt 2 gezinsleden en je zit toevallig met 3 in huis dan komt de politie binnen in je huis en geeft je een boete en de andere moet vertrekken. en buren die snitchen.

of mensen oppakken omdat ze te dicht bij elkaar staan.

Allemaal voor een virus dat we niet wegkrijgen. Want zelf china met harde maatregelen zoals mensen letterlijk opsluiten en alsnog werkt het niet.

mensellijk beleid waar je leert leven met corona ist enigste wat ik vraag zonder drastisiche onetische maatregelen.
 
Ik kan niet over de situatie in nederland spreken aangezien ik daar niet woon tijdens de covid crisis

maar in belgie mocht je bv niet met veel personen in je eigen huis zitten bv je hebt 2 gezinsleden en je zit toevallig met 3 in huis dan komt de politie binnen in je huis en geeft je een boete en de andere moet vertrekken. en buren die snitchen.

Allemaal voor een virus dat we niet wegkrijgen. Want zelf china met harde maatregelen zoals mensen letterlijk opsluiten en alsnog werkt het niet.

mensellijk beleid waar je leert leven met corona.
Je zit toevallig met drie? Want de Kerstman heeft hem onder de boom achtergelaten? Als je besluit regels te overtreden dan moet je niet zeuren over boetes of over snitchen. Dat is kleuterschool/criminelenspraak.
 
Je zit toevallig met drie? Want de Kerstman heeft hem onder de boom achtergelaten? Als je besluit regels te overtreden dan moet je niet zeuren over boetes of over snitchen. Dat is kleuterschool/criminelenspraak.

dus met 3 in mijn privé woning zitten is een overtreding... kijk daar ligt het probleem
 
Terug
Bovenaan Onderaan