Coronavirus

Dat wel, maar t zal maar een familielid van je zijn wat om niets belaagt wordt. En ja, natuurlijk kent het vak risico's. Maar dit soort droeftoeters zouden daar geen onderdeel van moeten zijn.

Een gemiddeld persoon die bij de politie zit bij marconiplein heeft wel erger gezien dan een paar kneuzen die achter engeltje aanlopen. Heb er zelf een aantal jaar gewoond en meer gezien dan me lief is aan criminaliteit en aanverwante zaken.
 
Oei da's een leuke.. zal straks ff kijken achter de pc 😂

Ja solicitatie ging goed, meneer was beetje down en voetbal was het laatste onderwerp waar die over wou praten, dus verlies gister kwam mij goed uit 😂
Ik neem aan dat je zelf het onderwerp voetbal ook niet naar voren hebt gebracht #dontmentionthewar #fawltytowers
 
En de volgende demo komt er aan... :maniac::party:

FN-cGpQXIAkkeaj


Het begint zo langzamerhand op de dagbesteding van een mentale instelling te lijken, al die leipo's met hun toetertjes en hun leusjes.

#freewilly:ROFL::CHEER:

Hebben ze geluk dat je in deze dictatuur wel met een blanco velletje mag demonstreren. ;)
 
Dat wijf dat aan het filmen is: "Jullie doen zo agressief!".
Ik vind dat Engel verbazingwekkend stram in de heupjes is op het moment dat hij achter in die auto plaats mag nemen. Dan gaat 'ie ineens heel langzaam. Ga gewoon zitten zoals je altijd doet, dan hoeven die agenten je ook niet te assisteren. Pisnicht.
Stram in de heupen. En dat voor een dansleraar.
 
Hier neemt het aantal covidgevallen ook weer rap toe. :confused:
Wie zoekt wie vind....

Cijfers zijn altijd hoog geweest alleen zoekte men er niet naar.

We moeten leren leven met Corona het zal niet weggaan zoals de griep. Behandel het zoals de griep en laat de mensen met rust.
Mensen die kwetsbaar zijn zullen zich laten vacineren
 
Terug
Bovenaan Onderaan