Coronavirus

Stijging in ziekenhuizen lijkt heel veel, maar dat komt omdat er op maandag heel weinig mensen worden ontslagen. Traditionele maandag wat dat betreft.
138 opgenomen en een stijging van 93 is maar 40 ontslagen. Op andere dagen is dat veel meer in balans. 138 zit onder het gemiddelde van 150 afgelopen week, ook nog.

112k is wel veul trouwens.. Veel meer dan de geprojecteerde 80k per dag.
 
Stijging in ziekenhuizen lijkt heel veel, maar dat komt omdat er op maandag heel weinig mensen worden ontslagen. Traditionele maandag wat dat betreft.
138 opgenomen en een stijging van 93 is maar 40 ontslagen. Op andere dagen is dat veel meer in balans. 138 zit onder het gemiddelde van 150 afgelopen week, ook nog.

112k is wel veul trouwens.. Veel meer dan de geprojecteerde 80k per dag.
Toch zou je verwachten dat die getallen ook wel weer vrij snel afvlakken. Op een gegeven moment heb je niet meer zo veel "gegadigden" om (al dan niet alweer) Corona te krijgen zou je zeggen?
 
Toch zou je verwachten dat die getallen ook wel weer vrij snel afvlakken. Op een gegeven moment heb je niet meer zo veel "gegadigden" om (al dan niet alweer) Corona te krijgen zou je zeggen?
Op 17 miljoen gaat het snel maar ook weer niet zo snel omdat het zeker mogelijk om relatief kort na elkaar corona te krijgen (met wat pech). Dus in principe kunnen de 100k van vandaag over een maand grotendeels dezelfde 100k zijn.

De ziekhuis afnames zou je dan idd moeten zien afvlakken.
 
Op 17 miljoen gaat het snel maar ook weer niet zo snel omdat het zeker mogelijk om relatief kort na elkaar corona te krijgen (met wat pech). Dus in principe kunnen de 100k van vandaag over een maand grotendeels dezelfde 100k zijn.

De ziekhuis afnames zou je dan idd moeten zien afvlakken.

Is dat zo? Het lijkt mij dat precies dezelfde virus, mits er geen nieuw variant komt, niet 2x in zo'n korte tijd toe kan slaan? Want in een normaal griepseizoen wordt je toch ook niet 2x keer ziek van hetzelfde virus? En waarom zouden we anders herstelbewijzen hebben?
 
Is dat zo? Het lijkt mij dat precies dezelfde virus, mits er geen nieuw variant komt, niet 2x in zo'n korte tijd toe kan slaan? Want in een normaal griepseizoen wordt je toch ook niet 2x keer ziek van hetzelfde virus? En waarom zouden we anders herstelbewijzen hebben?
De maand is een hypothetische aanname. Maar ik ken wel iemand die 2x tegelijk corona in een zeer korte periode heeft gehad. Of het dezelfde variant is. Weet ik natuurlijk.

Het is vlgms wel mogelijk. Wel wat pech heb je dan maar je word er de tweede keer wel (meestal) minder ziek van.
 
De maand is een hypothetische aanname. Maar ik ken wel iemand die 2x tegelijk corona in een zeer korte periode heeft gehad. Of het dezelfde variant is. Weet ik natuurlijk.

Het is vlgms wel mogelijk. Wel wat pech heb je dan maar je word er de tweede keer wel (meestal) minder ziek van.
En was het dezelfde variant?
 
De maand is een hypothetische aanname. Maar ik ken wel iemand die 2x tegelijk corona in een zeer korte periode heeft gehad. Of het dezelfde variant is. Weet ik natuurlijk.

Het is vlgms wel mogelijk. Wel wat pech heb je dan maar je word er de tweede keer wel (meestal) minder ziek van.
Er zijn altijd uitzonderingen
denk aan mensen met immuunproblemen zoals herkenning/celtypes missen of die aan de zware medicatie die het immuunsysteem onderdrukt moeten,
maar een breaktrough van dezelfde variant is bij mijn weten zeer zeldzaam.

Neemt niet weg dat je wel opnieuw positief kan testen (als de test gevoelig genoeg is en je dichtbij/samen met een andere positivo leeft bv) - maar veelal zonder (hernieuwde) symptomen.

Als de stelling specifiek ging over herstelde ziekenhuispatienten dan verwacht ik dat weinig daarvan met dezelfde virusvariant in het ziekenhuis terugkeren, laat staan binnen korte tijd. Bovenste groep uitgezonderd.
 
Dat GGD'tje toch. Waar ze gebruik wilden maken van commerciele teststraten voor het deel dat GGD niet aankon, zien ze nu helemaal af van doorsturen naar een andere partij. Ze zouden het nu toch zelf helemaal af kunnen. Ik wordt zo moe van die organisatie. Wees blij dat iemand je incompetente ass wil helpen. Maar nee hoor, eigen toko beschermen is belangrijker.
GGDtje.png
 
En de wappies hebben wederom geluk met geen 2g, zit ze echt mee met alles laatste tijden
Daar heeft iedereen geluk mee aangezien het totaal niet werkt.

Er zijn nu al drie officiële rapporten gestuurd, twee aan Hugo één aan Ernst, die zeggen alledrie dat het gewoon niet werkt. Een keertje veel te laat opgestuurd, en een keer weggemoffeld als bijlage op een andere kamervraag, en nog een keer compleet uit verband getrokken door die kale lobbyist met doctor's titel.

Waarom zou je die nonsens willen Quagmire?
 
Waarom zou je die nonsens willen Quagmire?

Alles wat het leven van ongevaccineerde ( 95% bewust ) zuur maakt ben ik voor, tot extreem-G aan toe dat ze straat niet eens op mogen. Heb blijkbaar Oostenrijks DNA want hoe zij het aanpakken sta ik 100% achter
 
Alles wat het leven van ongevaccineerde ( 95% bewust ) zuur maakt ben ik voor, tot extreem-G aan toe dat ze straat niet eens op mogen. Heb blijkbaar Oostenrijks DNA want hoe zij het aanpakken sta ik 100% achter
Het is dus eigenlijk wrok, geen wetenschap?

Ik heb nieuws: per 19 februari stapt ook Oostenrijk van 2G af.


Misschien toch een ander DNA? 😉
 
Terug
Bovenaan Onderaan