Hoetierick
Administrator
Geweldige vent. Een mooie steek terug en natuurlijk nobel wat hij doet met het geld.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Geweldige vent. Een mooie steek terug en natuurlijk nobel wat hij doet met het geld.
Dat denk ik dus ook. Gewoon via supermarkten verstrekken. Daar komt iedereen. Het moet zo laagdrempelig mogelijk.Ik zou als overheid ook inzetten om gratis zelftests te verstrekken. Desnoods via de gemeente aan te vragen..
En per saldo scheelt dit ggd belasting inclusief kosten.. in Engeland zijn die dingen al gratis.. schijnt goed te werken..Dat denk ik dus ook. Gewoon via supermarkten verstrekken. Daar komt iedereen. Het moet zo laagdrempelig mogelijk.
Ze schijnen gratis verstrekt te worden aan basisscholen, hier hebben we ze ondanks de beloftes nog niet gezien.En per saldo scheelt dit ggd belasting inclusief kosten.. in Engeland zijn die dingen al gratis.. schijnt goed te werken..
Maar er zijn veel Nederlanders die niet meer op de basisschool zitten. Die moeten ook gewoon regelmatig testen.Ze schijnen gratis verstrekt te worden aan basisscholen, hier hebben we ze ondanks de beloftes nog niet gezien.
Nou, dan zal die binnen een week wel weer terug zijn. Ook geen beterschapskaartje sturen, hoeft niet met een goed werkend immuunsysteem.. en een eventuele ziekenhuis opname slaat diegene uiteraard ook af..Het duurt ff maar eerste covid slachtoffer op ons werk is er nu ook, met overgewicht en wou nooit prik want had goed immuunsysteem![]()
Als ik Q goed begrijp gaat het om een slachtoffer, dus dood en niet dat ie gewoon ziek is, toch Quagmire?Nou, dan zal die binnen een week wel weer terug zijn. Ook geen beterschapskaartje sturen, hoeft niet met een goed werkend immuunsysteem.. en een eventuele ziekenhuis opname slaat diegene uiteraard ook af..
Zaterdag een storing van een paar uur bij de aanmeldlijn, maar of dat dit verklaard, geen idee. Overigens is het getal niet heel vreemd in de reeks, dus t zou ook gewoon zo kunnen zijn.
13.844, da's alweer een tijdje geleden meen ik. Niemand getest omdat F1 gekeken werd?
btw, ´leuk´ dat de besmettingen dalen, maar in t ziekenhuis neemt t nog niet af (ja het ijlt na, dat weet ik) dus de vlag kan nog niet uit.
13.844, da's alweer een tijdje geleden meen ik. Niemand getest omdat F1 gekeken werd?
F1? Wanneer was dat dan?
Aangezien Kerst meteen in het eerste weekend valt en mensen elkaar toch wel op gaan zoeken, is er best wel wat te zeggen voor deze optie, toch? Ondertussen een beetje de oudjes volboosteren. Zit wel wat in, lijkt me.![]()
Basisscholen mogelijk toch eerder dicht door omikron
Het kabinet overweegt om de scholen toch mogelijk eerder te sluiten, in overeenstemming met het advies van het OMT. Morgen valt een besluit.nos.nl
Dus....
Mogelijk toch de scholen eerder dicht. Prima, dan besmetten de kinderen elkaar in de binnen speeltuinen of de oma's en opa's die extra uren draaien.
Om te janken ja.Dat diezelfde overheid de steun voor 1 miljoen ZZP’ers (die al heel heel miniem was) definitief heeft stopgezet omdat ‘ze anders lui worden’ (zoals ze stelden bij Even tot hier) vind ik wel weer opmerkelijk.
Ja, alleen zeiden ze 3 dagen geleden nog wat anders. Beetje knudde om als werkende ouder zo je laatste werkweek te kunnen plannen.Aangezien Kerst meteen in het eerste weekend valt en mensen elkaar toch wel op gaan zoeken, is er best wel wat te zeggen voor deze optie, toch? Ondertussen een beetje de oudjes volboosteren. Zit wel wat in, lijkt me.
Vraag me oprecht af of dit veel zal uitmaken. Opa's en oma's worden ingeschakeld, dan maar activiteiten zoeken (jump paradijzen en binnenspeeltuin).Aangezien Kerst meteen in het eerste weekend valt en mensen elkaar toch wel op gaan zoeken, is er best wel wat te zeggen voor deze optie, toch? Ondertussen een beetje de oudjes volboosteren. Zit wel wat in, lijkt me.