Coronavirus

Ze schijnen gratis verstrekt te worden aan basisscholen, hier hebben we ze ondanks de beloftes nog niet gezien.
Maar er zijn veel Nederlanders die niet meer op de basisschool zitten. Die moeten ook gewoon regelmatig testen.

Mijn vrouw zag ze vrijdag binnenkomen bij de school waar ze toen was. Weekje later…

Het duurt ff maar eerste covid slachtoffer op ons werk is er nu ook, met overgewicht en wou nooit prik want had goed immuunsysteem 🙄

Het duurt ff maar eerste covid slachtoffer op ons werk is er nu ook, met overgewicht en wou nooit prik want had goed immuunsysteem 🙄
Nou, dan zal die binnen een week wel weer terug zijn. Ook geen beterschapskaartje sturen, hoeft niet met een goed werkend immuunsysteem.. en een eventuele ziekenhuis opname slaat diegene uiteraard ook af..

Nou, dan zal die binnen een week wel weer terug zijn. Ook geen beterschapskaartje sturen, hoeft niet met een goed werkend immuunsysteem.. en een eventuele ziekenhuis opname slaat diegene uiteraard ook af..
Als ik Q goed begrijp gaat het om een slachtoffer, dus dood en niet dat ie gewoon ziek is, toch Quagmire?

Dus....

Mogelijk toch de scholen eerder dicht. Prima, dan besmetten de kinderen elkaar in de binnen speeltuinen of de oma's en opa's die extra uren draaien.
Aangezien Kerst meteen in het eerste weekend valt en mensen elkaar toch wel op gaan zoeken, is er best wel wat te zeggen voor deze optie, toch? Ondertussen een beetje de oudjes volboosteren. Zit wel wat in, lijkt me.

Dat diezelfde overheid de steun voor 1 miljoen ZZP’ers (die al heel heel miniem was) definitief heeft stopgezet omdat ‘ze anders lui worden’ (zoals ze stelden bij Even tot hier) vind ik wel weer opmerkelijk.

Aangezien Kerst meteen in het eerste weekend valt en mensen elkaar toch wel op gaan zoeken, is er best wel wat te zeggen voor deze optie, toch? Ondertussen een beetje de oudjes volboosteren. Zit wel wat in, lijkt me.
Ja, alleen zeiden ze 3 dagen geleden nog wat anders. Beetje knudde om als werkende ouder zo je laatste werkweek te kunnen plannen.

Vraag me oprecht af of dit veel zal uitmaken. Opa's en oma's worden ingeschakeld, dan maar activiteiten zoeken (jump paradijzen en binnenspeeltuin).
Ik snap het, maar betwijfel of het zoden aan de dijk zet. En zoals der Jaufe zegt: die communicatie......

Terug
Bovenaan Onderaan