Cody Gakpo (A)

Een koopje voor de Reds. En die hebben met dit bedrag Man U. afgetroefd? Man U.. die voor voor die relnicht 100 miljoen afgetikt hebben. Als dit waar is.. dan is dit echt een koopje voor Liverpool.
En daarom moet je dus weer een paar keer kampioen worden (helaas wat moeilijk nu Gakpo weg is, al laat ik mij verrassen door wat er voor terugkomt, als het maar geen Karlsson is). Dan pak je geld en status. Ajax krijgt alleen maar zoveel voor mindere spelers omdat ze CL spelen en geld hebben. PSV speelt geen CL en heeft dus een lagere status, en PSV heeft dat geld nodig, waar Ajax gewoon kan blijven weigeren tot ze het gewenste bedrag krijgen (zie Antony).

Hoezo, 'z'n marktwaarde is 60 miljoen'? Wie bepaalt dat? Is daar een instantie voor?

Maar ik snap ook wel dat mijn mening weinig populair is, We zullen het de komende seizoenen wel zien - en ik hoop dat ik ongelijk heb, want ik gun het Cody om te slagen in Liverpool. Fijne kerel.

Ik denk dat Cody het niet redde bij United, maar Klopp maakt van subtoppers (Jota, Diaz, Carvalho, Gomez, Henderson) echt hele complete goede voetballers
Twee van de weinige Nederlanders die het (een aantal seizoenen) in de top hebben gered de afgelopen jaren waren Van Dijk en Wijnaldum, beiden onder de vleugels van Klopp bij Liverpool. Natuurlijk hadden die al wel een tussenstap gedaan, maar toch: Klopp is een topcoach en eentje die spelers echt kansen geeft. Niet zo'n Pep of een Duitse coach die je eerst 2 seizoenen op de bank zet voordat je een paar keer mag invallen.

Twee van de weinige Nederlanders die het (een aantal seizoenen) in de top hebben gered waren Van Dijk en Wijnaldum, beiden onder de vleugels van Klopp bij Liverpool. Natuurlijk hadden die al wel een tussenstap gedaan, maar toch: Klopp is een topcoach en eentje die spelers echt kansen geeft. Niet zo'n Pep of een Duitse coach die je eerst 2 seizoenen op de bank zet voordat je een paar keer mag invallen.
Pep maakt spelers echt veel beter maar je moet al een bizar hoog niveau hebben om daar speeltijd te krijgen. Alvarez zit daar op de bank.

Nou de sportieve aspiraties kan dit seizoen ook in de ijskast. Zonde man, had zeker 15 miljoen bij gekund. Wel een pracht club voor hem.

Nou wie o wie gaat hem opvolgen

En daarom moet je dus weer een paar keer kampioen worden (helaas wat moeilijk nu Gakpo weg is, al laat ik mij verrassen door wat er voor terugkomt, als het maar geen Karlsson is). Dan pak je geld en status. Ajax krijgt alleen maar zoveel voor mindere spelers omdat ze CL spelen en geld hebben. PSV speelt geen CL en heeft dus een lagere status, en PSV heeft dat geld nodig, waar Ajax gewoon kan blijven weigeren tot ze het gewenste bedrag krijgen (zie Antony).
Hm, Brands is nu de defacto TD, en die geilt op alles wat AZ is, dus dat geld zal wel opgefikt worden aan die Karlsson. Dat vind ik nou helemaal niks.

En omdat die kale daar aan het roer staat. United had ook geen 100 miljoen voor Gakpo neergelegd.

Jeetje man, Liverpool. Wat een prachtige club is dat voor Cody. Echt fantastisch. Veel beter dan dat toxic United, en onder die kale wil je toch ook niet spelen. Ik denk dat Cody niet is vergeten hoe die kale ons belachelijk wou maken door die Ihattaran erin te gooien in de bekerfinale.

Damn, niet 123 verwacht dat die al in de winter weg zou gaan. Zal ff wennen worden om Cody niet meer in een PSV shirt te zien spelen. Maar Liverpool is echt wel de perfecte stap voor hem. Jurgen Klopp weet altijd wel raad mee met zulke spelers. Ook het type voetbal die ze daar spelen, past ook veel beter bij Cody. En wie weet zien we Cody wel in actie in de CL wedstrijden tegen Real Madrid, prachtig toch?

Bedankt voor alles topper. Zoveel goals, zoveel assist's. 2 Super Cups en een KNVB Beker die een keer is gewonnen na 10 jaar.

Het gaat je goed Cody ❤️✨

Enige positieve zou kunnen zijn: 37 miljoen direct op je bankrekening (dus niet in termijnen) en dan nog 20/30 miljoen aan evt. bonussen. Niet geweldig, maar dan kunnen we wel gelijk flink losgaan op de transfermarkt (en ik vind Karlsson itt jullie wél heel goed).

PSV heeft wel reeds aangegeven dat dit scenario hun voorkeur zou hebben (het grootste deel z.s.m.)

Ik denk dat Cody het niet redde bij United, maar Klopp maakt van subtoppers (Jota, Diaz, Carvalho, Gomez, Henderson) echt hele complete goede voetballers
Bij United zijn de verwachtingen na zoveel slechte seizoenen en miskopen best laag, en Ten Hag is echt wel bezig om de club uit het slob te trekken daar. Ik denk dat daar een stijgende lijn te ontdekken valt. Liverpool is gestagneerd en heeft gefaald tijdig door te selecteren, en de verwachtingen van aankopen zullen nu hoger zijn dan bij United.

Bij United zijn de verwachtingen na zoveel slechte seizoenen en miskopen best laag, en Ten Hag is echt wel bezig om de club uit het slob te trekken daar. Ik denk dat daar een stijgende lijn te ontdekken valt. Liverpool is gestagneerd en heeft gefaald tijdig door te selecteren, en de verwachtingen van aankopen zullen nu hoger zijn dan bij United.
Zelfs Sancho redt ‘t daar niet, ‘t is echt lastig om daar te slagen.

Het probleem met PSV is dat bij contractverlengingen van topspelers afspraken gemaakt worden met zaakwaarnemers over een richtbedrag waarvoor ze verkocht mogen worden. Daarom profiteren wij nooit van een concurrentiestrijd om één speler (United vs Liverpool) of een heet marktmoment vlak na een WK. Het voegt niks toe om de toppers die vaak nog 3 a 4 jaar vaststaan tegen zulke voorwaarden met een jaartje te verlengen en dan ook nog een keer een dikke salarisverhoging. Een situatie zoals met Antony bij Ajax zal normaal gesproken nooit plaatsvinden bij PSV.

Ik gun het Gakpo overigens van harte. Heeft een enorme gunfactor. Altijd voorbeeldig qua gedrag. Jongen uit eigen opleiding. Heeft er inmiddels al wat jaartjes op zitten bij PSV en is nu wel rijp voor een stap.

PSV is uit de financiële problemen. Daarmee is het wel gezegd. Denk dat de sportieve ambities naar de toekomst doorgeschoven moeten worden.

Jeetje man, Liverpool. Wat een prachtige club is dat voor Cody. Echt fantastisch. Veel beter dan dat toxic United, en onder die kale wil je toch ook niet spelen. Ik denk dat Cody niet is vergeten hoe die kale ons belachelijk wou maken door die Ihattaran erin te gooien in de beker finale.
Ik ben vooral blij dat hij niet naar dat andere Europa League clubje is gegaan. Nu verlaat hij ons tenminste voor Champions League. En na wat United in de zomer flikte, 100M voor de draaitol en afdingen op Gakpo en zijn hoofd op hol brengen zonder enige actie is dit lekkere karma. Al is de prijs nog steeds een tegenvaller.

Laatst bewerkt:
Als die 50 miljoen direct op je rekening staat ipv termijnen ben ik tevreden. Dat is echt wat waard hoor
Je denkt toch niet dat voor dit bedrag nieuwe spelers gekocht worden. :cautious:
Nog niet voor de helft en dan is nog maar de vraag welke spelers? Middelmaat en afdankertjes van andere clubs. :fear:

Maar Liverpool is nu juist aan het doorselecteren, met Gakpo dan als voorbeeld daarvan en ook die Elliott (groot talent) krijgt nu speeltijd en doet het prima. Ook die Nunez is gekomen, en daar had menigeen toch wel van voorspelt dat het een topper zou zijn. Clubs hebben altijd een dipje, maar Liverpool is een club die goed gerund wordt en er wel bovenop komt. United is nog steeds een wespennest met de eigenaren en de club cultuur. Hebben Ronaldo veel te veel betaald, Sancho komt daar niet uit de verf etc. Nu ook weer toegestaan om Antony, fucking Antony, voor 100m te halen, die nu ook al heeft laten zien dat gewoon niet waard te zijn. Dat is een club met een verspillingsmentaliteit waar grote talenten en sterspelers van andere clubs heen gaan om hun carriere te zien stagneren.

Mooie club voor hem waar spelers ook echt de kans krijgen om door te groeien. Jongens als Jota en Luis Diaz worden bijv ook rustig gebracht en hoeven niet gelijk het hele team te dragen, denk dat dit veel beter is voor onze Cody dan bij dat rot united in de slangenkuil. 50 miljoen zou wel beter zijn maar naar mijn mening nog iets te weinig. Zie liever 60-70, maar laten we het lekker afwachten. Mooie stap voor hem in ieder geval en benieuwd wat wij ervoor terug gaan halen.

Terug
Bovenaan Onderaan