IPF
Winnaar 'Meeste voetbalkennis' 2020, 2021 & 2022
Behalve Relix zijn er nog tientallen miljoenen anderen die deze vraag kunnen beantwoorden voor jeWaar komt jouw antipathie jegens Muller vandaan?

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Behalve Relix zijn er nog tientallen miljoenen anderen die deze vraag kunnen beantwoorden voor jeWaar komt jouw antipathie jegens Muller vandaan?
kruising tussen een braverik character uit Glee - Ace Ventura en een anti-drugs uithang poster-boy van de katholieke kerk…Waar komt jouw antipathie jegens Muller vandaan?
Ook echt he.... Bart Chabot en Brainpower. Hoe kom je eropkruising tussen een braverik character uit Glee - Ace Ventura en een anti-drugs uithang poster-boy van de katholieke kerk…
Op de een of andere manier n schurfhekel aan hem..
Ik zit liever drie uur vast in een lift met Bart Chabot en Brainpower dan een kwartier met Müller. En met Chabot en brainpower welke ik irritant vind heb ik echt nul.nul raakvlak noch interesse om ze te ontmoeten.
Als hij dan toch niet meer wordt dan bankzitter kan hij beter nu al terug komen naar ons.Bayern is de laatste jaren vooral een begraafplaats voor de spelers die geen top top zijn. Zij halen hen voor de breedte en die jongens krijgen vervolgens weinig kansen. Als Cody toch een bankzitter moet zijn, dan maar in zijn vertrouwende omgeving en bij Slot dan bij de slangenkuil Bayern.