Cody Gakpo (A)

Waar komt jouw antipathie jegens Muller vandaan?
kruising tussen een braverik character uit Glee - Ace Ventura en een anti-drugs uithang poster-boy van de katholieke kerk…

Op de een of andere manier n schurfhekel aan hem..

Ik zit liever drie uur vast in een lift met Bart Chabot en Brainpower dan een kwartier met Müller. En met Chabot en brainpower welke ik irritant vind heb ik echt nul.nul raakvlak noch interesse om ze te ontmoeten.

kruising tussen een braverik character uit Glee - Ace Ventura en een anti-drugs uithang poster-boy van de katholieke kerk…

Op de een of andere manier n schurfhekel aan hem..

Ik zit liever drie uur vast in een lift met Bart Chabot en Brainpower dan een kwartier met Müller. En met Chabot en brainpower welke ik irritant vind heb ik echt nul.nul raakvlak noch interesse om ze te ontmoeten.
Ook echt he.... Bart Chabot en Brainpower. Hoe kom je erop :D

Bayern is de laatste jaren vooral een begraafplaats voor de spelers die geen top top zijn. Zij halen hen voor de breedte en die jongens krijgen vervolgens weinig kansen. Als Cody toch een bankzitter moet zijn, dan maar in zijn vertrouwende omgeving en bij Slot dan bij de slangenkuil Bayern.
Als hij dan toch niet meer wordt dan bankzitter kan hij beter nu al terug komen naar ons.
Geld speelt geen rol meer voor iemand die enkele jaren in de PL betaald is, dus moet hij gewoon zijn hart volgen. ;)

Terug
Bovenaan Onderaan