Cody Gakpo (A)

Bah wat een nare afsluiting van de kerst.. voor hem niet. Pracht club en met de type spelers en spel een goede club voor Cody met een bewezen topcoach.

Bod zal vast een opening zijn. Neem aan dat we vast houden aan 50 milj minimaal.
 
Zou perfect zijn voor Liverpool. Je leert daar heel snel van Klopp (kijk naar spelers als Diaz, Jota, Carvalho) en ze missen doelpunten nu Mane weg is en Nunez (nog) niet functioneert. Over het geld laat ik me nog niet uit voor ‘t definitief is, maar met 37 miljoen veeg ik m’n reet af op een maandagochtend als ik Brands was.
 
Enige positieve zou kunnen zijn: 37 miljoen direct op je bankrekening (dus niet in termijnen) en dan nog 20/30 miljoen aan evt. bonussen. Niet geweldig, maar dan kunnen we wel gelijk flink losgaan op de transfermarkt (en ik vind Karlsson itt jullie wél heel goed).
 
Enige voordeel is dat er straks genoeg tijd is om vervanging te regelen. Verder ben ik gewoon bang dat de bedragen kloppen. We rekeneden ons rijk met mega bedragen, en hoewel Gakpo dat zeker waard is, weten we ook dat er concessies gedaan zullen zijn om Gakpo hier te houden. Dat doet PSV helaas maar al te vaak. Gakpo zal voor bewezen diensten dus voor een betrekkelijke fooi mogen vertrekken. Maar ja, met 42m is ie wel de duurste uitgaande transfer... :cautious:
 
 
Nou maar hopen dat het inderdaad een leuk bedrag is, en niet laag bedrag en een lulverhaal dat het hem gegund werd enzo.
 
Nou maar hopen dat het inderdaad een leuk bedrag is, en niet laag bedrag en een lulverhaal dat het hem gegund werd enzo.
Tot er een betrouwbare bevestiging komt van het bedrag ga ik nergens van uit. Hoe dan ook zal het bedrag tegenvallen mbt. zijn waarde. Hij is op transfermarkt 60m waard (dat is momenteel zelfs plekje 2 op de lijst duurste Nederlanders van het moment), maar dat gaan we bijvoorbeeld er sowieso niet voor krijgen. Ik gok 45-50m met wat bonussen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan