Cody Gakpo (A)

Zelfs Sancho redt ‘t daar niet, ‘t is echt lastig om daar te slagen.
Ja dat verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje, maar ik heb er niet genoeg van gezien om te kunnen oordelen of het bij Dortmund een stabiel presterende speler was of niet, noch wat voor een karakter hij heeft. Maar het is nog niet klaar daar, ze zijn al flink aan het doorselecteren geweest; nog een paar van de oude garde eruit, en met een schone lei losgaan.
 
Je denkt toch niet dat voor dit bedrag nieuwe spelers gekocht worden. :cautious:
Nog niet voor de helft en dan is nog maar de vraag welke spelers? Middelmaat en afdankertjes van andere clubs. :fear:

20 miljoen voor Karlsson betalen, ik kijk er nu al naar uit! De platte kar hoeft in ieder geval niet in de sop, dat scheelt weer.
 
Ja dat verbaast me eerlijk gezegd wel een beetje, maar ik heb er niet genoeg van gezien om te kunnen oordelen of het bij Dortmund een stabiel presterende speler was of niet, noch wat voor een karakter hij heeft. Maar het is nog niet klaar daar, ze zijn al flink aan het doorselecteren geweest; nog een paar van de oude garde eruit, en met een schone lei losgaan.
Bij Dortmund had hij een tijdje cijfers die leken op wat Gakpo bij PSV heeft laten zien.
 
Cody Gakpo and Liverpool reach £45m transfer agreement as PSV confirm deal

link

Dat is ongeveer € 51.000.000,=
Het bedrag wordt steeds hoger.
 
Bij Dortmund had hij een tijdje cijfers die leken op wat Gakpo bij PSV heeft laten zien.
Bij de losse beelden die ik van hem zag dacht ik echt van, wat een geweldenaar iig; dat zie je nu idd niet meer terug. Weet alleen nog niet wat voor een karakter hij heeft; veel van die Engelsen worden wat laks als ze denken het gemaakt te hebben en/of een enorm salaris ontvangen.
 
Bij de losse beelden die ik van hem zag dacht ik echt van, wat een geweldenaar iig; dat zie je nu idd niet meer terug. Weet alleen nog niet wat voor een karakter hij heeft; veel van die Engelsen worden wat laks als ze denken het gemaakt te hebben.
Engelse talenten floppen sowieso redelijk vaak. Vaak snel overhyped omdat Engeland graag eigen talenten op een voetstuk zet om de illusie te wekken dat ze DE voetbalnatie zijn. Veel van die spelers die het bij hun clubs zo goed doen (ook bij de topclubs) zijn bijvoorbeeld in het nationale team al niet half zo goed. Wat aanvallers betreft is Saka denk ik het grootste talent.
 
Pfoe, Liverpool. Prachtige transfer voor hem natuurlijk. Ik hoop maar dat het voor hem goed uitpakt en hij niet over een jaar verhuurd wordt aan onderkant PL, of Championship.
 
Bij de losse beelden die ik van hem zag dacht ik echt van, wat een geweldenaar iig; dat zie je nu idd niet meer terug. Weet alleen nog niet wat voor een karakter hij heeft; veel van die Engelsen worden wat laks als ze denken het gemaakt te hebben en/of een enorm salaris ontvangen.
Om het nog even te illustreren:


Kijk even naar de Dortmund stats. Zegt dus allemaal erg weinig over of je het bij United redt of niet. En hij was niet de enige. Ook Pogba bijvoorbeeld was niet half zo goed als bij Juventus toen hij daar ging spelen.
 
Om het nog even te illustreren:


Kijk even naar de Dortmund stats. Zegt dus allemaal erg weinig over of je het bij United redt of niet. En hij was niet de enige. Ook Pogba bijvoorbeeld was niet half zo goed als bij Juventus toen hij daar ging spelen.

Eigenlijk is united gewoon een talenten/spelers kerkhof, heel veel voetballers takelen daar af of halen niet meer het niveau dat ze eerder hebben behaald
 
Om het nog even te illustreren:


Kijk even naar de Dortmund stats. Zegt dus allemaal erg weinig over of je het bij United redt of niet. En hij was niet de enige. Ook Pogba bijvoorbeeld was niet half zo goed als bij Juventus toen hij daar ging spelen.
Misschien, maar Pogba was sws overrated.
 
20 miljoen voor Karlsson betalen, ik kijk er nu al naar uit! De platte kar hoeft in ieder geval niet in de sop, dat scheelt weer.
Als ze die op het oog hebben kun je beter die 20 miljoen op de bank houden en El Ghazi op de plek van Gakpo zetten, met Savio erachter. Kampioen word je ook niet met die Karlsson; wel zwakker en armer, terwijl je AZ rijker maakt. 3x nee dus.
 
Pfoe, Liverpool. Prachtige transfer voor hem natuurlijk. Ik hoop maar dat het voor hem goed uitpakt en hij niet over een jaar verhuurd wordt aan onderkant PL, of Championship.

Jota en Diaz zijn wel echt concurrenten van formaat. Ben benieuw welk perspectief hem is geschetst. Maar mijn gevoel zegt dat hij het daar wel gaat redden in de PL. Het spel is daar enorm dynamisch met veel omschakelingen. Bovendien speelt Salah op andere flank. In tegenstelling tot PSV zal hij daar geen dubbele dekking krijgen en met zijn snelheid en fantastisch schot verwacht ik dat hij enorm productief gaat zijn in de PL. Ik hoop alleen voor hem dat hij wel voldoende speelminuten krijgt met zulke topconcurrenten.
 
Als ze die op het oog hebben kun je beter die 20 miljoen op de bank houden en El Ghazi op de plek van Gakpo zetten, met Savio erachter. Kampioen word je ook niet met die Karlsson; wel zwakker en armer, terwijl je AZ rijker maakt. 3x nee dus.

Inderdaad liever El Ghazi dan Karlsson voor 20 miljoen, maar als Brands geen vervanger haalt ben ik er klaar mee dit seizoen.
 
120032_psv-poster-gakpo-21-22_1.jpg


Jammer dat je gaat Cody, maar veel succes in Liverpool. (Y)
Laat ze daar maar zien dat je Eindtovenaar bent.
The Final Wizard. ;)
Bedankt voor je tijd bij PSV. :clap:
 
Inderdaad liever El Ghazi dan Karlsson voor 20 miljoen, maar als Brands geen vervanger haalt ben ik er klaar mee dit seizoen.
Nou, er moet natuurlijk wel een fatsoenlijke gehaald worden, en die moet dan nu beschikbaar zijn. Als dat niet het geval is snap ik en juich ik het toe dat ze geen vervanger halen. Wie je nu ook haalt, die gaat de stats van Gakpo toch niet weten te evenaren.

Voordeel van de transfer van Gakpo is trouwens wel dat het bijna pure winst is vergeleken met bijv. een Lozano, waar transferkosten bij kwamen kijken en een doorverkooppercentage.
 
Terug
Bovenaan Onderaan