Cody Gakpo (A)

Omdat we al heel lang geen goede hopman hebben gehad? :rolleyes:
Hehe. Misschien is het daar misgegaan. Dat JdJ een paar jaar terug bij de plaatselijke welpen een paar akela’s heeft weggeplukt die nu ergens in Zuid-Peru geen voetbalwedstrijden bezoeken maar de lokale bevolking leren hoe ze allerlei knopen moeten leggen en vuur moeten maken zonder aansteker.
 
Hehe. Misschien is het daar misgegaan. Dat JdJ een paar jaar terug bij de plaatselijke welpen een paar akela’s heeft weggeplukt die nu ergens in Zuid-Peru geen voetbalwedstrijden bezoeken maar de lokale bevolking leren hoe ze allerlei knopen moeten leggen en vuur moeten maken zonder aansteker.
Die hebben vast Promes gescout.
 
Of verkopen en he team op meerdere posities versterken. Denk dat Ruud daar ook oo zinspeelde met zijn uitspraak.
Klinkt misschien gek, maar als dit zou lukken ben je mogelijk beter af als met Cody behouden. Kampioen wordt je eerder met een team dat kwaliteit over alle linies heeft als met een team waar een (super)sterspeler de zwakke plekken van het elftal moet verhullen. We hebben gezien hoe dat gaat: ook met Cody verlies je gewoon van Groningen en Cambuur op slechte dagen. Als Cody een slechte dag heeft is PSV meteen aangeschoten wild, omdat de defensie gewoon te matig is (op Benitez na, die zichzelf in mijn optiek nu wel bewezen heeft). Met een goede verdediging heb je dan nog andere wapens die de wedstrijd voor je kunnen beslissen, of in het ergste geval er in ieder geval voor zorgt dat je op een off-day nog een punt eruit sleept. Een extra speler in de spits is ook niet verkeerd, want nu moet PSV bij een blessure van De Jong of bij het wisselen van hem met vleugelaanvallers en aanvallende middenvelders in de spits spelen, en dat werkt tegen fysieke, ingravende tegenstanders (lees: bijna iedereen op de topclubs na tegen PSV) gewoon niet optimaal.
 
Nu Ruud weer in de media over Gakpo. Misschien kun we nog meer gaan roepen dat hij onhoudbaar is voor ons. Man t lijkt wel alsof hij te koop staat.

Ik dacht vanmorgen, beginnen we nou alweer. Maar ik zie eigenlijk weinig andere uitspraken dan ik vorige week zag. Hij benoemd dat ze er alles aan doen om hem te behouden, maar dat hij zichzelf ook wel beseft dat als er grote clubs komen met grote bedragen dat ze dan in de situatie komt waarin hij kan vertrekken.

Ruud beantwoord netjes de vragen van de NOS. Hij kan moeilijk gaan liegen en roepen dat hij niet te koop is. Hij weet zelf ook wel dat als Real met 75 miljoen op de stoep staat dat er dan meerdere mensen, inclusief Gakpo, gaan twijfelen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan