Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Geen idee welke wedstrijden een aantal van ons kijken maar tot nog toe gewoon een dikke voldoende. Begint steeds meer te wennen aan het spel en het mee voetballen daarin. Het zal nooit een speler worden ala techniek Götze maar als kapstok spits fungeert hij prima. Ook qua intensiteit in de wedstrijd een goed voorbeeld voor het meerendeel. Gaat voorop in de strijd, houdt verdedigers bezig en pikt zijn goaltjes mee.

Bevalt mij echt 100x beter dan Zahavi. Daar hedde nou echt werkelijk waar niks aan.

Mocht Romero toch nog een keer goeie lijm vinden voor zijn broze spiertjes dan is dat 110% zeker onze beste spits. Dus dan kan Vini wel banken :)
 
Geen idee welke wedstrijden een aantal van ons kijken maar tot nog toe gewoon een dikke voldoende. Begint steeds meer te wennen aan het spel en het mee voetballen daarin. Het zal nooit een speler worden ala techniek Götze maar als kapstok spits fungeert hij prima. Ook qua intensiteit in de wedstrijd een goed voorbeeld voor het meerendeel. Gaat voorop in de strijd, houdt verdedigers bezig en pikt zijn goaltjes mee.

Bevalt mij echt 100x beter dan Zahavi. Daar hedde nou echt werkelijk waar niks aan.

Mocht Romero toch nog een keer goeie lijm vinden voor zijn broze spiertjes dan is dat 110% zeker onze beste spits. Dus dan kan Vini wel banken :)
Dit ja, niet de vuile klootzak die we zoeken, maar zeker geen koorknaap.
 
Geen idee welke wedstrijden een aantal van ons kijken maar tot nog toe gewoon een dikke voldoende. Begint steeds meer te wennen aan het spel en het mee voetballen daarin. Het zal nooit een speler worden ala techniek Götze maar als kapstok spits fungeert hij prima. Ook qua intensiteit in de wedstrijd een goed voorbeeld voor het meerendeel. Gaat voorop in de strijd, houdt verdedigers bezig en pikt zijn goaltjes mee.

Bevalt mij echt 100x beter dan Zahavi. Daar hedde nou echt werkelijk waar niks aan.

Mocht Romero toch nog een keer goeie lijm vinden voor zijn broze spiertjes dan is dat 110% zeker onze beste spits. Dus dan kan Vini wel banken :)
Nou, als ik denk aan spitsen als Romario, Ronaldo, Van Nistelrooij, Nilis, Kezman dan wil ik graag bij PSV weer een dergelijke spits zien. Al is het maar iemand die daar op 85% van zit. Deze jongen zit op 50% of zo.
 
Vinicius; de passie en de wilskracht spat er vanaf. Vecht en sleurt voor elke centimeter en doet ontzettend zijn best. Fantastisch. Pure speculatie van mijn kant, maar ik denk dat hij in zijn hoofd heeft "dit is mijn derde en laatste kans om te slagen bij een topclub; lukt het hier niet, dan zal ik een treetje lager moeten gaan ballen.' Deze gedachte draagt hij als een loden last met zich mee, en weerhoudt hem ervan om optimaal te presteren. Misschien maar eens een bezoekje laten brengen aan RvN, die hem kan tonen dat je ketchup ook uit een knijpfles kunt krijgen.
 
Ik vind het maar een matige speler. Leuk dat hij z'n best doet. Maar voor dat geld mag dat ook wel.

Een spits moet vooral goals maken. Deze jongen is daar niet goed in.
 
Ik vind het maar een matige speler. Leuk dat hij z'n best doet. Maar voor dat geld mag dat ook wel.

Een spits moet vooral goals maken. Deze jongen is daar niet goed in.
Eens, maar in zijn eerste seizoen bij Benfica deed hij het 'vrij aardig' zeg maar. Vandaar dus mijn beredenering. Hij is nu eenmaal hier, dus moet je er het maximale uit proberen te halen.
 
Is geen spits voor PSV, het is hard, maar hij kan het niet. Dwingt in de spits niets af. Maakt ook geen goals. Dus niet geschikt voor het topvoetbal.
 
Vinicius; de passie en de wilskracht spat er vanaf. Vecht en sleurt voor elke centimeter en doet ontzettend zijn best. Fantastisch. Pure speculatie van mijn kant, maar ik denk dat hij in zijn hoofd heeft "dit is mijn derde en laatste kans om te slagen bij een topclub; lukt het hier niet, dan zal ik een treetje lager moeten gaan ballen.' Deze gedachte draagt hij als een loden last met zich mee, en weerhoudt hem ervan om optimaal te presteren. Misschien maar eens een bezoekje laten brengen aan RvN, die hem kan tonen dat je ketchup ook uit een knijpfles kunt krijgen.
Voetbalkennis gaat dus om kennis van verschillende ketchupflesjes…🧐
 
Is dat het? Ik heb nog steeds geen concreet antwoord gekregen van wat voetbalkennis nou eigenlijk behelst. Degene die de forumawards heeft opgesteld zou hier antwoord op moeten kunnen geven. :unsure:
Iemand die verstandig over het voetbalspel praat en blijk geeft van inzicht in tactiek e.d. ?
 
Ik vond die bal gisteren in de laatste minuut wel typerend. Hij tikt de bal te ver weg zodat hij een moeilijke (en drukke) hoek creëert voor zichzelf. Terwijl hij 'm gewoon meteen had moeten schieten. Niet eerst goed leggen, gewoon rammen. Een echt goede spits doet dat automatisch.
 
Terug
Bovenaan Onderaan