Carlos Vinicius (A) Gehuurd van Benfica

Kan hoor. Misschien is het ook de grotere waarde die ik zelf hecht aan een Eredivisie duel in tegenstelling tot de fruitschaal.

Kan ik zeker in mee. Ik bleef hangen op het 'volle bak' gebeuren in je post. Ajax nam die wedstrijd heel serieus. Ze hadden er een rode kaart voor over, het tempo lag de hele pot ongelooflijk hoog en ze stonden in mijn herinnering niet met een B-elftal. Ze gingen er volledig voor. Dat de uitslag van die wedstrijd aan het einde van het seizoen niet relevant is, eens. Maar wat mij betreft hebben we er, met wat kunst- en vliegwerk, zeker een signaal afgegeven. Beide clubs gingen er vol voor.
 
Kan ik zeker in mee. Ik bleef hangen op het 'volle bak' gebeuren in je post. Ajax nam die wedstrijd heel serieus. Ze hadden er een rode kaart voor over, het tempo lag de hele pot ongelooflijk hoog en ze stonden in mijn herinnering niet met een B-elftal. Ze gingen er volledig voor. Dat de uitslag van die wedstrijd aan het einde van het seizoen niet relevant is, eens. Maar wat mij betreft hebben we er, met wat kunst- en vliegwerk, zeker een signaal afgegeven. Beide clubs gingen er vol voor.

Opdat we het doortrekken in de Eredivisie potten, waar de de 'stakes' veel hoger zijn. Ik zie zowel Ajax als PSV niet heel veel punten laten liggen tegen de clubs buiten de beoogde top 4. Ajax en PSV hebben zo'n machtige selectie tov. dergelijke clubs, vooral voorin. De topwedstrijden kunnen zomaar de doorslag geven.
 
AZ. Meer woorden hoef je er niet aan vuil te maken.
Vast iets met:

-Derrick
-Danny
-Jan
-Adam
-Stijn
-Die back waarvan ik de naam kwijt ben die net wat minder dan Willems was in zijn laatste AZ seizoen
-Jermaine

-Een omweg:
-Nick
-Kenneth

Maar niet iets met:

Moreno of Cocu

AZ is rijk van ons geworden. Ben ik nog iemand vergeten?
 
Vast iets met:

-Derrick
-Danny
-Jan
-Adam
-Stijn
-Die back waarvan ik de naam kwijt ben die net wat minder dan Willems was in zijn laatste AZ seizoen
-Jermaine

-Een omweg:
-Nick
-Kenneth

Maar niet iets met:

Moreno of Cocu

AZ is rijk van ons geworden. Ben ik nog iemand vergeten?
Simon!
 
Zo'n werkvergunning duurt toch eigenlijk ook lang hé, zou hij donderdag wel tegen Sociedad kunnen spelen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan