J.B.
Grootste PSV-kenner 2022
Half om half. Als ik zin hebVolg jij het Duitse voetbal zo intensief?
Half om half. Als ik zin hebVolg jij het Duitse voetbal zo intensief?
Maar de wedstrijden van Union heb je gevolgd, daar je uitspraken kan doen over blunders van Baumgartl?Half om half. Als ik zin heb
Nee, bij psv. Ik beoordeel m daar niet, is niet fair vanwege zn ziekte..Maar de wedstrijden van Union heb je gevolgd, daar je uitspraken kan doen over blunders van Baumgartl?
Maar je reageert wel op het feit dat ie het vorig jaar goed heeft gedaan in Duitsland??Nee, bij psv. Ik beoordeel m daar niet, is niet fair vanwege zn ziekte..
Ik hoop voor het topic dat hij Fulham volgt.Maar de wedstrijden van Union heb je gevolgd, daar je uitspraken kan doen over blunders van Baumgartl?
Ik bedoelde zn periode hier. Union is m.i. geen referentie vanwege zn ziekteMaar je reageert wel op het feit dat ie het vorig jaar goed heeft gedaan in Duitsland??
Dus je reactie op Hoetierick kunnen we als niet verzonden beschouwen, aangezien hij het over afgelopen seizoen, dus Duitsland had. Waarop jij reageerde dat dat niet zo goed was want hij had genoeg fouten gemaakt.Ik bedoelde zn periode hier. Union is m.i. geen referentie vanwege zn ziekte
Het is een vrij land, dus als je dat wil doe je dat.Dus je reactie op Hoetierick kunnen we als niet verzonden beschouwen, aangezien hij het over afgelopen seizoen, dus Duitsland had. Waarop jij reageerde dat dat niet zo goed was want hij had genoeg fouten gemaakt.
Hij is is op het eind ziek geworden. Daarvoor deed ie het prima in Duitsland.Ik bedoelde zn periode hier. Union is m.i. geen referentie vanwege zn ziekte
Maar je wil 'm toch niet meer terughebben? Ik gun m het beste, maar ergens anders..Hij is is op het eind ziek geworden. Daarvoor deed ie het prima in Duitsland.
Hier was het niet al te best nee. Maar dat gold ook voor degenen die naast hem stonden.
Wie Vini?Maar je wil 'm toch niet meer terughebben? Ik gun m het beste, maar ergens anders..
Waarop jij reageerde dat dat niet zo goed was want hij had genoeg fouten gemaakt.
Nee, daarom begon ik met de vraag of ie het Duitse voetbal volgde, ik had nog het idee dat JB een hele lijst blunders gemaakt in de Bundesliga zou oplepelen.Dat is nog niet met feiten weersproken.
Heb je niet meer genoeg aan Antenor?Nee, daarom begon ik met de vraag of ie het Duitse voetbal volgde, ik had nog het idee dat JB een hele lijst blunders gemaakt in de Bundesliga zou oplepelen.
Wat? Zit ik nu verstrikt in z'n love triangle?Heb je niet meer genoeg aan Antenor?![]()
Nou nee. Niet echt.Wat? Zit ik nu verstrikt in z'n love triangle?
Best kinky![]()
Voor de tegenpartij deed hij dat verdedigen best aardig!Ik vond Vini ook een slechte verdediger![]()
Zit hard te denken waar je op doelt, en besef mij tegelijkertijd dat ik echt 0.0 van Vini's acties heb onthouden, minus de mispeer dit seizoen.Voor de tegenpartij deed hij dat verdedigen best aardig!
Dat zegt dan toch genoeg?Zit hard te denken waar je op doelt, en besef mij tegelijkertijd dat ik echt 0.0 van Vini's acties heb onthouden, minus de mispeer dit seizoen.