Cássio Ramos

Nou, het ging tussen Velthuizen en Isaksson. En heeft Velthuizen toch veel meer uitstraling, veel betere traptechniek en hij is een betere lijnkeeper.
Alleen Isaksson had meer ervaring, daarom kozen ze hem.

Velthuizen is dit seizoen ook niet zo goed als vorig seizoen, dat ben je met me eens toch?
Velthuizen nu, of Isaksson nu? Dan toch liever Isaksson.
 
Velthuizen is dit seizoen ook niet zo goed als vorig seizoen, dat ben je met me eens toch?
Velthuizen nu, of Isaksson nu? Dan toch liever Isaksson.

Alleen speelt Velthuizen met een enorm zwakke verdediging voor zich, nog veel zwakker als de onze. Dus ik wil hem wel eens zien bij het Vitesse van het niveau van vorig jaar, dat maakt al een heel verschil. Zie bijvoorbeeld Kenneth Vermeer: Bij Willem II heel matig, maar met een betere ploeg doet hij het prima, en het is gewoon dezelfde keeper.
En een keeper van een topclub krijgt meestal minder schoten, maar die te pakken zijn, moet hij ook pakken. En dat doet Isaksson niet.
 
PSV zou een hele uitdaging zijn voor Velthuizen ook zou hij beter in beeld zijn voor Oranje. Mijn keuze zou Velthuizen zijn.
 
Alleen speelt Velthuizen met een enorm zwakke verdediging voor zich, nog veel zwakker als de onze. Dus ik wil hem wel eens zien bij het Vitesse van het niveau van vorig jaar, dat maakt al een heel verschil. Zie bijvoorbeeld Kenneth Vermeer: Bij Willem II heel matig, maar met een betere ploeg doet hij het prima, en het is gewoon dezelfde keeper.
En een keeper van een topclub krijgt meestal minder schoten, maar die te pakken zijn, moet hij ook pakken. En dat doet Isaksson niet.

Wat betreft Vermeer... Prima keeper inderdaad.
Ook velthuizen zal een prima keeper worden, maar ik vind 'm nog niet beter dan Isaksson. Hoeft ook niet, hij is nog jong.
Ik zie trouwens liever Velhuizen dan Ramos.
 
Reker is dé reden dat we een andere keeper moesten zoeken.

Onzin, dat was natuurlijk Gomes zelf, die besloot ineens weg te willen en zichzelf wat groter te maken dan de clkub waar hij voor speelde
 
Reker is dé reden dat we een andere keeper moesten zoeken.

Grootste kul die ik tot nu toe van je gelezen heb kerel.
Gomes geeft notabene toe dat hij spijt heeft van zijn handelswijze, maar dat deze nodig was om een vertrek te forceren (ergo: als hij niet had weggewild, had hij zonder problemen kunnen blijven want er waren geen problemen) en dan wil jij alsnog de schuld aan Reker geven?
Valt me een beetje (veel) van je tegen.
 
Het zou naturlijk mooi zijn als Ramos eens de kans kreeg om zich te bewijzen in het eerste, de berichtgeving rondom hem is hoopvol, daar wordt ik vrolijk van!
 
Laatst bewerkt:
Cassio mocht vandaag in het eerste aantreden vanwege ziekte van eerste doelman Isaksson.

Een bijzonder onzeker (waar hebben we dat eerder gehoord) keepende jongeling, die er bij de tegengoal volledig naast zat. Nog even laten rijpen dus...
 
Eerst zien... Dan geloven.

Voorlopig heeft ie ons vandaag twee punten gekost.

Ben je vergeten wat voor clown Gomes eerst was :rolleyes:, die jongen is 20 en krijgt 15 minuten voor de aftrap te weten dat hij moet spelen kan je niet op hem schuiven overigens vond ik heel PSV verantwoordelijk voor de 2 punten van vandaag en niet alleen Ramos..
 
Ben je vergeten wat voor clown Gomes eerst was :rolleyes:, die jongen is 20 en krijgt 15 minuten voor de aftrap te weten dat hij moet spelen kan je niet op hem schuiven overigens vond ik heel PSV verantwoordelijk voor de 2 punten van vandaag en niet alleen Ramos..
Nee, ik ben Gomes niet vergeten. Van Breukelen, Waterreus en anderen ook niet. Dat doet niets af aan Ramos' blunder van vandaag.
Waarom ik die punten zo stellig aan hem toeschrijf? Isaksson kreeg van de 'supporters' nooit een eerlijke kans. Doelpunten waar hij niets aan kon doen werden op zijn conto geschreven en Ramos zou het wel even laten zien als hij de kans kreeg.

Die beweringen worden nu gelogensraft.

Hij zat er gruwelijk naast, daar kan de rest van het elftal niets aan doen lijkt me...
 
_O_ Cassio _O_ deze jongen komt er wel let maar op _O_

Waar je dat op baseert is me een raadsel. Niet alleen vandaag, maar ook in Jong PSV maakt hij blunders die punten kosten. De onzekerheid straalt van hem af. Jeroen Zoet heeft heel wat meer in zijn mars dan deze Braziliaan.
 
Vandaag een niet al te best debuut. Heb me d'r ook hardop over verbaasd hoe die jongen durfde te zeggen dat ie zich zelfverzekerd voelde..:eek:..
 
Terug
Bovenaan Onderaan