Cássio Ramos

Ik kon me gisteren weer eens niet aan de indruk onttrekken dat de doelpunten van Liverpool houdbaar waren.

Ik ben er van overtuigd dat Gomes ze gestopt zou hebben. Die is er echter niet meer en nu wordt het tijd om Cassio Ramos een kans te geven.

Eerlijk is eerlijk, Isakkson is absoluut geen topper, maakt weinig "echte" fouten, maar heeft ook geen spectaculaire reddingen die PSV punten oplevert!
Gisteravond oogde hij zelfs als een schildpad, log en traag! Zeker bij de tegendoelpunten!

Het wordt tijd dat Cassio Ramos een kans krijgt om het doel van PSV te verdedigen ten koste van Isakkson!

Verplaatst
 

Gomes zou ze hebben gepakt...

Van Breukelen misschien ook wel en die keept ook niet meer bij PSV.

Cassio Ramos heeft één goede partij gekeept bij de beloften en verder een heel seizoen lopen schutteren.
Hij komt uit Brazilië, dat is geen garantie dat hij goed keept omdat Gomes daar ook vandaan komt! De enige overeenkomst is dat hij ook Portugees praat. Verder is er geen énkele overeenkomst!
 
Gomes had ze ook gepakt, van Breukelen waarschijnlijk niet die was sterk als penaltykiller.

Gomes is hoofdverantwoordelijke voor ELKE bal die hij wel gepakt zou hebben en die Isaksson niet pakt. Élk tegendoelpunt waarbij men roept: "Gomes zou die bal gepakt hebben" mag, nee moet, je hem aanrekenen.

Gomes liet ons zitten en zorgde ervoor dat we een andere keeper moesten aantrekken.
 
Gomes zou ze hebben gepakt...

Van Breukelen misschien ook wel en die keept ook niet meer bij PSV.

KNIP

offtopic: van Breukelen had Babel gewoon in de eerste minuut wel zo vreselijk vuil aangekeken dat de beste jongen het strafschopgebied niet meer in durft te komen
 
Gomes is hoofdverantwoordelijke voor ELKE bal die hij wel gepakt zou hebben en die Isaksson niet pakt. Élk tegendoelpunt waarbij men roept: "Gomes zou die bal gepakt hebben" mag, nee moet, je hem aanrekenen.

Gomes liet ons zitten en zorgde ervoor dat we een andere keeper moesten aantrekken.

Nee, die moet je Isaksson gewoon aanrekenen.
Ik ben er zelf 100% zeker van dat ik die ballen wel had gepakt. Bij de 1-1 zat hij gewoon helemaal mis, bij de 1-2 kwam hij totaal niet van de grond(door zijn foute techniek, aan zijn lengte zal het niet liggen), de 1-3 kan gewoon gebeuren, dan moet je geluk hebben dat die bal op je lichaam komt.
 
Nee, die moet je Isaksson gewoon aanrekenen.
Ik ben er zelf 100% zeker van dat ik die ballen wel had gepakt. Bij de 1-1 zat hij gewoon helemaal mis, bij de 1-2 kwam hij totaal niet van de grond(door zijn foute techniek, aan zijn lengte zal het niet liggen), de 1-3 kan gewoon gebeuren, dan moet je geluk hebben dat die bal op je lichaam komt.

Hoe kan ik nou discussiëren met iemand die zegt 'ik weet het zeker...Gomes zou die bal gepakt hebben!'?

Dat kan toch niet? Jij verdedigt een punt dat werkelijk geen enkele realistische houvast heeft.
Je kunt ook zeggen: "Ik weet zeker dat hij kan vliegen!" Gewoon omdat jij het 'zeker wéét', is de kous daarmee af en en passant gebruik je diezelfde 'techniek' even om de huidige keeper van jouw eigen PSV te diskwalificeren...

Daar kan ik niet tegenop.... :D
In jouw wereld heb jij gelijk, ik in de mijne.
 
Hoe kan ik nou discussiëren met iemand die zegt 'ik weet het zeker...Gomes zou die bal gepakt hebben!'?

Dat kan toch niet? Jij verdedigt een punt dat werkelijk geen enkele realistische houvast heeft.
Je kunt ook zeggen: "Ik weet zeker dat hij kan vliegen!" Gewoon omdat jij het 'zeker wéét', is de kous daarmee af en en passant gebruik je diezelfde 'techniek' even om de huidige keeper van jouw eigen PSV te diskwalificeren...

Daar kan ik niet tegenop.... :D
In jouw wereld heb jij gelijk, ik in de mijne.

Nee, ik denk dat hier veel mensen zijn die weten op welk niveau ik keep;), en daar pak ik ook vergelijkbare en lastigere ballen, zeker die 1-2, dat zijn heerlijke ballen voor een keeper. Ik denk dat elke keeper van een goed niveau en met een goede techniek die bal op zijn minstens had kunnen wegtikken, maar als Isaksson naar de hoek begint te lopen, ben je sowieso al kansloos.

Gomes had die ballen gewoon gepakt. Waarom? Omdat hij zo'n ballen altijd pakte, daar waren wij hem toch altijd zo dankbaar voor?
 
Nee, ik denk dat hier veel mensen zijn die weten op welk niveau ik keep;), en daar pak ik ook vergelijkbare en lastigere ballen, zeker die 1-2, dat zijn heerlijke ballen voor een keeper. Ik denk dat elke keeper van een goed niveau en met een goede techniek die bal op zijn minstens had kunnen wegtikken, maar als Isaksson naar de hoek begint te lopen, ben je sowieso al kansloos.

Gomes had die ballen gewoon gepakt. Waarom? Omdat hij zo'n ballen altijd pakte, daar waren wij hem toch altijd zo dankbaar voor?

Wij waren hem dankbaar voor de ballen die hij pakte. Niet voor de ballen die hij gepakt "zou hebben".

Hij is weggegaan...
 
Ja, en zijn opvolger is niet van het niveau PSV, dat kan je Gomes niet aanrekenen.

Gomes is dé reden dat we een andere keeper moesten zoeken. En keepers van het niveau dat Gomes vorig jaar had (gesteund door het publiek en derhalve blakend van zelfvertrouwen...) liggen nou eenmaal niet voor 't oprapen. Zéker niet passend in de begroting zoals wij die hebben.
 
Gomes is dé reden dat we een andere keeper moesten zoeken. En keepers van het niveau dat Gomes vorig jaar had (gesteund door het publiek en derhalve blakend van zelfvertrouwen...) liggen nou eenmaal niet voor 't oprapen. Zéker niet passend in de begroting zoals wij die hebben.

Klopt, maar met dezelfde begroting hadden we wel een veel betere keeper dan Isaksson kunnen kopen.(Wat me niet zo heel moeilijk lijkt)
 
Mijn stelling is en was dat Cassio Ramos een kans moet krijgen.
Natuurlijk is Gomes er niet meer en kun je Isakkson absoluut niet met hem vergelijken. De erfenis valt hem zwaar en dat merk je aan hem.

Isakkson pakt geen punten voor PSV, maakt ook niet echt grote fouten maar helpt ons niet verder!

Je kunt zeggen hij verdient onze steun, maar volgens mij krijgt hij die ook wel! Minder als vorig seizoen Gomes, maar dat is onvergelijkbaar!

Ik hoop dan ook "als" Cassio Ramos een kans krijgt hij de steun van het publiek krijgt en het dan ook met diezelfde steun goed gaat doen.

In ieder geval moeten we de keeper die het doel van PSV verdedigt onvoorwaardelijk steunen bij goede en minder goede (slechte) acties/reddingen of tegendoelpunten.
 
Nee, die moet je Isaksson gewoon aanrekenen.
Ik ben er zelf 100% zeker van dat ik die ballen wel had gepakt. Bij de 1-1 zat hij gewoon helemaal mis, bij de 1-2 kwam hij totaal niet van de grond(door zijn foute techniek, aan zijn lengte zal het niet liggen), de 1-3 kan gewoon gebeuren, dan moet je geluk hebben dat die bal op je lichaam komt.

Waarom speel jij dan niet bij PSV? Als JIJ die bal wel had gehad?
 
Waarom speel jij dan niet bij PSV? Als JIJ die bal wel had gehad?

3 jaar geleden mocht ik met 2 man testen bij PSV(B of C denk ik), maar een week ervoor brak ik mijn pols en is die andere keeper naar PSV gegaan, anders had ik er misschien gezeten;).
Maar ik denk wel dat bijna alle Eredivisiekeepers die bal wel hadden. Niet dat ik wil zeggen dat Isaksson minder is dan andere Eredivisiekeepers, maar hij had (weer) een ongelukkige avond.
 
Laatst bewerkt:
Sorry hoor, maar die goal van Riera, die was precies in de kruising.. Weinig keepers die zo'n bal hebben..
 
Terug
Bovenaan Onderaan