Het gaat erom dat je als 2de rangs burger gezien wordt en je dat maar moet accepteren of op moet rotten. Dat hij dat er niet door gaat krijgen weet ik maar een volksmenner die dat roept en dat veel mensen daarop stemmen doet mij gewoon pijn. Elke partij heeft wel iets. Dat klopt ook... maar niet elke partij heeft het zo extreem. En dat wordt dus bijna de grootste partij? Solidariteit is ver te zoeken. Vol=vol? Sinds wanneer is Nederland vol? Ik haal nog steeds hoog opgeleide expats hiernaartoe om bij ASML en DAF te werken.... er is nog steeds een tekort in de bouw en landbouw gezien de vele mensen uit Oost Europa die daar kennelijk voor nodig zijn. Er is nog steeds een tekort aan chauffeurs die hier nodig zijn. In mijn ogen is Nederland dan niet vol want ze zijn nodig. En zolang Israël, Hamas, Oekraïne, Rusland, Mali, Birma etc etc bommen blijven gooien komen er asielzoekers hierheen. Het is menselijk om hen op te vangen. Voor de economishe vluchtelingen die hier onterecht zijn is beleid nodig. Opakken en weer op straat gooien werkt niet. En ik geloof je ook als je aangeeft niet te stemmen aangezien de beloftes nooit nagekomen gaan worden. Ik kan me goed voorstellen dat je het zo ervaart.