Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Let op: This feature may not be available in some browsers.
Die kon totaal niet tegen kritiekDit zag je al bij Pim Fortuyn. Alles wat hij uitkraamde was 'vrijheid van meningsuiting', maar als hij zelf kritiek kreeg (hoe gefundeerd ook) heette het ineens 'demoniseren'.
Zo. Ik heb zojuist ook voor het eerst in mijn leven gestemd. Helaas geen ballonnen en confetti toen ik het stembiljet inleverde
Gebeurt ook wel, maar dan gaan de fascistjes in hun jankballen modeJa, maar Wilders kan alweer ruim twintig jaar zn frustraties over 6 procent van de Nederlanders vrij baan geven, z'n collega's afzeiken, openlijk wantrouwen, afschilderen als een "heks", onbeschofte grappen maken (gewicht Timmermans) etc etc. en z'n partij groeit alleen maar. Maar wie Wilders afzeikt, is de gebeten hond, die krijgt de door Wierd Duk opgefokte social media-brigade achter zich aan. Links is echt veel te netjes, altijd maar de bruggen en verbinding zoeken. Volgens mij snapt de gemiddelde kiezer het veel beter als een Timmermans zegt: 'ik mag u niet. U bent een fascist én een hypocriet. U roept dat migranten het land uit moeten, maar zit zelf thuis met een Hongaars importbruidje". Gewoon, Wilders-style.
Ik bedoel met name zijn achterban (en die van huidige rechtspopulisten als Trump, Wilders en Baudet).Die kon totaal niet tegen kritiek
Ok.Ik bedoel met name zijn achterban (en die van huidige rechtspopulisten als Trump, Wilders en Baudet).
Neemt niet weg dat je ook gelijk hebt vwb Fortuyn.
Ja, hij noemde bijvoorbeeld Els Borst een Bin Laden maar begon te piepen toen hij repliek kreeg. Treurig dat ie vermoord is, maar het frame dat ontstaan is dat hij gedemoniseerd is heeft een oorzaak en dat is Fortuyn zelf door constante persoonlijke aanvallen op kok, melkert en d66 toen. Dat zn tegenstanders ook feller werden leek me een normale reactie. Daar kon het narcistje niet tegen en speelde het slachtoffer in de pers .Neemt niet weg dat je ook gelijk hebt vwb Fortuyn.![]()
Hoppatee! Daar drink ik vanavond maar eens een biertje op.Zo. Ik heb zojuist ook voor het eerst in mijn leven gestemd. Helaas geen ballonnen en confetti toen ik het stembiljet inleverde
En die extra vouw heBen ik trouwens de enige die altijd zo'n moeite heeft met dat blaadje weer terug opvouwen? Moet toch handiger kunnen...
Tja, een foutje is zo gemaakt.Ben ik trouwens de enige die altijd zo'n moeite heeft met dat blaadje weer terug opvouwen? Moet toch handiger kunnen...
Jouw keuze stond waarschijnlijk niet voor de eerste vouw.Ben ik trouwens de enige die altijd zo'n moeite heeft met dat blaadje weer terug opvouwen? Moet toch handiger kunnen...
Gesnapt...Jouw keuze stond waarschijnlijk niet voor de eerste vouw.![]()
Oe, dat zou een gemiste kans zijn.Echt waar, al die rechtse stemmers hier
Niet straks klagen hè als Gerardje nog steeds hier is....
![]()
Gerard Joling houdt vast aan belofte om te emigreren bij links kabinet
Gerard Joling (63) lijkt vast te houden aan zijn belofte om te emigreren als GroenLinks-PvdA woensdag de grootste wordt bij de Tweede Kamerverkiezingen. De zanger herhaalde dinsdag in de RTL 4-talkshow 'Beau' zijn eerdere uitspraak. "Dat gaat ook gebeuren!" zei hij volhardend.www.rtlboulevard.nl
Gaat dus niet gebeuren. Te danken aan dit forum!Oe, dat zou een gemiste kans zijn.