Binnenlandse Politiek

b840030a819a7347dc38c6dc353907f0.png

Ja, maar Wilders kan alweer ruim twintig jaar zn frustraties over 6 procent van de Nederlanders vrij baan geven, z'n collega's afzeiken, openlijk wantrouwen, afschilderen als een "heks", onbeschofte grappen maken (gewicht Timmermans) etc etc. en z'n partij groeit alleen maar. Maar wie Wilders afzeikt, is de gebeten hond, die krijgt de door Wierd Duk opgefokte social media-brigade achter zich aan. Links is echt veel te netjes, altijd maar de bruggen en verbinding zoeken. Volgens mij snapt de gemiddelde kiezer het veel beter als een Timmermans zegt: 'ik mag u niet. U bent een fascist én een hypocriet. U roept dat migranten het land uit moeten, maar zit zelf thuis met een Hongaars importbruidje". Gewoon, Wilders-style.
Gebeurt ook wel, maar dan gaan de fascistjes in hun jankballen mode

Neemt niet weg dat je ook gelijk hebt vwb Fortuyn. ;)
Ja, hij noemde bijvoorbeeld Els Borst een Bin Laden maar begon te piepen toen hij repliek kreeg. Treurig dat ie vermoord is, maar het frame dat ontstaan is dat hij gedemoniseerd is heeft een oorzaak en dat is Fortuyn zelf door constante persoonlijke aanvallen op kok, melkert en d66 toen. Dat zn tegenstanders ook feller werden leek me een normale reactie. Daar kon het narcistje niet tegen en speelde het slachtoffer in de pers .

Echt waar, al die rechtse stemmers hier :braak:
Niet straks klagen hè als Gerardje nog steeds hier is....

Echt waar, al die rechtse stemmers hier :braak:
Niet straks klagen hè als Gerardje nog steeds hier is....

Oe, dat zou een gemiste kans zijn.

Terug
Bovenaan Onderaan