Binnenlandse Politiek

Coalitie gemeente Den Haag gevallen door discussie over oppositieleider De Mos​


Oh, oh, Den Haag, mooie stad achter de duinen
De Schilderswijk, de Lange Poten en het Plein
Oh, oh, Den Haag, ik zou met niemand willen ruilen
Meteen gaan huilen, als ik geen Hagenees zou zijn

Ze maken er wel een soap van in Den Haag. :maniac:
 
Ah, stel dat we een bbb coalitie krijgen in Nederland dan weten we in ieder geval wat het tevreden houden van boeren ons gaat kosten. Hier hebben we dus voor gekozen. Helder

 
In het ED van vandaag - de papieren krant - staat op de opiniepagina een uitermate verhelderend artikel.

Wilma Berkhout , de deskundige die ons eerder al meermalen waarschuwde voor het weggooien van het beste pensioensysteem ter wereld - helaas vergeefs - beschrijft nu op twee krantenpagina's exact wat er mis is in dit land door het neo-liberale bewind.

Hoe het graaien een systeem is geworden waar Handige Harries van profiteren ten koste van hardwerkende "losers".
Terecht eindigend met drie woorden Latijn die weergeven wat op veel mensen, ook in Den Haag, van toepassing is; homo homini lupus.
 
Dat denk ik ook.

Maar wat is het met die kamerleden tegenwoordig? Je committeert je toch voor 4 jaar aan een kamerlidmaatschap? Waarom nu opstappen? Dan zou je eigenlijk geen wachtgeld moeten krijgen.
Snap je punt maar stel je voor dat ze door alle tegenstand het heilige vuur aan t verliezen is, wat is dan wenselijker, uitzitten met minder bevlieging of een ander naar voren schuiven?
 
Snap je punt maar stel je voor dat ze door alle tegenstand het heilige vuur aan t verliezen is, wat is dan wenselijker, uitzitten met minder bevlieging of een ander naar voren schuiven?
Sommigen, zoals ik verwacht bij Leijten, zijn natuurlijk ook nog eens met voorkeursstemmen gekozen. De kiezers tekenen dan op je.

Verder heb je best een punt.
 
Leijten zit natuurlijk ook bij een partij die amper iets bewerkstelligd heeft (of kunnen hebben) de laatste jaren. Je ziet de economie wel groeien, maar tegelijkertijd groeit ook de rij bij de voedselbank. Kan me best voorstellen dat ze denkt meer impact te kunnen maken bij een maatschappelijke organisatie of een gemeente dan in de oppositie met dit kabinet.
 
Op de site van de Volkskrant is te lezen een bijdrage van Liane den Haan, Nicky Pouw - Verwey en Pieter Omtzigt.
Niet te geloven dat de parlementaire enquete is uitgesteld, hetgeen wellicht zelfs afstel betekent.
De geloofwaardigheid van de overheid begint steeds lachwekkender te worden.
Of is het om te huilen?
 
Geen fan van de SP. Maar dit was zeker een waardig kamerlid en politicus die gewoon erg sterk was.
Jammer!

Hopelijk komt ze op een mooie plek terecht waar ze veel energie uit kan halen.
Ik heb wel eens met haar gesproken toen ze campagne kwam voeren voordat ze in de kamer kwam hier in Breda. Ze wist toen al wat ze wilde qua politieke carriĂšre en hoe ze de politiek wilde veranderen door haar richting aan te houden. Ik heb toen eenmalig sp gestemd en haar een voorkeursstem gegeven. Ik was nogal onder de indruk van haar persoonlijkheid toen..
 
Op de site van de Volkskrant is te lezen een bijdrage van Liane den Haan, Nicky Pouw - Verwey en Pieter Omtzigt.
Niet te geloven dat de parlementaire enquete is uitgesteld, hetgeen wellicht zelfs afstel betekent.
De geloofwaardigheid van de overheid begint steeds lachwekkender te worden.
Of is het om te huilen?
Noem dan even de reden waarom andere partijen ermee gestopt zijn. De wappies van Forum en bijvoorbeeld Van Haga die zich niet aan afspraken houden. Ik snap donders goed waarom andere partijen het niet op deze manier willen.
 
Sommigen, zoals ik verwacht bij Leijten, zijn natuurlijk ook nog eens met voorkeursstemmen gekozen. De kiezers tekenen dan op je.

Verder heb je best een punt.
Ze stond 2e op de lijst, SP heeft 8 zetels, wel een hoop stemmen getrokken, maar ze zat er niet obv de voorkeursstemmen.
 
Noem dan even de reden waarom andere partijen ermee gestopt zijn. De wappies van Forum en bijvoorbeeld Van Haga die zich niet aan afspraken houden. Ik snap donders goed waarom andere partijen het niet op deze manier willen.
En dan kom je aan met een bericht van februari.
Misschien nog maar eens terugluisteren wat betrouwbare commissieleden gisteren bij Op 1 te melden hadden.

En ook nog eens kijken hoe vaak jij de term wappies loslaat op anderen.
Ook in coronatijd smeet je al met dat soort termen naar iedereen die iets zei wat jou niet aanstond.
Nu we het toch over geloofwaardigheid hebben.:ROFL:
 
En dan kom je aan met een bericht van februari.
Misschien nog maar eens terugluisteren wat betrouwbare commissieleden gisteren bij Op 1 te melden hadden.

En ook nog eens kijken hoe vaak jij de term wappies loslaat op anderen.
Ook in coronatijd smeet je al met dat soort termen naar iedereen die iets zei wat jou niet aanstond.
Nu we het toch over geloofwaardigheid hebben.:ROFL:
Probeer voor de verandering je onderbuikgezever er even uit te laten en op de kritiek in te gaan?
De diverse Kamerleden hebben ondermeer dit als reden aangegeven. Dat de wappies van Forum en Haga deze commissie gebruiken als politiek doel en niet als commissie waar je je politieke pet afzet. Iets waar van Haga en fvd niet aan konden voldoen. Dat jij dat niet wil begrijpen maakt het niet een onzinargument.
 
Probeer voor de verandering je onderbuikgezever er even uit te laten en op de kritiek in te gaan?
Ik neem aan dat deze post voor jezelf bestemd was.
Ik ben de tel kwijt hoe vaak je nu al puur op de man hebt gespeeld.
En de inhoud van mijn post negeert of belachelijk maakt.
Vandaar dat ik de "discussie" met jou nu maar stop.
Fijne dag verder.
 
Ik neem aan dat deze post voor jezelf bestemd was.
Ik ben de tel kwijt hoe vaak je nu al puur op de man hebt gespeeld.
En de inhoud van mijn post negeert of belachelijk maakt.
Vandaar dat ik de "discussie" met jou nu maar stop.
Fijne dag verder.
Je snapt het argument van de partijen die uit de commissie zijn gestapt niet en trekt nu de slachtofferkaart.
Helder.
De volgende keer kun je ook vragen als je iets niet snapt. Dan leg ik het gewoon uit.
 
Ik neem aan dat deze post voor jezelf bestemd was.
Ik ben de tel kwijt hoe vaak je nu al puur op de man hebt gespeeld.
En de inhoud van mijn post negeert of belachelijk maakt.
Vandaar dat ik de "discussie" met jou nu maar stop.
Fijne dag verder.
Ik hoop het, als dat eens waar kon zijn. We kennen je 'argumenten' voor elke willekeurige vraag nu wel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan