Binnenlandse Politiek

Ik denk (en verwacht) dat een kamerlid in functie (bijna) alles mag zeggen, door het tamelijk naïeve idee dat de kiezer dit wel doorziet en de spreker afrekent tijdens de verkiezingen.
Binnen de kamer mag een politicus alles zeggen, dit was echter niet binnen de kamer en zijn er grenzen aan de VvMU, zie ook proces rondom WIlders aangaande 'minder minder'.
 
Ik denk dat racisme (Wilders) en het kiezen van een kant (Baudet) wel anders gezien worden. Ik vind persoonlijk beide erg verwerpelijk overigens in dit geval.
 
Dat ja, zou toch denken dat daar regels voor zijn bij leden van de 2e kamer.
Het blijft natuurlijk ook een moeilijk iets. Wat zegt hij hier dat fout is? Dat hij in deze oorlog voor Rusland is is een mening die iemand mag hebben. Het is geen direct conflict met Nederland.

Dat hij het prima vindt als NATO/ EU zou stoppen is ook geen populaire mening maar ook niet illegaal.

Het is allemaal miet mijn mening en op het randje van verwerpelijk maar ook wel onderdeel van een vrije mening.
 
Het blijft natuurlijk ook een moeilijk iets. Wat zegt hij hier dat fout is? Dat hij in deze oorlog voor Rusland is is een mening die iemand mag hebben. Het is geen direct conflict met Nederland.

Dat hij het prima vindt als NATO/ EU zou stoppen is ook geen populaire mening maar ook niet illegaal.

Het is allemaal miet mijn mening en op het randje van verwerpelijk maar ook wel onderdeel van een vrije mening.
Wie heeft er baat bij het instorten van de NATO, Nederland of Rusland. Wie heeft er baat bij het instorten van de EU, Nederland of Rusland. Die poetinmarionet spreekt niet voor ons volk en dat is kwalijk voor een volksvertegenwoordiger.
 
Wie heeft er baat bij het instorten van de NATO, Nederland of Rusland. Wie heeft er baat bij het instorten van de EU, Nederland of Rusland. Die poetinmarionet spreekt niet voor ons volk en dat is kwalijk voor een volksvertegenwoordiger.
Baudet denkt baat te hebben bij de instorting. Zelf denk ik dat het voordeel meer voor hem persoonlijk is, dan in het landsbelang.
 

Of het hem om opheft te doen is of dat hij (mr Lavendel) dit meent, geen idee. Maar in beide gevallen mag ie ondertussen wel eens de kamer uitgetieft worden, want dit heeft rete weinig met het dienen van NL te maken.
Ach, zakt in de peilingen (2 zetels nu) en probeert weer wat ophef te creëren. Zijn tijd is zo'n beetje voorbij en dit zijn nog wat stuiptrekking
 
Is dit echt? Of n deepfake/lookalike?
Hij ziet er wel uit als een lijk ja. op basis van de bron ga ik er vanuit dat de authenticiteit geborgd is.

Aanvulling, persoon is zeer kritisch, politiek vermoedelijk in het linker spectrum, post vaker aangaande de interviews die Baudet geeft. Ook uit forum-journaal e.d.. Maar geen figuur die uit is op de hype etc.
 
Laatst bewerkt:
Ik vind het behoorlijk eng dat mensen als hij in de 2e kamer zitten, eerlijk gezegd
Dat ie stemmen trok bij de 2e kamer verkiezingen is tot daar aan toe. Dat mensen hem toen het voordeel van de twijfel gaven kan ik wat van vinden, maar vanuit bepaalde hoek is dat nog wel begrijpelijk. Als ik al iets eng moet vinden dan is het eerder dat FvD met deze leider nu nog op 2 tot 4 zetels in de peilingen staat en mensen geen enkel probleem hebben dat hij in de kamer zit.
 
Omdat fvd een klein aantal zetels heeft..
Niet te serieus reageren op een meme JB..

Kans dat hij een klein aantal zetels houdt is aanwezig, kans dat de rest hem tzt dumpt is aanwezig. Maar wie weet opent deze Poetin adoratie mensen de ogen voor de achterliggende reden waarom Thierry zo tegen het Oekraïne verdrag was destijds.
 
Niet te serieus reageren op een meme JB..

Kans dat hij een klein aantal zetels houdt is aanwezig, kans dat de rest hem tzt dumpt is aanwezig. Maar wie weet opent deze Poetin adoratie mensen de ogen voor de achterliggende reden waarom Thierry zo tegen het Oekraïne verdrag was destijds.
Fvd spreekt een nogal extreem rechtse (nazisme rechts) groep aan. Die geloven alles wel..
 
Terug
Bovenaan Onderaan