Binnenlandse Politiek

Verbaas me er eigenlijk niet over dat ik hier niks lees over Kaag.
 
Verbaas me er eigenlijk niet over dat ik hier niks lees over Kaag.
Alsof een rapportage of interview nooit eerder is aangepast tussen opstellen en publiceren.

Wat dat betreft is de ophef over Kaag t.o.v. de ophef over Graus gewoon disproportioneel te noemen.
 
Graus is gewoon aardig, je partner delen met je dierbare ( beveiligers die haast heel dag aan zijn zijde zijn, net familie ) is dus eerder goede daad dan kwalijke :lmao:
 
Verbaas me er eigenlijk niet over dat ik hier niks lees over Kaag.
Ik ook niet ... :unsure:Maar om jou een plezier te doen, want jij goot het balletje op. :rolleyes:

Kaag

1) Binnenschip 2) Binnenvaartuig 3) Boot 4) Buitendijks aangeslibd land 5) Buitendijks gelegen stuk land 6) Buitendijks land 7) Buitendijksland 8) Dijkje om een gors 9) Historisch scheepstype 10) Ingedijkt land 11) Kleine polder 12) Koog 13) Meer 14) Omdijkt land 15) Oude naam voor polder 16) Plaats in de Benelux

;)
 
Ik ook niet ... :unsure:Maar om jou een plezier te doen, want jij goot het balletje op. :rolleyes:

Kaag

1) Binnenschip 2) Binnenvaartuig 3) Boot 4) Buitendijks aangeslibd land 5) Buitendijks gelegen stuk land 6) Buitendijks land 7) Buitendijksland 8) Dijkje om een gors 9) Historisch scheepstype 10) Ingedijkt land 11) Kleine polder 12) Koog 13) Meer 14) Omdijkt land 15) Oude naam voor polder 16) Plaats in de Benelux

;)
Wtf is een gors?
 
Iets van een type landschap langs rivier en buiten de dijk.

Bijv. Het mooie natuurgebied de Dintelse Gorzen, nabij het pittoreske Steenbergen.

Potverdikkeme wat ben jij weer gestegen in mijn achting. Dinteloord!

(Blij dat ik er weg ben)
 
Terug
Bovenaan Onderaan