Binnenlandse Politiek

Niks met Q te maken, maar de tweet is 100% zieke en selectieve waarheid. Als er een Surinamer aangereden was op de zebrapad had mevrouw Simons meteen getypt dat het racisme is of de zebrapaden beter verlicht moeten worden. Maar nu, waar heel politiek zich suf aan tweetert heeft dit onderwerp totaal geen prio bij haar.
Omdat je t zo lief vraagt, nog een portie, ben de beroerdste niet.
 
Dus jij bent t met Thierry eens dat er afgelopen 1.5 jaar helemaal niks aan de hand was? Jij bent t met Thierry eens dat er een groot complot gaande is om de mensheid te knechten?
Ja. Het normale leven had het afgelopen anderhalf jaar zonder enkel probleem doorgang kunnen vinden (wellicht i.c.m. een verhoging van de IC-capaciteit). Wat betreft het "complot": het is voor mij in ieder geval overduidelijk dat er een ander motief dan 'bescherming van de volksgezondheid' achter deze totale gekte schuil gaat. Oh nee wacht. De volksgezondheid wordt natuurlijk gediend met het experimenteel injecteren van jong en oud, het thuis opsluiten van de bevolking, het beperken van sociale contacten, het angstzaaien over een virus met een IFR lager dan de seizoensgriep, het dragen van mondmaskers, sporten haast onmogelijk maken, scholen sluiten enz. Corona is tenslotte een A-status virus met een gigantische IFR van 0,013, daar moet je hoe dan ook alle vrijheden van burgers voor afnemen. Doe je dat niet wordt het een slagveld 🤡🤡
 
Laatst bewerkt:
  • Wow
Reactions: IPF
Ja. Het normale leven had het afgelopen anderhalf jaar zonder enkel probleem doorgang kunnen vinden (wellicht i.c.m. een verhoging van de IC-capaciteit). Wat betreft het "complot": het is voor mij in ieder geval overduidelijk dat er een ander motief dan 'bescherming van de volksgezondheid' achter deze totale gekte schuil gaat. Oh nee wacht. De volksgezondheid wordt natuurlijk gediend met het experimenteel injecteren van jong en oud, het thuis opsluiten van de bevolking, het beperken van sociale contacten, het angstzaaien over een virus met een IFR lager dan de seizoensgriep, het dragen van mondmaskers, sporten haast onmogelijk maken, scholen sluiten enz. 🤡
Tering, hierin zit zoveel onzin dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met debunken.

Ophogen IC-capaciteit, stel, we hadden dubbele IC capaciteit, dan had je welgeteld 3 dagen later maatregelen kunnen nemen, iets met exponentiele groei
Experimenteel vaccin? Gelul, zit reeds in fase 4 studie
IFR lager dan griep, ik zou zeggen reken het eens na ipv YT-geleerden na te praten
Angstzaaien? Mensen die roepen dat er een complot achter zit, die leven pas in angst

Houdoe.

Wahahaha, je hebt m aangevuld met een IFR van 0,013. Dat zou betekenen dat bij het ziek worden van de gehele wereldbevolking er nog geen miljoen mensen overlijden. Jongen (of meisje) jij doet helemaal geen eigen onderzoek, je praat de mensen na uit je fabeltjesfuik.
 
Laatst bewerkt:
Dus jij bent t met Thierry eens dat er afgelopen 1.5 jaar helemaal niks aan de hand was? Jij bent t met Thierry eens dat er een groot complot gaande is om de mensheid te knechten?

Nee, wat betreft een groot complot.

Maar verder lees de argumenten hierboven van Knossie013. De maatregelen gingen en gaan veel te ver. Wie zegt me dat de maatregelen écht zijn werking gehad hebben?
Ik werk in een bedrijfstak waarin alles goed ging én alles mis is gegaan wat betreft de maatregelen en het volhouden daarvan.
En wat denk je, alles ging gewoon door.
Zowel in de goede als slechte periode.
Met af en toe een zieke erbij. Alsof het normale leven was.

Of vanuit een ander perspectief: hoeveel % al antistoffen bezat bij de bloedbanken voordat er gevaccineerd was al in de tientallen procenten. Waren de maatregelen dan wel effectief? Hadden ze dan nóg strenger gemoeten? Blijkbaar.

Het is wel gigantisch druk geworden bij ons, omdat teamsporten niet mochten. Dankzij die maatregelen. Dat dan weer wel. Wij konden door.
 
Laatst bewerkt:
Tering, hierin zit zoveel onzin dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met debunken.

Ophogen IC-capaciteit, stel, we hadden dubbele IC capaciteit, dan had je welgeteld 3 dagen later maatregelen kunnen nemen, iets met exponentiele groei
Experimenteel vaccin? Gelul, zit reeds in fase 4 studie
IFR lager dan griep, ik zou zeggen reken het eens na ipv YT-geleerden na te praten
Angstzaaien? Mensen die roepen dat er een complot achter zit, die leven pas in angst

Houdoe.

Wahahaha, je hebt m aangevuld met een IFR van 0,013. Dat zou betekenen dat bij het ziek worden van de gehele wereldbevolking er nog geen miljoen mensen overleiden. Jongen (of meisje) jij doet helemaal geen eigen onderzoek, je praat de mensen na uit je fabeltjesfuik.
Dat je er de tijd en energie in steekt man....
 
Nee, wat betreft een groot complot.

Maar verder lees de argumenten hierboven van Knossie013. De maatregelen gingen en gaan veel te ver.
Die argumenten zijn kul met een grote K. Hadden er zaken anders aangepakt moeten worden, jazeker, politiek was veel te afwachtend en laks waardoor later grote maatregelen nodig waren.
 
Tering, hierin zit zoveel onzin dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen met debunken.

Ophogen IC-capaciteit, stel, we hadden dubbele IC capaciteit, dan had je welgeteld 3 dagen later maatregelen kunnen nemen, iets met exponentiele groei
Experimenteel vaccin? Gelul, zit reeds in fase 4 studie
IFR lager dan griep, ik zou zeggen reken het eens na ipv YT-geleerden na te praten
Angstzaaien? Mensen die roepen dat er een complot achter zit, die leven pas in angst

Houdoe.

Wahahaha, je hebt m aangevuld met een IFR van 0,013. Dat zou betekenen dat bij het ziek worden van de gehele wereldbevolking er nog geen miljoen mensen overleiden. Jongen (of meisje) jij doet helemaal geen eigen onderzoek, je praat de mensen na uit je fabeltjesfuik.
Dan denken we tenminste over elkaars bijdragen hetzelfde.
Veel succes gewenst met het half(jaarlijks) laten inspuiten van het geenzins experimentele vaccin. Wat zal je na een prik of 20 veel vrijheid verworven hebben. Samen krijgen we corona onder controle!
 
Ik vind trouwens hun beider soloprojecten best goed te pruimen. Vooral die van Ben op dat trapveldje. The Rider heet het (Ga naar buiten en haal een frisse neus. Het is prachtig weer, ouwe reus) en de laatste 30 sec. van de clip werken op mijn lachspieren. Mijn humor. Hoewel ik tot die tijd, altijd meer affiniteit had met het solowerk van Ruurd.

Maar uiteindelijk mis ik dan toch altijd een soort van tweede stem. In de wandelgangen heb ik horen fluisteren dat ze weer samen aan een project gaan werken. Ik hoop het.
Maar dat zijn wel de wandelgangen helaas.
Eerst zien, dan geloven.

Ja.
Een fan.
Ruurd voor de finesse, Ben voor de dansmoves. Ze vullen elkaar perfect aan. De nummers zijn onbeschrijflijk, maar toch perfect verwoord. Ik begrijp dat de mannen soms een pauze nodig hebben, perfectie nastreven eist zijn tol.
 
Zou een 'plotselinge' dood niet het beste zijn voor ons allen?
Moet de politiek hier iets aan doen om dit in toom te houden?

‘Taghi stelt tientallen miljoenen euro’s beschikbaar voor bevrijdingspoging uit EBI’

 
Terug
Bovenaan Onderaan